News:

.

Main Menu

Portul Constanta

Started by Ionut, October 25, 2011, 06:20:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Harry

Port Constanța – 15.07.2022 – PRIORITATE 1 – LOT 1 – WIEBE ROMÂNIA
Wiebe România continuă lucrările de reparații și întreținere a infrastructurii feroviare publice aflată în incinta Portului Constanța - Prioritatea 1 – Lotul 1.
În doar 30 de zile de la începerea lucrărilor stadiul fizic se prezintă astfel:
- defrișare și curățare vegetație pe 99% din suprafața estimată inițial;
- demontarea suprastructurii existente în procent de 75% din cantitatea totală;
- excavații în ampriză până la cota platformei căii în procent de 40% din cantitatea totală;
- prebalastare linii pe 25% din cantitatea estimată;
- au fost aduse pe șantier 3.360 buc. traverse de beton armat precomprimat, reprezentând 33,6% din cantitatea necesară;
- au fost montate 6 aparate de cale noi, tip S49E1-300-1:9;
- încă 2 aparate de cale noi tip S49E1-190-1:9 sunt în curs de montare;
- au fost montate: linia 1 și linia 5 – Siloz 2 și a început montarea liniei 6 - Siloz 2;
Wiebe România depune toate eforturile necesare astfel încât lucrările să fie finalizate în cel mai scurt timp posibil.




Harry

Au fost finalizate lucrările de amenajare a noii parcări destinate TIR-urilor, aceasta fiind operațională și pregătită să preia din camioanele care sosesc în port cu marfă.
Parcarea este situată în interiorul portului Constanța, în zona Porții 9, și are o suprafață de 34.000 metri pătrați. Aceasta va determina fluidizarea traficului de camioane în port și evitarea aglomerărilor la porțile de acces în port.
Totodată, o altă parcare, în exteriorul portului Constanța, de o mai mare capacitate este în faza documentațiilor urmând să fie realizată cât mai rapid.


Harry

PORTUL Constanța - LOTUL II -  montare de șină nouă, traverse noi din beton, inclusiv lucrări de buraj pe linia tragere Chimpex
Pe LOTUL II (PRIORITATEA I) din Portul Constanța (Port Zona B și Port Mol V), constructorul ARCADA COMPANY desfășoară lucrări de montare a noilor linii și traverse din beton, lucrări de buraj pe linia montată, concomitent cu  operațiunile de defrișare, demontare a suprastructurii existente și excavații!



Stadiul de execuție:



defrișare și curățare vegetație - 95%;
demontarea suprastructurii existente - 60%;
excavații în ampriză, până la cota platformei căii - 35%;
 prebalastare linii - 25%;
3.952 traverse de beton armat precomprimat
600 tone piatră spartă
montare linii: 2 și 3 (triaj Chimpex), linia tragere Chimpex, linia 5 (grupa A2)
linia tragere Chimpex: inclusiv buraj
montat terasament pe linia 6 

 Constructor: S.C. Arcada Company S.A.

CFR Infrastructura


Harry

COMPANIA NATIONALA "ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME" SA CONSTANTA a semnat contractul pentru EXTINDERE CU O BANDA DRUM DALA DE CORONAMENT DIG DE SUD + OS" Proiectare si executie cu Asocierea HEILBRONN PRODUKT / G&M ROAD BUILDING ENGINEERING / BUILDING DESIGN 2000 TOP pentru suma de 3.548.000 lei + tva.



Conform documentatiei:

Se va adopta o soluţie necesară pentru realizarea extinderii cu o bandă a drumului aferent dalei de coronament Dig de Sud + OS" ce va avea o lăţime de 4,5 ml pe o lungime de 1755 ml.



Structura extinderii dalei este următoarea:

Îmbrăcăminte de beton BcR 4,5 – grosime 30cm

Piatra sparta sort 0-63mm – aprox.35cm

Piatra sparta sort 63-80mm – aprox.30cm

• Se va adopta structura rutieră tip rigid.

• Va fi prevăzut un acostament de 0,5 m şi o rigolă de preluare a apelor pluviale pe toată lungimea drumului.

• Se va proiecta un sistem de scurgere a apelor astfel încât acțiunea apelor asupra corpului drumului să fie diminuată.

