[B] Parcarile din Bucuresti

Started by Ionut, October 17, 2011, 06:17:45 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

Vreo noutate la P&R Pantelimon? Avem curent? Avem datorii plătite sau ce mai era? Știm stadiul/problemele la zi?

Cristi N

Este aceiasi situatie la fel ca acum ceva timp. Oficial lipseste bransamentul de energie electrica, practic PMB are o datorie consistenta fata de constructor.

asteroth

In Sector 1, parchez in fata blocului si cred ca am facut colectie de 10-15 bilete la stergator.
Nu are sens ca astia de la CMPB sa sechestreze locurile unde parcheaza riveranii.

Stie cineva care este situatia? Ma trezesc cu zeci de mii de lei amenda? Unde ar aparea? Pe ghiseul.ro nu apare nimic.

dr4qul4

Daca nu te duci la politie, nu au ce sa-ti faca (daca sunt invitatii de la politia locala sector 1).
Pe ligislatia actuala nu pot amenda proprietarii autovehiculelor ci conductorii auto.
Poti primi o adresa acasa pentru a comunica numele soferului. Daca o faci...primeste amenda. Daca nu o faci nu au ce sa-ti faca.
Eu unul le-as raspunde ca nu le pot divulga numele soferului deoarece nu am acordul sau si as incalca regulamentul GDPR.

Din pacate, vad ca se extind deciziile inepte privind parcarile. In sectorul 3, pe strada Laborator au desfiintat primele 2 locuri de parcare de pe ambele parti si  periodic ridica masini de pe ele.
Motivatia ar fi ca sunt foarte aproape de trecerea de pietoni... doar ca acolo trecerea este ridicata sub forma unui trotuar asa ca tb sa incetinesti bine, si strada este cu sens unic...iar locurile de parcare sunt dupa trecere, asa ca nu obtureaza vizibilitatea.




Powered by API/PUM imgur uploader
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

carutasul

decizii inepte sau "capcane"? :) Credeam că a trecut vremea, dar uite că revine...

dr4qul4

pe jos inca se mai observa marcajul sters (de fapt cred ca au vopsit cu negru peste...).
In locul riveranilor, as marca din nou locul cu vopsea alba.
Sunt curios daca au curaj sa ridice masini cat timp se observa marcaj (chair daca neoficial)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

asteroth

#1416
@dr4qul4

https://constanta.ro/2019/09/09/pentru-neplata-parcarii-constanta-te-amendeaza-direct-in-bucuresti-esti-avertizat-in-prealabil/

Astia zic aici ca amenda e de de 600-1000lei, per bilet d-ala de notificare. Intr-un an de zile sar de 100.000lei.

oc7avian

Nu cred că e momentul să instigăm la ilegalități. Așa putem încuraja și montarea de indicatoare rutiere ori trasarea de treceri de pietoni etc. pe carosabil de "răzvrătiți". Locul de parcare nu e un drept suveran. Până acum câțiva ani nu exista nimic oficial/marcat. S-a amenajat între timp spațiu de parcare amplu, apoi au adaptat printr-o eliminare de câteva locuri. Nu văd marea tragedie. Se poate verifica istoria locului pe Street View.

Fix în captura de mai sus se vede o mașină parcată ilegal, în afara marcajului. Ba se și vede că în trecut au trasat marcajul în jurul unei mașini parcate parțial pe trecere. Ea și cele de lângă, la ieșirea din parcare ar executa manevra peste trecerea de pietoni. Putem deci identifica un prim risc de accident ce poate apărea din suma neatențiilor șofer + pietoni grăbiți.

Oricum, siguranța drumului n-o faci doar pentru cazurile optime. Trebuie introduse și elementele surpriză. De la exemplul de mai sus la mers pe contrasens (e de ajuns și o bicicletă în viteză). Iar pe orice sens unic ai voie să dai cu spatele. Pare că încerc să caut motive, dar dau exemple din lucruri văzute ori cazuri în care aproape am fost lovit de mașini.

lucian

Se deschide...

Al doilea park&ride din București : Primăria Capitalei anunță că a terminat toate lucrările la parcarea cu 500 de locuri de la Pantelimon și pregătește inaugurarea. Parcarea a costat 70 de milioane de lei, dar PMB a achitat doar jumătate din valoarea facturilor
Parcarea cu 500 de locuri de la Pantelimon, în sectorul 2 este 100 % finalizată, iar în prezent se fac actele premergătoare recepției, a anunțat Primăria Capitalei pentru Economedia.

