News:

.

Main Menu

Trenuri InterRegio

Started by Ionut, October 29, 2016, 07:31:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

EXCLUSIV Trenurile Soarelui 2019 încep să circule mai devreme. Ce garnituri vei avea spre litoral

Vara stă să înceapă, iar lumea se pregătește să meargă la mare. E bine, în acest an societatea de stat CFR Călători a decis să introducă mai devreme în circulație garniturile directe spre litoral. Club Feroviar vă prezintă în premieră ce trenuri vor circula în această vară spre Constanța și stațiunile din sudul litoralului, precum și alte modificări în Mersul Trenurilor menite să faciliteze deplasarea.

Din București Nord spre Mangalia vor fi disponibile, începând cu data de 15 iunie, două trenuri directe. Primul este IR 1923, numit și Trenul Tineretului, care pleacă din Capitală la 03,30 dimineața și ajunge la Mangalia 08,00. Garnitura vine de la Sibiu, cu trecere prin Pitești. Al doilea este IRN 12922, care vine de la Arad, cu plecare din București Nord la 06,31 și sosire la Mangalia la 10,43. Dar acestea nu sunt singurele garnituri directe dintre București spre Mangalia. Alte trei pleacă din Gara Băneasa:
    IRN 1992 plecare 04,07 și sosire 08,36. Vine de la Timișoara Nord
    IRN 1944 plecare 04,46 și sosire 09,12. Vine de la Satu Mare
    IRN 1932 plecare 05,25 și sosire 10,08. Vine de la Oradea

Avem patru astfel de variante:
    IR 1583 București Nord 14,00 – Constanța 16,18 R 8803 Constanța 16,24 – Mangalia 17,42
    IR 1936 București Nord 15,20 – Constanța 17,36 R 8805 Constanța 18,07 – Mangalia 19,45
    IR 1683 București Nord 16,00 – Constanța 17,58 R 8805 Constanța 18,07 – Mangalia 19,45
    IR 1585 București Nord 17,00 – Constanța 19,22 R 8807 Constanța 20,05 – Mangalia 21,48

În acest fel se rezolvă o problemă care persista de ani de zile, și anume că nu aveai cum să ajungi pe calea ferată în stațiunile din sudul litoralului decât dacă te trezeai dis-de-dimineață. În total, din București Nord spre Constanța vor circula nouă perechi de trenuri, cu plecări la următoarele ore: 03,30; 06,31; 07,10; 09,30; 14,00; 15,20; 16,00; 17,00; 20,10.

În afară de trenurile prezentate mai sus, sunt și alte două garnituri din Moldova care fac legătura cu Constanța și Mangalia:

    IRN 1962 plecare Iași 21,15 și sosire Mangalia 06,53
    IRN 1952 plecare Suceava Nord 20,25 și sosire Mangalia 05,57.

ClubFeroviar.ro

Io

#16
Cred ca aici e locul: tocmai am venit cu "impricinatul" IR 1551 pe Bucuresti - Ploiesti Sud. Nu e deloc ok.
1- traseul, ca l-am urmarit prin GPS. Una ca opreste la Buftea, la Peris unde asteapta 8 minute sa fie depasit val virtej de un ceva IR care a plecat ceva mai tirziu (banuiesc ca e IR 472 care se duce la Curtici). La Ploiesti Triaj si la Brazi o ia pe-alaturi pe niste sine mai hacana da-ncetisor sa nu rupa ceva pe dedesubt si-o tine tot asa sa nu se rupa pe bucla aia de intrare in Ploiesti. (Pe bucla aia printre tufe am vazut niste terasamente noi pe citeva sute de metri, 2 culei gata si alte citeva in lucru dar am uitat sa le pozez, scuze).
2- vagonul: aerul conditionat functioneaza. Bun. Ce e insa rau e spatiul intre scaune. Dar rau de tot! 4 persoane, 3 femei de statura medie (~160) si cu mine am incaput greu, prin negocieri si scuze am putut sa ne cazam picioarele acceptabil. 4 barbati de 180 au mult de negociat la treaba asta.
Daca am postat unde nu trebuie rog sa fiu scuzat si sa fie mutat unde trebuie.








Powered by API/PUM imgur uploader

In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

BGP2597

Până anul trecut sau acum 2 ani trenul ăsta pleca după Ister , la 17:52 (IR 472 pleacă la 17:45), așa că nu trebuia să-l mai aștepte nicăieri pe drum, dar na, avem oameni pricepuți care fac mersul trenurilor. Rangul de IR e oricum mult spus pentru trenul ăsta, care poate fi considerat mai mult un Regio Express, la fel ca toate IR-urile București - Ploiești, mai ales că timpul de mers este de o oră.

