News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Portul Constanta

Started by Ionut, October 25, 2011, 06:20:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Harry

^^Executia lucrarilor pe fonduri UE deja demarate s-a prelungit pana in 2016.

Harry

Portul Constanta a demarat procedurile de obtinere a finantarii europene pentru un proiect de 92.000.000 de euro.
Proiectul prevede construirea unui terminal intermodal de petrol si hidrocarburi pe insula artificiala si pe tarmul de langa aceasta.
Trebuie mentionat ca pentru accesul pe insula va fi necesara construirea a doua poduri: unul rutier si unul feroviar.

Harry

Se pregateste reablidarea si reparatii capitale la unul din pasajele rutiere din port. Momentan nu stiu exact care anume.

Harry

Conglomeratul agroin­dus­trial american ADM, unul dintre cei patru giganţi ai comerţului mondial cu materii prime agricole, a ajuns la un acord pentru preluarea termi­nalelor de cereale North Star Shipping şi Minmetal din portul Con­stanţa de la oamenii de afaceri români Liviu Ghebaur (50 de ani) şi  Ion Vasile (50 de ani), au declarat pentru ZF surse din piaţa de agrobusiness.

ADM era deja implicat în North Star Shipping printr-o participaţie de 22%, restul pachetului de acţiuni fiind îm­părţit între Liviu Ghebaur (53%) şi Ion Vasile (25%). Americanii aveau de­ja şi jumătate din Minmetal prin ve­hi­culul Omega Capital, restul acţiu­ni­lor fiind deţinute de North Star Shipping.

zf.ro

Harry

construire retea CF in zona de sud a portului












Harry


Harry

Traderul german de cereale BayWa negociază achiziţia unor facilităţi în terminalul Portului Constanţa, pentru nave de mari dimensiuni, a declarat marţi directorul general Klaus Lutz, după ce compania a anunţat la jumătatea lunii martie preluarea firmei de trading Patberg International din Bucureşti.

sursa

Harry

Astazi in Portul Constanta s-a scris istorie. Cea mai mare nava de containere care a intrat vreodata in Marea Neagra se afla acum in rada exterioara a Portului Constanta asteptand intrarea in  terminalul Dubai World Ports.
Nava aflata la primul sau voiaj, fiind lansata la apa in acest an, face parte dintr-o flota de portcontainere gigant ce deservesc linia expres China - Europa prin Portul Constanta.
CMA CGM Volga are o lungime de 300 metri, o latime de 49 metri, 113.800 TDW si o capacitate TEU de 10.622.

sursa foto: http://www.hellenicshippingnews.com/


nenea_hartia

^ Am văzut-o și eu acum 20 de minute pe Digi24. Impresionantă navă.

ashbird

parca era o limitare la nave la trecerea prin Bosfor.

cum reuseste nava asta sa treaca prin Bosfor ?
Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Harry

Oamenii de afaceri români Liviu Ghebaur (50 de ani) şi Ion Vasile (50 de ani) au parafat o tranzacţie record în portul Constanţa prin predarea controlului asupra operatorilor portuari North Star Shipping şi Minmetal către traderul american ADM.

Traderul american Archer Daniels Midland (ADM), unul dintre cei mai mari patru comercianţi agricoli din lume, a finalizat preluarea controlului total asupra operatorilor portuari North Star Shipping şi Min­metal din Cons­tanţa, care deţin împreună terminale de export cu o capacitate de 330.000 de tone.

Americanii deţineau anterior un pachet cumulat de 45% din cele două companii.


SURSA

alecu26

#87
^^

Asta e buzduganul lui Baiazid?
Drumurile noastre POATE;

Harry

Buzduganul a fost aruncat in iarna anului trecut cand a avut loc primul voiaj al unei nave pe aceasta linie expres.  Acum cred ca deja asta e a 5-a sosire a unei nave din flota respectiva.

alecu26

dar se pare ca asta e recordul. Intradevar...nu mai tinusem minte daca articolul respectiv a fost scris anticipând aceasta sosire, sau o nava deja sosise.
Drumurile noastre POATE;