News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Portul Constanta

Started by Ionut, October 25, 2011, 06:20:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Harry

SNM e entitate separata? Fiind lipit de UM credeam ca e parte din ea. De aia cand ies pe mare evitam sa-i fac poze ca nu apara probleme.

kitsune

Din ce spun ăştia aici, se pare că nu mai are treabă cu UM
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

ghrt

#212
^^

Eu am auzit că sunt civili. Am intrat în curtea SNMului şi au paznic civil.
Cont (aproape) inactiv.

Harry

Compania Tomis Freight Forwarding va construi in portul Constanta Sud un terminal destinat receptionarii, sortarii, depozitarii si expedierii containerelor pe cale rutiera si feroviara precum si o cladire P+E cu rol de sediu administrativ si depozit, precum si cladire P cu destinatia de hala reparatii.

Harry

#214
Compania ploiesteana Jetfly Hub va construi in Portul Constanta un terminal pentru depozitarea combustibilului folosit de avioane.




Neufunk

Nu-i cam aiurea locatia?

Ma gandesc ca daca portul se va extinde spre mare in viitor (in Agigea), practic astia vor fi izolati.

Harry

Singura extindere care poate fi facuta este spre larg nu spre sud. Cat despre cat de ideala e locatia habar nu am :-??

Neufunk

Pai asta ma refeream si eu. Daca extinde spre larg, nu ii izoleaza pe astia?

In opinia mea locatia ideala ar fi pe inca un "brat" al portului, practic cum e zona de containere a DB. Asta sa ai maximiza spatiu pe care il obtii in port.

Harry

A fost semnat contractul de finanțare aferent proiectului
,,Implementarea unei dane specializate într-o zonă cu adâncimi mari (Dana 80)"

Autoritatea de Management Programul Operațional Infrastructură Mare POIM 2014-2020, prin ministrul Transporturilor, Lucian ȘOVA și Compania Națională Administrația Porturilor Maritime SA Constanța, prin directorul general Nicolae Dan TIVILICHI, au semnat contractul de finanțare pentru proiectul de investiții ,,Implementarea unei dane specializate într-o zonă cu adâncimi mari (Dana 80)".
Proiectul este finanțat prin Programul Operațional Infrastructură Mare POIM 2014-2020, Axa Prioritară 1 Îmbunătățirea mobilității prin dezvoltarea rețelei TEN-T și a transportului cu metroul Obiectivul Specific 1.3 Creșterea gradului de utilizare a căilor navigabile și a porturilor situate pe rețeaua TEN-T centrală.
Valoarea contractului este de 25.778.122 lei (cu TVA), durata de execuție fiind de 37 de luni.
Obiectivul principal urmărit de CN APM SA Constanța este creșterea traficului portuar prin dezvoltarea infrastructurii.
Proiectul ,,Implementarea unei dane specializate într-o zonă cu adâncimi mari (Dana 80)" este cofinanțat de Uniunea Europeană prin Programul Operațional Infrastructură Mare POIM 2014-2020.
Bugetul proiectului este de: 25.778.122 lei (cu TVA), din care: 75% rata de finanțare UE - 14.269.477 lei și 25% contribuție de la Bugetul de Stat - 4.756.492 lei.
Perioada de implementare a proiectului: 01.06.2018 – 30.06.2021.
Sunt prevăzute lucrări pentru modernizarea Danei nr.80, instalarea de noi echipamente pentru dană adecvate primirii de nave de cereale mai mari, precum și extinderea infrastructurii feroviare până la parcul de silozuri. Prin alocarea danei 80 pentru alte activități se eficientizează utilizarea danelor de mare adâncime existente în portul Constanța.
Realizarea racordului CF va conduce la suplimentarea traficului feroviar și prin aceasta la eficientizarea sistemului feroviar din sectorul fluvio-maritim al portului și al celui din țară.
Prin realizarea investiției va crește atractivitatea portului Constanța în comparație cu celelalte porturi din bazinul Mării Negre.


Harry


kitsune

^^ Pentru cine nu ştie - Poarta 1 a Portului Constanța
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Harry

Compania UTI a castigat licitatia pentru amenajarea sistemului de acces securizat la Poarta 1 - Port Constanta.

Harry

#222
Compania Tomis Freight Forwarding va construi in portul Constanta Sud un terminal destinat receptionarii, sortarii, depozitarii si expedierii containerelor pe cale rutiera si feroviara precum si o cladire P+E cu rol de sediu administrativ si depozit, precum si cladire P cu destinatia de hala reparatii.