Harry

Continuă lucrările de reparații și întreținere a infrastructurii feroviare publice aflată în incinta Portului Constanța. După 37 de zile de la începerea lucrărilor stadiul fizic se prezintă astfel:

- defrișare și curățare vegetație pe 99% din suprafața estimată inițial;

- demontarea suprastructurii existente în procent de 75% din cantitatea totală;

- excavații în ampriză până la cota platformei căii în procent de 45% din cantitatea totală;

- prebalastare linii pe 29% din cantitatea estimată;

- au fost aduse pe șantier 3.840 buc. traverse de beton armat precomprimat, reprezentând 38,5% din cantitatea necesară;

- au fost montate 7 aparate de cale noi, tip S49E1-300-1:9;

- au fost montate 3 aparate de cale noi, tip S49E1-190-1:9;

- au fost montate liniile 1, 5, 6 – Siloz 2;

- au fost montate 2 aparate de cale pe traverse speciale de lemn reprezentând 40% din cantitatea necesară;

Wiebe România depune toate eforturile necesare astfel încât lucrările să fie finalizate în cel mai scurt timp posibil.


Harry

Au fost depuse 6 oferte pentru reparația a încă 64 de linii de cale ferată în Portul Constanța!
Licitația este împărțită în 3 loturi, cu o lungime totală de aproximativ 30 de km.
Constructorii care vor câștiga aceste contracte trebuie să efectueze următoarele lucrări:
LOTUL 1: (10,435 km, valoare estimată la 55,242 milioane de lei fără TVA)
- înlocuirea suprastructurii pe 27 de linii,
- înlocuirea a 16 aparate de cale,
- montarea de traverse speciale la 5 aparate de cale,
- montarea de dale elastice la 7 treceri la nivel cu calea ferată.
LOTUL 2 : (11,275 km, valoare estimată la 55,239 milioane de lei fără TVA)
- înlocuirea suprastructurii pe 24 de linii,
- înlocuirea a 18 aparate de cale,
- montarea de traverse speciale din lemn la 5 aparate de cale.
LOTUL 3: (8,085 km, valoare estimată la 42,341milioane de lei fără TVA)
- înlocuirea suprastructurii pe 13 linii,
- înlocuirea a 17 aparate de cale,
- montarea de traverse speciale din lemn la 5 aparate de cale.
Suma totală, estimată pentru cele 3 loturi la 152,823 miloane de lei (fără TVA), este asigurată din fondul de rezervă al Guvernului.
Lucrările sunt prevăzute în Memorandumul pentru  eficientizarea activității de transport feroviar de marfă din zona Portului Constanța,  document în baza căruia au început încă din data de 15 iunie anul acesta reparațiile la primele 35 de linii de cale ferată (cu o lungime totală de 13,398 km).

razvan96

^ Mai precis au ofertat Arcada si Wiebe-Swietelsky pe fiecare lot.

Earthchild

Statului roman i-a trebuit un razboi la frontiera ca sa faca ceea ce trebuia de peste 30 de ani.

Harry

PORTUL Constanța - LOTUL II - 45% din noile linii CF deja montate
Stadiul de execuție:
✔️ defrișare și curățare vegetație - 100%;
✔️ demontarea suprastructurii existente - 77%;
✔️ excavații în ampriză, până la cota platformei căii - 51%;
✔️ prebalastare linii - 51%;
✔️ 6000 traverse de beton armat precomprimat – 55%
✔️ 2500 tone piatră spartă
✔️montare 7 linii: 2 și 3 (Grupa A2), liniile 2 și 3 (Triaj Zona IV), linia tragere Chimpex, linia 5 Chimpex, linia 11 M (Zona V) – 45% din cantitatea totală
✔️linia tragere Chimpex: inclusiv buraj 
✔️montat 4 aparate noi de cale, tip S49 E1-190-1:9


Harry

O delegație turcă formată din Yusuf Karakaș și Akin AK, reprezentanți ai Ministerului Comerțului din Republica Turcia, însoțiți de Aygun Eski, atașat comercial al Republicii Turcia la Constanța, a vizitat astăzi Portul Constanța.
În cadrul întâlnirii cu directorul general al CN APM SA Constanța, Florin Goidea, aceștia au discutat despre conexiunile feroviare și posibilitățile logistice ale portului Constanța.
În perspectiva reluării curselor Ro-Ro pe ruta Constanța – Karasu, oaspeții turci au vizitat și terminalul RO-RO, pentru a evalua la fața locului condițiile acestui proiect important pentru relațiile de afaceri româno-turce.

