News:

.

Main Menu

Mersul Trenurilor 2016-2022

Started by mr.L, October 23, 2016, 11:42:36 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

BGP2597

Oricare variantă de sporire a capacității pe M1000 e bine venită, dar motivul pentru care am adus vorba de trenuri dedicate e ca nu prea are sens să plimbi vagaone suplimentare de la / până la Brașov sau Buzău. Din Brașov/Buzău la Ploiești trenurile ajung cu un grad decent de ocupare (50-80%), iar la fel pleacă și în sens invers de obicei.

Două-trei garnituri care să penduleze între Ploiești și București (Nord, Băneasa, Pipera), eventual mai departe spre Brănești cum ai sugerat, cred că ar fi de ajuns, dacă ar fi introduse între două trenuri din programul actual. Aș vedea un astfel de serviciu făcut cu acele rame aflate în curs de licitare.

marcelbanu

#211
Azi dimineață citeam o informație cum că navetiștii pe ruta Satu Mare - Baia Mare
au protestat pașnic împotriva CFR Călători pentru faptul că le-au fost scos un tren navetă de la ora 20:00...
Ei bine, azi am trecut prin gara Deva să mă interesez și eu de modificările făcute și, stupoare, trenul 2707 Simeria -Ilia,
trenul meu de navetă la termocentrala Mintia a fost devansat cu o oră, adicătelea pe la 13:11...

Păi cum măi CFR Călători, dai cu navetiștii de pămînt ?

Serviciul meu dar și al multora începe la orele 15:00, copii, elevii de pe acest traseu au ore pînă la 14:00,
adică după ce pleacă trenul din Deva...
Îmi stă mintea-n loc, cum naiba gîndește ăl' de face orarul, mersul trenurilor, ce logică are de mută un tren la asemenea ore ?
14:00 era o oră destul de bună pentru cum a circulat 2707 dar acum...
A, poate veți spune că întoarcerea perechii din Ilia, 2708 e devansată și ea.
Nu, nu e devansată ! Pleacă din Ilia la 15:26, cu puțin diferit de vechiul mers...

Și totuși, unde e logica ? Găsește cineva logica pentru asemenea ,,mutări" ?
De vreo trei ani de cînd mai merg la serviciu cu acest tren,
ora de plecare din Deva a oscilat dar doar în intervalul 14:00 - 14:35...

Și uite așa, CFR Călători se scapă de navetiști !



Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

nirolf

#212
Logica poți să o cauți în dubele sau autocarele care fac aceiași rută. CFR-ul face tot posibilul să le asigure lor călători. Motivele sunt ușor de ghicit.

La fel și-au bătut joc și de București  - Câmpulung - rută aglomerată vineri-duminică: la dus au mutat trenul de vineri cu o oră mai devreme, tot așa fără vreo logică. 16.30 e mult mai dificil pentru un angajat decât 17.30.

Apoi la cel de întors mai întâi au scos trenul de seara acum vreo 2 ani (deși era plin în fiecare duminică) și a rămas unul la 15.45. Pentru că tot era plin, în noul mers l-au mutat cu 40 de minute mai devreme și au păstrat aceiași oră de sosire: adică faci 4h pe 155 km, deși durata crescută nu se justifică - trenurile nu întârziau cu orarul vechi, cel mult 2-3 minute. De fapt durata ar fi putut chiar să scadă dacă ar fi scos limitările de 10-20 km/h de la fiecare trecere la nivel din toate satele de pe Golești - Câmpulung. Idioții au pus limitări la toate ulițele care intersectează calea ferată, în loc să tundă boscheții de lângă linie, iar acum trenul frânează și accelerează în continuu de ți se face rău. Serios, nu credeam că e posibil la tren, dar CFR a reușit!

Dar chiar și așa trenurile se încadrau în program, am verificat acum câteva zile. Mai mult, în Câmpulung (a doua stație, el pleacă de fapt din halta "centrală" Parc Krețulescu) au introdus la noul mers o staționare aberantă de 12 minute (înainte erau vreo 2, cât poate să dureze să se urce lumea într-un Desiro?).

