News:

.

Main Menu

Portul Constanta

Started by Ionut, October 25, 2011, 06:20:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Harry

Nu deviem dar e o realitate. S-au creat aiurea siturile astea Natura 2000 fara nicio baza reala. Punctual acolo langa port la Agigea. E vorba de o suprafata de sub 10.000 mp . Ce zona protejata sa fie acolo.  Majoritatea din vilele de pe coasta au aruncat molozul in apa, nu mai zic de deversari de la WC-uri, restaurantele de acolo la fel arunca chestii in apa. Acum cu podul nou si lucrarile de acolo la fel s-au scurs chestii in apa, din port de la vapoare ajung in zona tot felul de deseuri. Cat despre SRI inca mai am in calculator pdf-urile prin care dadeau notificari contra teleskiului, oraselului lacustru si cladirilor mai inalte de 9 etaje. Ca vezi doamne pe de o parte deranjeaza nu stiu ce gasca cu gat rosu pe care nu a vazut-o nimeni niciodata (lacul ala fiind infect plin de dejectii si epave si bombe si chestii) si pe de alta parte cica blocheaza nu stiu ce unde radio folosite de SRI. Din Numai idiotienii din astea prin care se blocheaza investitii. Telegondola si Aqua Magic au fost facute fara autorizatii de mediu si alte chestii pentru ca pe atunci din fericire nu te haituiau ca acum. Vrem dezvoltare, vrem turism, vrem infrastructura si industrie dar ne punem singuri bete in roti.

dan tm

17.84 % din suprafata tarii natura 2000 la nivelul anului 2011.

Anul trecut au mai fost vreo 20-30 de situri in monitorul oficial apoi am renuntat sa le mai urmaresc.

https://natura2000.ro/natura-2000-in-romania/


TibiV

De acord cu voi, colegilor...

Dar avem un topic "aproape" dedicat: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=526.0
"Aproape" pentru ca se refera doar la "rutier"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Neufunk

Eu nu zic ca nu trebuie sa avem grija, sa facem lucrarile intr-un mod responsabil, dar treaba asta deja este exagerata. Dute la Rotterdam sau in Antwerpen si spune sa faca sit Natura 2000 peste tot portul. Iti dau aia cu ceva in cap.

kitsune

Toată discuța a plecat de la intrebarea de ce se construieşte insula în detrimentul extinderii spre sud. Eu zic că e mai simplu să folosească suprafața pe care o au deja decât să se ducă în exterior.  Mai ales că ditamai pogonul de apă din mijlocul portului e folositor la ce? Drifturi cu vaporul? Se pot construi acolo dane ani de zile
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Harry

^^ Corect si ce spune fox. Plus ca pe insula terenurile viitoare deja au proprietari vezi americanii care se pregatesc de noul terminal de petrol si gaze. Deci presiunile investitorilor sunt f mari. Bete in roti sunt puse de o parte din asa zisii investitori romani.

kitsune

Din câte văd eu prin planurile alea, insula o să se extindă spre est până când o să rămână un canal de-a lungul digului de nord. Nu-mi dau seama cât de lat o să fie, dar văd în viitor o mulțime de comandanți cu dureri la muşchii fesieri de atâta strâns :). Oricum, o oportunitate pentru proprietarii de remorchere să facă profit bunicel. Mai greu cu navele militare, că alea trebuie să se chinuie de la dana 0 până la ieşire. Dacă mergi prea încet nu mai guvernează cârma, dacă mergi prea repede ai şanse să te înfigi în mal ca grecul ăla pe Bosfor acum câteva zile.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Harry

E o chestie itneresanta legata de zona asta a porturilor militare. La Mangalia, mai exact pe lacul Limanu este ditamai santierul naval militar ABANDONAT, de altfel anult recut se discuta (off the record) de mutarea navei scoala Albatros si a altor nave militare la Mangalia.

TibiV

Quote from: Harry on April 08, 2018, 10:37:07 PM
La Mangalia, mai exact pe lacul Limanu este ditamai santierul naval militar ABANDONAT...
Da-l in ma-sa, il facem "Natura 2000"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Neufunk

Eu ma gandesc si la costuri. Nu e mai scump sa faci o insula practic, sa o legi cu poduri, CF,... decat sa construiesti "pe pamant"? Plus ca tocmai, se incurca navigatia in port.

Nu zic ca nu trebuie facuta si insula, dar ma gandesc ca ar fi mai oportun sa se inceapa cu zona sudica. Plus ca in port nu construieste nimeni nimic, dar nu m-ar mira sa traga ceva cartier de vile fix pe malul apei, pe modelul cartierul Henri Coanda (nu stiu cine detine terenurile, dar totusi, suntem in Romania).

Harry

Insula exista deja ca structura. In plus mai e vb si de adancimi. E f ok sa se dezvolta insula respectiva. Portul mai are terenuri imense intre poarta 5 si poarta 9 ar merge acolo dezvoltat un super parc industrial daca ar avea cineva interes sa o fac. Si cand zic terenuri imense ma refer la mii de hectare.

kitsune

Pai ce sa repare santierul naval Limanu? Vedetele alea torpiloare din anii 80? Si ce ruginituri mai au pe acolo, la vale de CIM (UM0nuştiucât).
@neufunk, Henri Coandă e cartier de containere pentru aviatorii cu penaj negru, cartierul ăla de vile e "Consilieri", pe malul apei.
Referitor la insula din port, dacă nu mă înşel, prin AC parcă scria că toate deşeurile rezultate in urma construcției trebuie să le duc acolo. Sau in urbanism? Caut in acte si-ti spun
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Harry

Nu stiu :-?? sincer am fost impresionat de cat de mare e si cum arata asa abandonat parca era din Half Life 2 sau Stalker :)))

kitsune

Datorită faptului că ȋinălțimea podului rutier, construit ȋin anul 1989, are ȋinălțimea de 21,60 m de la luciul apei până la grinzi, pentru ca acele nave să poată ajunge ȋin SNM, li s-au tăiat catargele, făcându-le rabatabile. Acele lucrări au fost executate de angajații SNM-ului, ȋin Portul Comercial Mangalia. Datorita ȋinălțimii mici a podului, SNM a pierdut multe comenzi de reparații nave civile. sursa

Este vorba cred despre ce spui tu @Harry, ca fiind santierul militar de pe lacul Limanu.

Revenind la insula din portul Constanta sud, da, am gasit in AC: "toate materialele ce nu pot fi valorificate in urma constructiei trebuie transportate la dana 103, poarta 9", deci, teoretic insula s-ar umple si cu deseuri din constructii
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

ghrt

Baza militara de pe ghiolul Limanu include o rampa ruginita de lansarela apa. Poate or avea si ceva scule pentru reparat motoare cu aburi. Alaturi de rampa asta sunt cele 2 santiere, Daewoo/Damen si SNM-ul sau cum ii spune.
Eu nu inteleg de ce mai tin fiarele alea pe balta? Sunt niste antichitati inestetice, si pun pariu ca sunt si foarte costisitoare, personal alocat aiurea, malul ghiolului neutilizat et .
Cont (aproape) inactiv.