Harry

E pelerinaj in port  :lol:
Reprezentanții unor companii din domeniul transportului de mărfuri din Ungaria și Slovacia se află în această perioadă într-o vizită de lucru în portul Constanța.
Din delegație fac parte reprezentanți ai unor companii din Ungaria: Eurogate Rail Hungary Zrt, Mahart Container Center Kft, Rail Cargo Logistics Hungaria Kft, precum și de la PPS Logistic – Portul Sturovo, Slovacia.
Astăzi, reprezentanții acestor companii interesate să își extindă colaborarea în zonă au fost primiți de conducerea
CN Administrația Porturilor Maritime SA Constanța, fiindu-le prezentate facilitățile oferite de portul Constanța pentru transportul de mărfuri și informații legate de rezultatele înregistrate în traficul de mărfuri în anii anteriori. De asemenea, au fost abordate subiecte de interes pentru transportatorii de mărfuri din Ungaria și Slovacia.
În continuare, timp de două zile, membrii delegației vor merge în vizită la operatori importanți din portul Constanța, pentru a afla informațiile necesare despre cum pot dezvolta colaborarea în această zonă, pentru clienții proprii, oamenii de afaceri și companiile din Ungaria și Slovacia.

=============================================

 E.S. Annick Goulet, ambasador extraordinar și plenipotențiar al Canadei în România, a vizitat astăzi portul Constanța.

La sediul Companiei Naționale Administrația Porturilor Maritime SA Constanța, E.S. Annick Goulet a avut discuții cu directorul general, Florin Goidea, care a subliniat oportunitatea dezvoltării relațiilor de colaborare româno-canadiene.



În actualul context al transporturilor de mărfuri la nivel internațional, ambasadorul Canadei a solicitat detalii despre infrastructura din port, în special despre condițiile în care se desfășoară operarea cerealelor provenite din Ucraina, aflate în tranzit prin portul Constanța.

Vizita a inclus un tur tehnic în portul Constanța, la bordul navei Anghel Saligny.

pest1969

Sa aiba legatura cu faptul ca se vede la orizont finalizarea coridorului 4?
Ma refer la A0 si A1.
Plus modernizarile de pa calea ferata...
Sau e prea devreme sa-si faca planuri pornind de la premiza ca se vor finaliza conform planurilor?
Altfel, la ce timpi de asteptare sunt in port, nu vad de ce si-ar dori si alti clienti sa se confrunte cu situatia dramatica de acolo.

Harry

Wiebe Romania: Port Constanța – 05.08.2022 – LOT 1
 Jurnal de Șantier – ziua 51 – stadiu fizic executat 42% - termen de execuție 149 zile:

- au fost montate linii CF în lungime de 2.241 m, reprezentând 34% din cantitatea necesară;

- au fost montate 14 aparate de cale noi, tip S49E1-300-1:9 și S49E1-190-1:9 reprezentând 43% din cantitatea necesară;

- au fost montate 3 aparate de cale pe traverse speciale de lemn reprezentând 75% din cantitatea necesară;


Harry

Agenția pentru Protecția Mediului Constanța anunţă publicul interesat asupra deciziei de emitere a Acordului de Mediu pentru proiectul: ,, TERMINAL DE PRODUSE PETROLIERE " , amplasat in municipiul Constanta, incinta Port Constanta Nord, zona Fluvio - Maritima, dana 97, județul Constanța, titular: CN APMC PENTRU ASTRA OIL PROD SRL, cu sediul in municipiul Constanta, incinta Port Constanta, Gara Maritima, judetul Constanta, cu sediul in  Judetul Constanta, Municipiul Constanta, Gara Maritima, Incinta Port.

Harry

 Urmare a vizitei în Emiratele Arabe Unite, din luna iunie, a ministrului Transporturilor și Infrastructurii, Sorin Grindeanu, azi o delegație a Abu Dhabi Ports Group a sosit în portul Constanța. Oamenii de afaceri au fost însoțiți de Bogdan Mîndrescu, secretar de stat în Ministerul Transporturilor și Infrastructurii.

Conducerea Abu Dhabi Ports Group și-a manifestat interesul pentru derularea unor investiții în Portul Constanța, iar în această primă vizită se vor stabili termenii colaborării, pașii de urmat pentru o relație de afaceri durabilă.

Reprezentanții Abu Dhabi Ports Group au făcut un tur tehnic în portul Constanța cu nava Anghel Saligny.

Vizita se înscrie în măsurile stabilite în iunie de România și Emiratele Arabe Unite pentru dezvoltarea colaborării în domeniul transportului și infrastructurii maritime dintre cele două țări.