News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Portul Constanta

Started by Ionut, October 25, 2011, 06:20:46 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 3 Guests are viewing this topic.

Harry

Portul a anula tlicitatia pentru studiul de fezabilitate drum + parcare zona cheu fluvio maritim port Constanta.

Harry

Cateva poze din port, facute astazi.








^^Macaraua asta pare noua

Harry

COMPANIA NATIONALA "ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME" SA CONSTANTA a lansat licitatia pentru Acces rutier pe latura de Vest a Incintei nr.3 din Portul Constanta Sud (Actualizare Proiect si Executia Lucrarilor)

Valoarea totala estimata: 6.058.927,02 lei + tva.

Durata contractului 24 luni.

Data de deschidere a ofertelor: 25.03.2020.

Conform caietului de sarcini, se propune realizarea unui nou drum de acces la parcelele concesionate in Portul Constanta Sud in lungime de 830 m intre drumul de acces la Terminalul Kronospan si Dana 131.
Drumul de acces propus pe latura de Vest a parcelelor inchiriate, va fi desprins din drumul existent la parcela Kronospan si va fi racordat la platforma de operare din spatele danei 131.


Harry


Harry

Operatorul portuar UMEX pregateste doua investitii majore. Este vorba de o magazie pentru marfuri vrac la dana 44 si un terminal de cereale la dana 38.

Harry

Am uitat pe ce topic vorbeam acum cateva zile si spuneam ca sunt vapoare cu marfa in rada exterioara si asteapta sa intre in port. O poza cu o parte dintre ele , facuta de un prieten pe 17 martie.


kitsune

Nu-s foarte multe @Harry. Și Supra/Handymax-ul ăla e gol, vine la încărcare. Cel mai probabil cereale, pe la dana 40 pe-acolo
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

kitsune

CN Administraţia Porturilor Maritime: Se deschide o nouă linie regulată de transport maritim pe ruta Karasu (Turcia) – portul Constanța


Astăzi, sosește în portul Constanța nava ,Sea Partner', marcând deschiderea unei noi linii maritime ROPAX (transport camioane, automobile şi pasageri), care va opera pe ruta Karasu (Turcia) – Constanța.

Nava va face escală în portul Constanţa, săptămânal, în fiecare zi de joi. ,Sea Partner' transportă 60 de unităţi, din care 5 autoutilitare noi cumpărate de administraţii locale din România.

Linia de transport maritim se numeşte Sea Lines, agentul navei va fi LAM România şi nava va fi operată de Sea Container Services.

Acest serviciu, care revine în portul Constanța după o întrerupere de aproape 5 ani, îşi propune pe de o parte, scurtarea timpului de tranzit pentru mărfurile care circulă pe șosele între Turcia şi Europa Centrală şi de Est, iar pe de altă parte, oferirea unei alternative mai sigure şi mai ieftine de transport decât transportul rutier, pentru toţi şoferii care călătoresc între România şi Turcia.

CN Administraţia Porturilor Maritime consideră că acesta este doar primul pas în dezvoltarea transportului RO-RO în Marea Neagră şi îşi propune ca în cel mai scurt timp, portul Constanţa să fie legat cu astfel de servicii regulate și cu alte porturi importante din Marea Neagră, a transmis un comunicat din partea CN Administraţia Porturilor Maritime.

Ziua de Constanța
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Harry

    Autoritatea competentă pentru protecţia mediului CONSTANTA. anunţă publicul interesat asupra luării deciziei etapei de încadrare NU ESTE NECESARA EFECTUAREA EVALUARII IMPACTULUI ASUPRA MEDIULUI în cadrul procedurii de evaluare a impactului asupra mediului, pentru proiectul : ,, CONSTRUIRE TERMINAL DE CEREALE LA DANA 38 SI ORGANIZAREA EXECUTARII LUCRARILOR, INVESTITOR UMEX SA ", amplasat in incinta Port Constanta, danele 38-39, județul Constanța, titular CN ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME CONSTANTA SA, cu sediul in mun. Constanta, incinta Port, Gara Maritima, judetul Constanta

Harry

COMPANIA NATIONALA "ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME" SA CONSTANTA a semnat contractul pentru RK la TDJ 8/8A din statia Constanta Port Terminal Ferry-Boat ( proiectare si executie) cu EURO CONSTRUCT pentru suma de 632.999,79 lei + tva.

Conform documentatiei:
Necesitatea executiei lucrarii se impune ca urmare a faptului ca piesele metalice ale aparatului de cale sunt uzate, iar traversele din lemn speciale sunt necorespunzatoare. Aceste fapte nu mai permit o circulatie in conditii de siguranta a trenurilor peste aparatul de cale. Pentru inlaturarea acestor deficiente se impune inlocuirea TDJ 8/8A cu un aparat de cale nou tip 49, raza 190, tangenta 1/9, ace flexibile, prindere K montat pe traverse speciale noi. Neefectuarea acestei lucrari va duce la o inrautatire a circulatiei trenurilor de marfa catre Mol II Sud si Dana 131 in sensul ca se vor introduce restrictii de viteza pe aparatul de cale sau chiar inchiderea circulatiei trenurilor pe respectivul aparat de cale.

Terminalul dispune de:
- o grupa de trei linii, fiecare cu o lungime de 750 m liniari de cale ferata pentru primirea si expedierea vagoanelor;
- o grupa de pregatire a vagoanelor formata din 10 linii fiecare, cu o lungime de 450-500 m linii de cale ferata pentru imbarcare/debarcare pe si de pe nava;
- cinci linii de cale ferata pentru accesul pe nava, vagoanele fiind operate prin utilizarea echipamentelor navelor.

Harry

Autobuzele Isuzu care vor inlocui tramvaiele din Botosani au sosit in port


Harry

The Port of Constanța is Romania's most important maritime core port, the biggest European Union port in the Black Sea, and a starting/end point of the Rhine–Danube Corridor.

The Action entails upgrading basic port infrastructure, constructing a new state of the art on-shore waste collection and treatment facility, upgrading the signalling system in the port basin and the fairway, and purchasing one technical vessel.

Through this Action, the Port of Constanța will improve safe navigation, offer better services for waste collection and be able to comply effectively with current and future ship waste and pollution prevention legislation, namely Directive 2000/59/EC.


Harry


Harry


Harry

COMPANIA NATIONALA "ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME" SA CONSTANTA a semnat contractul pentru Studiu de Fezabilitate Drum și parcare zonă cheu fluvio-maritim Port Constanța cu PROJECT-ANK UTIL S.R.L. pentru suma de 70.000 lei + tva.