News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Trenuri InterRegio

Started by Ionut, October 29, 2016, 07:31:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sorinus

Sunt in IC581, la vagonul bar. Nici asta nu are AC. Chestionat de oameni, nashul a dat din umeri, "astea-s conditiile".

etravel

E oarecum logic - astia nu au bani sa repare locomotive si raman cu ele in camp, de ce ar avea pentru AC?

P.S.: Ori nu esti in IC581, pentru care aplicatia imi spune ca pleaca la 17:30 din Bucuresti Nord, ori numarul trenului nu e 581.

Sorinus


frunzaverde

#78
Mirosul de frana e absolut normal, il vei simti la absolut orice tren, din Elvetia in Japonia, mai ales cand e cald. Pe Bucuresti - Constanta il vei simti mai des in Romania, sistemul de semnalizare e de asa natura incat franarile vor fi foarte puternice comparativ cu orice alta ruta.

De obicei, cand nu merge climatizarea la CFR Calatori sunt doua explicatii:

- instalatia nu a fost revizuita la timp, si ii lipseste gazul sa functioneze in parametri (sistemele au pierderi mult mai mari ca la un aparat static). Ca simplu calator, poti detecta problema asta simplu - mergi in alt vagon, uzura nu e uniforma, in unele va fi mai cald, in altele mai rece. Unde e mai rece acolo, ramai acolo - locurile de pe bilete sunt oricum orientative la CFR. Din experienta, daca vagoanele au instalatia revizuita la timp, fac fata fara probleme si la 35-38C, si culmea, etajatele pascanizate, daca sunt revizuite la timp, pot face chiar si la 40C sa-ti fie frig. Doar ca la alea, merge AC la fiecare al treilea vagon (daca ai noroc), pe principiul "oricum le bagam pe personal".

- s-a resetat computerul care controleaza termostatul. E comuna problema, se intampla uneori la treceri peste zone neutre, unele locomotive furnizeaza curent in afara parametrilor, si tot sistemul se reseteaza (inclusiv luminile se sting si reaprind). Atunci e cald in toate vagoanele, fara distinctie, porneste ventilatia dar nu si racirea. Solutia e simpla - cere-i cheia patrata nasului, la capatul vagonului e un ecran cu butoane si meniuri, care nici macar nu-i prea complex. Din nu stiu ce motiv, multor nasi pur si simplu le e frica sa umble la panou, parca ar controla vreo centrala nucleara.

P.S. Se poate si deschide geamul, la fel, nasul are cheia patrata care poate deschide intre 4 si 6 geamuri per vagon.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

carutasul

confirm că am fost zilele trecute la Buzău cu un "etajat" care acum era clasa I-a, în tinerețe mergeam la "practică agricolă" cu ele (cum ziceam, "sensul progresului" :)) și mergea AC-ul, era chiar plăcut. Nici n-a întârziat decât vreo 10 minute...

Sorinus

Cred ca la dus a fost prima situatie, nu sufla absolut nimic, iar la intoarcere a mentionat ceva nasul de senzor, si oricum ceva ceva baga.

Popescu_V

Filmare IR 75 FĂGĂRAȘ pe porțiunea ARAD-SIMERIA-SEBEȘ ALBA în data de 15 iulie 2023. De remarcay demarajul puternic de la min 5:30 (aveam 40 de minute intarizere deoarece ne-au dat jos din vagoanele venite de la Curtici si am urcat în cele MAV care stationau la Arad).


Popescu_V

Trebuia să încep cu filmarea de dus: IR 74 pe toată distanța BRAȘOV-FĂGĂRAȘ-SIBIU-VINTU DE JOS-SIMERIA-ARAD filmat in data de 12 iulie 2023