Pur și simplu își bat joc de călători. Probabil autocarele care fac aceiași rută își cam pierduseră din clienți de când cu studenții, plus că durata la autocar a crescut și ea de când cu ambuteiajele de pe A1.

Eu renunț, o să merg cu mașina de acum înainte, deși e stupid când merg singur. Dar la 4h cred că și o parte din studenți o să renunțe (cu mașina faci ~2h 30' - 3h door-to-door, cu trenul te duci spre 5).

Bănuiesc că scopul final e să închidă linia în câțiva ani, "nerentabilă". Rămân autocarele și dubele.

rizzuh

Pe "astia" de la CFR Calatori ii incurca foarte mult calatorii ;)

Knattspyrnufelag

Am citit în altă parte și mi se pare o remarcă bună că poți ajunge ușor de la Constanța la aeroportul Otopeni coborând la Băneasa. Din păcate opțiunile cu transportul public sunt limitate :(

Wladimird

Quote from: ALEXCFRBV on November 15, 2019, 03:56:53 PM
https://wetransfer.com/downloads/2e0ba8c6abd5294f2ebaf06ba439229320191115053852/adead4
Livret central
Linkul nu mai funcționează. Îl poți repeta?
Livretul central 2020
Livret 2020
Sezoniere 2020
LIVRET IR CFR 2020 ?

frunzaverde

Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

ALEXCFR

TFC va avea sezonier Buzau-Constanta in perioada 1.7.2021-31.08.2021
IR 15074 Constanta 07:00 - Medgidia 07:27 - Cernavoda Pod 07:45 - Fetesti 08:00 - Buzau 10:00
IR 15073 Buzau 11:00 - Fetesti 13:00 - Cernavoda Pod 13:15 - Medgidia 13:33 - Constanta 14:00
IR 15076 Constanta 16:00 - Medgidia 16:27 - Cernavoda Pod 16:45 - Fetesti 17:00 - Buzau 19:00
IR 15075 Buzau 20:00 - Fetesti 22:00 - Cernavoda Pod 22:15 - Medgidia 22:33 - Constanta 23:00

vancouver

#218
Cool. In contratimp cu trenurile "normale". Bravo.

Si un timp super. De ex. eu am cautat trenuri de zi, normale in sezon intre Focsani si Constanta. Singura sansa, spre 6 ore cu schimb la Bucuresti. Groaznic. Dar asa cu 3 ore Buzau - Constanta, si cum intre Buzau si Focsani sunt destule trenuri, probabil se va gasi ceva semnificativ sub 5 ore.

De exemplu la 19:05 RE Buzau Focsani - ajunge la 20:19. 4 ore si 19 minute de Constanta la Focsani, WOW! Doar putin noroc sa nu se piarda legatura.

Mentionez ca, in mod total aberant, singurul tren direct Constanta - Focsani la CFR este pe timp de noapte si face daca nu gresesc peste 4 ore si 20. Si ajunge undeva pe la 3 noaptea. Sa si-l bage undeva cei de la CFR, ca eu nu am de gand sa ajung buimac si intr-un oras pustiu.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

GML

Oare pe site cand va apare noul mers al trenurilor?

AndreiB


ALEXCFR

La sfarsitul saptamanii acesteia va aparea noul mers al trenurilor.

Cosmin M

A aparut deja cu data de 14 decembrie
IR 1688 Brasov - Constanta 4 ore si 20 de minute!! Pana la Bucuresti Nord 2 ore si 7 minute


Sorinus

#224
Pe M900 de ce mai scad atat de la Bucuresti la Craiova, credeam ca mai rau nu se poate... Stiam ca sunt cam gata lucrarile intre Domnesti si Gradinari, si cand am fost ultima data se lucra in diverse locuri pe parcurs.