News:

.

Main Menu

Portul Constanta

Started by Ionut, October 25, 2011, 06:20:46 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 3 Guests are viewing this topic.

Harry

QuoteCompania PBM Engine Controls a intrat pe piaţa navală românească

Domeniul naval atrage în continuare, la Constanţa, mari companii de profil, ce îşi desfăşoară activitatea pe segmentul reparaţiilor şi mente-nanţei echipamentelor navale şi nu numai.
Ieri, PBM Engine Controls a făcut primul pas oficial pe piaţa din România, deschizându-şi o reprezentanţă în incinta SNC, din portul Constanţa. Compania, specializată în reparaţii şi întreţinere a motoarelor dar şi a echipamentelor de comandă, este distribuitor Woodward şi service independent autorizat al acestui mare brand.



PBM Engine Controls este un service autorizat Woodward şi oferă servicii de reparaţie a regulatoarelor - pentru motoarele principale şi auxiliare şi turbinele cu abur. De asemenea, compania poate trimite specialişti oriunde în lume, chiar şi pentru reparaţii pe mare. Intervenţia este urmată de un Service Report cu fotografii şi o descriere detaliată a lucrărilor efectuate.
Aşa cum spuneam şi mai sus, activitatea PBM Engine Controls nu se rezumă doar la domeniul marin. Dacă discutăm despre energie - PBM oferă soluţii de generare a energiei; dacă ne referim la industrie - PBM poate adapta turbinele cu abur folosind echipamente din noua tehnologie.


http://www.cugetliber.ro/stiri-economie-compania-pbm-engine-controls-a-intrat-pe-piata-navala-romaneasca-213440

Harry

#16
update extinderea digului de larg

foto: APC

Ionut

Gasesti pe undeva proiectul extinderii digului de larg? L-am vazut pe undeva, era o harta simpla. E super tare ca se face, parca sunt bani europeni.

Harry

Da sunt bani europeni. Cred ca am un desen pe undeva cu proiectul digului, dar e diar asa adica nu e extras din PT. Nu stiu daca mai exista pt-ul pe net.

Harry

#19
^^
Singura chestie gasita


Harry

#20
daca tot am ajuns prin port

alecu26

#21
chiar ma mir ca lucreaza. Ma gandeam ca si Van Oord o sa dea in petec la cum au inceput contractul cu tot felul de smecherii la semnarea contractului de i-a luat DNA pe cei de la port.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


Harry

#23
Update Extinderea spre sud a danei de gabare din Portul Constanta

foto: administratia porturilor

Harry

foto Administraţiei Porturilor Maritime Constanţa

extinderea digului de larg. Deja se executa etapa 3 adica extinderea propiu yisa. Pana la sfarsitul anului ar trebui sa fie gata












Harry


Harry

Interferryboats (IFB), which had started running container trains between Turkey and Europe since 2010, had declared that a new route for its container trains via Constanta beginning from 16th of June.

The reasons for this route change are explained as construction works on infrastructure, Halkali not being accessible, weather related delays and failures, problems about transit through non-EU countries, inefficient cross border management and not being able to do customs clearance 7/24 in Turkey.

IFB trains have started to run from Constanta beginning from 16th of June, 2014. As announced by IFB, dedicated private locos are running for IFB trains through Trans Europe transport corridors. Dedicated short-sea vessels are running between Constanta and Turkey, terminals and ports are giving 7/24 service and customs clearance is faster and more efficient.

Containers of IFB are transported via two ports in Turkey, Limas (Izmit) and Ambarli (Istanbul). IFB trains have 3 departures per week from Constanta.

http://railturkey.org/2014/06/18/ifb-train-run-via-constanta/

doryan93

Comandamentul Operativ pentru Depoluare Marina a fost convocat joi, 10 iulie, la sediul Institutiei Prefectului pentru a analiza situatia creata in urma aparitiei unor irizatii de hidrocarburi pe suprafata Marii Negre, in apropierea capatului digului de larg, in zona in care s-au scufundat in anul 1995 navele Paris si You Xiu, transmite Infostar.

La fata locului s-a intervenit cu salupele "Cristal" si "Rubin", apartinand Agentiei Romane de Salvare a Vietii Omenesti pe Mare (ARSVOM) Constanta, pentru instalarea a 400 de metri liniari de baraj antipoluant de mare tip "cortina", care a fost fixat cu doua ancore tip "corp mort". De asemenea, s-a folosit material absorbant pentru recuperarea agentului poluant existent. Zona va fi monitorizata in permanenta pentru a se putea interveni in cel mai scurt timp, daca situatia o va impune.
Sursa Ecomagazin

Harry

Traderul Nidera cumpără cu 50 mil. euro ieşirea la Marea Neagră prin portul Constanţa
Traderul de cereale Nidera, deţinut de chinezii de la COFCO şi care face afaceri în România de 155 de milioane euro pe an, va prelua 51% din operatorul portuar United Shipping Agency, deţinut de antreprenorii români Cătălin Trandafir şi Mihai Felescu.
Tranzacţia, evaluată la 50 mil. euro, asigură chinezilor ieşirea pe piaţa de export de la Marea Neagră printr-un terminal de 228.000 de tone, unul dintre cele mai mari din portul Constanţa, punct prin care se exportă anual 15 milioane de tone de cereale, adică marfă de 3 mld. euro.
Afacerea United Shipping Agency, deţinută în mod egal de Cătalin Trandafir şi Mihai Felescu, a avut încasări de 15 milioane de euro anul trecut. Mişcarea surprinde dimensiunea ambiţiilor şi intereselor chinezeşti la Marea Neagră, o regiune care în numai două decenii s-a transformat din importator net de cereale într-unul dintre cele mai fierbinţi puncte pentru exporturi.

http://www.zf.ro/companii/traderul-nidera-cumpara-cu-50-mil-euro-iesirea-la-marea-neagra-prin-portul-constanta-13039993

alecu26

ceva poze noi cu lucrarile lui Van Oord pentru diguri si ce au mai castigat ei pe acolo?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).