Infrastructura rutieră și protecția mediului

Started by StefanCelMare, October 26, 2016, 11:12:24 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

Basically, cei de la profit.ro sunt cei mai buni jurnalisti ramasi din "vecha garda" Mediafax, Capital etc...
Un fel de "private venture" lansat cand patronii lor "de bastina" au dat de naiba (unii si de DNA)...
Dar sunt oameni foarte buni (jurnalistii, nu patronii).
Insa timpul "lasa urme".
Sper sa nu ne dezamageasca de data asta...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

A fost OK la Profit.ro, m-am desfasurat in voie vreo 10 minute. :) Si ei au facut reportajul in aceeasi idee - avem nevoie de autostrazi, dar nu trebuie sa ne batem joc de natura.

NGC

Quote from: adrian rosca on March 25, 2019, 05:36:45 PM
Quote from: NGC on March 22, 2019, 10:52:49 PM
Daca se va aproba noul proiect de HG in forma actuala, s-au dus naibii siturile Natura2000. >:(

Dar de ce va legati doar de siturile Natura 2000? Ia uite ce se spune la alin. (4), art. 22 din OUG 57/2007:

QuoteART. 22
(1) Zonarea internă a parcurilor naţionale şi naturale (...)
...
(4) Zonele de protecţie integrală cuprind cele mai valoroase bunuri ale patrimoniului natural din interiorul parcurilor naţionale şi naturale.

Nu stiu daca te-ai referit si la mine prin textul marcat mai sus cu rosu, dar la mine nu e cazul.

Eu eram curios cine va remarca problema descrisa de tine, pentru ca uneori mi se pare ca scriem degeaba pe forum. ;)

Ionut

In dimineata asta am avut live 10 minute la Radio EBS Cluj tot despre ordonanța care modifică aspectele de mediu. Probabil dau sincron pe video și pentru Realitatea TV în dimineața asta peste câteva ore.

GDPR

#229
Cock asta e chiar cretin:

Ministrul Transporturilor a găsit vinovatul pentru lipsa de autostrăzi! Răspunsul este halucinant!

El a fost întrebat de jurnalişti, în cadrul unor declaraţii de presă, ce le răspunde ONG-urilor de mediu care au acuzat ministerul de faptul că încalcă directivele europene şi nu ţin cont de constrângerile de mediu în proiectele de infrastructură.

"Dacă ONG-urile s-au mobilizat atât de bine împotriva acestei ordonanţe înseamnă că este o ordonanţă bună, din punctul meu de vedere, pentru că noi vrem să accelerăm procedurile de obţinere a avizelor, nu vrem cu nimic să intrăm pe partea de mediu, dimpotrivă, protejăm mediul şi susţinem mediul", a spus Cuc.

realitatea.net


Ionut


StefanCelMare

Super filmarea. Una dintre zonele mele favorite din apropierea Clujului.
E o zonă superbă.
Satele de acolo vor să intre în patrimoniul UNESCO.
Este și cazare prin zonă, și chiar faină.
Sunt și crame de vin, și atracții turistice berechet (muntele Bedeleu, cheile Turzii nu sunt departe nici ele, iar spre Aiud mai sunt chei).

perfidus

Superb! Cine vrea sa vada Cheile Turzii, musai sa se repeada si pe la Rimetea, la cetate.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

dragos76

Eu acuma sunt curios ce vrea să ne zică Ionuț, legat de infrastructură și zona de aici :)

Ionut

Nu e nimic de zis despre infrastructura de transport din zona. :) Pur si simplu asta e de zis:

API pe Facebook

Astăzi vorbim despre un alt fel de infrastructură: cea verde. Vă invităm la o plimbare aeriană la Piatra Secuiului și Cetatea Trascăului din zona Colțești-Rimetea în județul Alba: [...].

Marți și miercuri, la invitația prietenilor de la Milvus Group, am participat la un workshop dedicat evaluării impactului asupra mediului. Am discutat (și învățat) despre cât de important este ca proiectele de infrastructură de transport să fie implementate cu respect și grijă față de biosferă.

Nu liliecii sau urșii ne pun bețe-n roate. Nu "ONGiștii" blochează autostrăzile. Ba dimpotrivă. Specialiștii din organizațiile și companiile de consultanță de mediu oferă studii și soluții științifice foarte valoroase. Expertiza lor protejează atât ecosistemele, cât și oamenii care le tranzitează cu 130 km/h.

Investiția corectă în ecoducte, tuneluri, viaducte și poduri proiectate inteligent nu este un moft, ci o cerință esențială! Doar așa vom avea drumuri rapide și căi ferate moderne, sigure deopotrivă pentru om și urs, fără să distrugem tezaurul natural care ne este oferit pe gratis și la care alți europeni doar visează.

Suntem #ProInfrastructură dar și #ProNatură!

Dominik

You're in Steelers Country

pasadia

#236
De pe Facebook luată, m-a dus cu gândul direct la  autostrăzi. : D

TibiV

Cu debleele visate de CxxxxR am fi ajuns si noi la Single Observation....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Ce reprezinta mai exact harta asta? Tracking pe ursi sau...?

pasadia

#239
Acum vad că nu are legenda. O caut.
Era ceva de genul: aria de observare a urșilor in Europa.

LE: https://www.reddit.com/r/MapPorn/comments/bnaggn/bears_in_europe/