Pe terenul inchiriat se vor executa lucrarile necesare pentru receptionarea, depozitarea, sortarea si expedierea marfurilor cu containere.
Lucrarile prevazute pentru desfasurarea activitatii sunt:
- Platforma din beton pentru depozitarea containerelor si circulatia mijloacelor de transport si a echipamentelor de manipulare a containerelor;
- O magazie de depozitare care include si spatii pentru birouri;
- Un atelier de reparatii minore la utilaje si echipamentele aflate in dotarea operatorului;
- Imprejmuirea platformei;
- Retele interioare de utilitati si racordarea acestora la retelele magistrale de utilitati ale portului



Pe molul 2S din Portul Constanta-Sud se afla cel mai mare Terminal de Containere din Romania, care in prezent deruleaza un trafic de cca. 650.000  TEU/an.
Activitatea de primire si pregatire a marfurilor, pentru a fi incarcate in containere, dar si sortarea si pregatirea pentru expedierea catre clientii din Romania a marfurilor sosite pe calea apei cu containere, este desfasurata de diferiti operatori portuari, printre care si S.C. Tomis Freight Forwarding S.R.L. Constanta.
In acest scop, Tomis Freight Forwarding S.R.L. intentioneaza sa realizeze, pe terenul inchiriat, facilitati pentru operarea containerelor in spatii adecvate: platforma de circulatie si depozitare temporara containere, imobil p+1 cu destinatia birouri si spatiu depozitare marfuri, construirea imobil parter cu destinatia hala reparatii.
Locatia aleasa pentru desfasurarea activitatii este una potrivita si se afla la o distanta de cca. 1,5 km fata de Terminal de Containere de pe molul 2S.
In prezent terenul de pe Parcela nr. 4 este neamenajat si prin realizarea lucrarilor se sistematizeaza si se igienizeaza zona respectiva.
Terenul este liber de constructii, exceptand o fasie de teren pe latura de Vest, unde exista o canalizatie electrica subterana.
Terenul este marginit la Nord de pasajul rutier denivelat, iar pe restul laturilor se afla cai ferate.







Prin realizarea investitiei pe platforma nr. 4 se creaza conditii suplimentare de primire si expeditie a marfurilor sosite in Port cu containere, asigurand astfel facilitati suplimentare clientilor.
Astfel de activitati conduc in final la sporirea traficului de containere si implicit la cresterea traficului portuar cu impact pozitiv asupra veniturilor CN APM SA Constanta.
In concluzie, realizarea investiei este benefica pentru toti factorii implicati.


Harry

COMPANIA NATIONALA "ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME" SA CONSTANTA a atribuit contractul pentru Modernizarea infrastructurii si protectia mediului in Portul Constanta - PROTECT Infrastructura acostare nave tehnice+Amenajare suprastructura platforma (echipamente si utilitati) pentru servicii conexe navelor tehnice (Proiectare+executie) catre AVE TEBIA SRL Constanta pentru suma de 33.993.737,00 lei + TVA.

Lucrarile se vor realiza in continuarea cheului Danei DA2 existente, adiacent Digului de Nord al Portului Constanta, la cca. 440 m Nord de farul Verde. Lucrarile vor fi incluse in 2 (doua) proiecte tehnice distincte, astfel:
1.   Infrastructura acostare nave tehnice - Extinderea cheului Danei DA2 cu 130m;
2.   Amenajare suprastructura platforma (echipamente + utilitati) pentru servicii conexe navelor tehnice Lucrarile aferente celor 2 (doua) proiecte se vor realiza în interiorul Portului Constanta, zona in care terenul este în administrarea CN APM SA Constanta si constau in ,,prelungirea in aliniament a danelor existente DA2 cu o lungime de cca. 130 m"- construire cheu de acostare si umplutura din spatele acestuia(Proiectul 1).
Lucrarile identificate pentru executia suprastructurii viitorului terminal (platforma circulatie, platforma depozitare deseuri si statie de stocare / tratare a reziduurilor petroliere, ape uzate, ape gri, etc) sunt de genul constructii - montaj echipamente pe amplasamentul constituit in spatele cheului din blocuri de beton, cum ar fi: Tancuri tratare treapta biologica, separatoare santina, caldarine pentru serpentinele din tancuri, tancuri preluare reziduuri, tancuri de separare reziduuri, echipamente dezinfectie, etc.si deservirea acestui terminal cu retelele de utilitati necesare, alimentare cu apa, canalizare ape meteorice, energie electrica, iluminat exterior, (Proiectul 2).

Harry

COMPANIA NATIONALA "ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME" SA CONSTANTA a publicat lista ofertelor primite la licitatia pentru Modernizarea infrastructurii portuare prin asigurarea cresterii adancimilor senalelor si bazinelor si a sigurantei navigatiei in Portul Constanta (Proiectare+executie).

Acestea sunt:

1.Asocierea CHINA COMMUNICATIONS CONSTRUCTION COMPANY LIMITED BEIJING CHINA si SC METAL TRADE RNG SRL CONSTANTA cu terti sustinatori CCCC WATER TRANSPORTATION CONSULTANTS CO LTD BEIJING CHINA si CCCC TIANJIN DREDGING CO LTD TIANJIN CHINA;

2.Asocierea IMPRESA DI COSTRUZIONI ING E. MANTOVANI SPA VENEZIA ITALIA si SC CONSAL TRADE SRL GIURGIU cu tert sustinator SC ENSER SRL FAENZA ITALIA;

3.ENVISAN NV HOFSTADE-AALST BELGIA cu terti sustinatori JAN DE NUL NV HOFSTADE-AALST BELGIA, EUROPEAN DREDGING COMPANY SA CAPELLEN BELGIA, SODRACO INTERNATIONAL SAS ARMENTIERES BELGIA, JAN DE NUL PACIFIC LTD BELGIA.