Terasamentul și culeile sunt pe linia principală a magistralei 500 care este închisă de 2 ani deja pentru lucrările de refacere al acelui pod care trebuiau să fie gata în Octombrie 2018. Liniile pe care se rup trenurile între Brazi și Ploiești Sud sunt teoretic linii de marfă pe care a fost mutat traficul de călători când s-a închis linia principală.

vancouver

exact ce am mai spus: toate scaunele fata in fata e o mare prostie. Macar o parte sa fie spate in spate, atunci nu ai cu nimeni de negociat nimic la picioare, doar cel mult cu scaunul din fata ta.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

RaduC

 :lol: pai la 4 scaune, toate față în față, 2 sunt spate în spate, nu au cum sa fie toate față în față  :lol: ;)

nenea_hartia

^ Cred că se referea la așa ceva, unde ai și scaune față în față, ideale pentru familii sau grupuri mai numeroase, cât și scaune dispuse ca în avion.

marcelbanu

Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

Balto

CFR Călători introduce un vagon cușetă la Botoșani, la solicitarea pasagerilor

Ca urmare a solicitărilor primite din partea clienților, începând cu data 2/3 octombrie 2019, CFR Călători introduce un vagon cușetă la Botoșani.

Vagonul se va afla în compunerea trenurilor:
– IR 1757/5581 – București Nord (pl. 23:20) – Botoșani (sos. 07:13)
– IR 5584/1756 – Botoșani (pl. 21:07) – București Nord (sos. 05:31)

clubferoviar.ro

Pentru cine nu stie situatia, Botosani nu are trenuri directe la Bucuresti, ci grupa atasata in Veresti la trenurile Suceava-Bucuresti.
Suceava racord SEN 400/220/110 kV / Productie: Eolian (0,6MW), Biomasa (30,1MW), Fotovoltaic (0,64MW), Hidro (4,6MW), biogaz (2,9MW)

dargauda

Locomotiva acceleratului Piatra Neamt - Bucuresti a plecat fara tren. Calatorii au aflat intr-un tarziu: "Chiar daca pare o gluma, va asiguram ca nu este" :D

https://ziare.com/stiri/cfr/locomotiva-acceleratului-piatra-neamt-bucuresti-a-plecat-fara-tren-calatorii-au-aflat-intr-un-tarziu-chiar-daca-pare-o-gluma-va-asiguram-ca-nu-este-1626654



ALEXCFR

#24
IR 1746/1587 CU EA1 029 SI 009 in compunerecu vagoane etajate.

Sorinus

Vad ca mai multe IR-uri de/de la Constanta opresc si in Baneasa mai nou. E pe bune, sau greseala CFR?

E vorba de IR1585  (Care opreste si in Fundulea), IR1582, IR1584 si IR1587

frunzaverde

Nu e greseala, ideea era ca toate trenurile Bucuresti - Constanta cu opriri intermediare sa opreasca 1 minut in Baneasa (deci Bucuresti - Baneasa - (Lehliu/Ciulnita) - Fetesti - Cernavoda - Medgidia - Constanta).
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

vancouver

#27
Ideea este pentru cei care au treaba sau pleaca din cartierul Baneasa si imprejurimi - ca sa ajunga la GdN din Baneasa e greu, dureaza, e aglomerat (nu exista inca metrou). Si atunci, chiar daca poate nu sunt decat putini pasageri pe tren care sa foloseasca gara Baneasa, totusi s-a decis ca merita oprirea. E o economie de aproape o ora pentru acestia.

In alta ordine de idei, eu am sugerat (pe forumuri) ca dupa deschiderea liniei de aeroport, sa se bage cate un tren intre Baneasa si Aeroport dupa fiecare IR de la Constanta, respectiv invers din aeroport spre Baneasa cu cateva minute inainte de trenul IR. Astfel se usureaza enorm legatura Constanta - Aeroport M. Kogalniceanu pe feroviar, devine chiar mai buna decat legatura rutiera - cu exceptia faptului ca orele uneori nu prea se pupa (mai ales cand ajungi pe OTP, deseori avioanele intarzie sau dureaza la bagaje, daca pierzi trenul de Constanta cat stai pana vine urmatorul?). Dar mai ales dimineata, la 3:50 ar trebui sa plece un IR sau IC de la Constanta, oprire la Baneasa la 5:40, peste 5 minute la acelasi peron vin un Desiro, la 6:00 e in aeroport. Majoritatea avioanelor pleaca intre 8:00 si 10:00, deci perfect. Urmatorul plecare 5:50 din Cta (acum primul tren e la 5:30, deci mutat la 5:50), si aceeasi manevra fix 2 ore mai tarziu. Sau, daca exista cerere, mutate cu 5 minute mai devreme, ca sa opreasca si la Medgidia si Fetesti.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

frunzaverde

In conditiile in care linia curenta de-abia permite un tren pe ora intre Otopeni si Bucuresti Nord, de unde sa mai bagi trenuri pana la Baneasa?
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

AndreiB

Personal cred ca CFR ar trebui sa asigure o integrare mai buna cu Uber/taxi pe conexiunile de genul. Daca Gara Baneasa ar avea un drop-off semnalizat, curat, pazit, o scurta calatorie cu Uber pana la Aeroport e nimica toata.