,,Lucrările la acest obiectiv sunt terminate în proporție de 100%. În acest moment, Direcția Generală Investiții din Primăria Municipiului București lucrează împreună cu antreprenorul și consultantul la actele premergătoare recepției." a transmis PMB la solicitarea Economedia. Este primul park&ride pe care îl construiește PMB ( parcarea de la Străulești este investiția Metrorex) și va fi deschis cu o întârziere de aprox. o jumătate de an față de estimările muncipalității. În vara anului trecut, la o verificare pe șantier, Primarul General, Nicușor Dan anunța că Parcarea este la 99 % stadiu fizic și estima finalizarea lucrărilor la 1 noiembrie, invocând lipsa unui transformator. Întârzierea majoră ar putea fi cauzată și de faptul că, Primăria a achitat până în prezent, doar jumătate din costul lucrărilor : ,,Valoarea exclusivă a lucrărilor pentru realizarea PARCĂRII conform contractului este de 54.591.599 exclusiv TVA, respectiv 69.964.003 inclusiv TVA. Până în prezent, PMB a achitat facturi în valoare de 38.963.839 lei cu TVA și mai are de plătit 33.550.390 lei cu TVA. Totodată, menționăm că nu au fost solicitați bani în plus din partea antreprenorului." În privința taxelor de parcare, PMB mai transmite că, după recepție, Consiliul General va stabili ce instituție din subordinea Primăriei va operParcarea, începută de Oprescu, continuată de Firea și inaugurată după 10 ani de Nicușor Dan

Primele lucrări pentru construirea parcării de la Pantelimon-Granitul (inițial parking subteran) au început în 2011, în mandatul lui Sorin Oprescu când s-a reabilitat șoseaua șoseaua Pantelimon, însă șantierul a fost oprit, Primăria invocând probleme cu pânza de apă freatică la mică adâncime. Proiectul a fost reluat în mandatul Gabrielei Firea care a semnat cu TIAB contractul de 100 milioane de lei : ,,Acest obiectiv reprezinta atat restul de executie al proiectului "Reabilitare sistem rutier cu linii de tramvai pe sos. Pantelimon si sos. Iancului" cat si realizarea parcarii de tip park & ride-un nod intermodal care cuprinde: bucla intoarcere tramvai, peroane, sala asteptare, zona food, zona maxi taxi, culoar pana la viitoarea statie de metrou si pasaj pietonal care va inlocui trecerile de pietoni. Viitoarea park&ride Pantelimon-Vergului (Cora) va avea 498 locuri, si alte 171 de locuri de parcare se vor amenaja in zona scolii 46″.

Durata mare, de 10 ani de la primele lucrări, până la finalizare face ca parcarea să își piardă din funcțiunea park&ride pentru navetiști, un astfel de parking fiind mult mai util în zona centurii, la marginea Bucureștiului așa cum se va construi parcajul de la Berceni, la noua stație de metrou Tudor Arghezi pe M 2. Rămâne de văzut dacă, la deschiderea parcării șoferii își vor lăsa mașinile și vor continua deplasarea spre serviciu cu mijloacele de transport în comun ale STB având în vedere că, la Străulești, parcarea este pe jumătate goală, deși este gratuită pentru șoferii care au și abonamente Metrorex. Ultima mare parcare deschisă în București a fost cea de la Decebal, în sectorul 3.


https://economedia.ro/al-doilea-parkride-din-bucuresti-primaria-capitalei-anunta-ca-a-terminat-toate-lucrarile-la-parcarea-cu-500-de-locuri-de-la-pantelimon-si-pregateste-inaugurarea-parcarea-a-costat-70-de-milioane-de.html#.YkCOqk1DM1x


 

 

b1

Al doilea park&ride din București : PMB face recepția parcării cu 500 de locuri din Pantelimon/Primele lucrări au început în urmă cu 10 ani

Primăria Capitalei a început recepția parcării de la Pantelimon-Granitul, o parcare cu 500 de locuri dedicată navetiștilor care se va deschide după 10 ani de la primele lucrări. Este prima parcare de tip park&ride pe care o construiește administrația locală (PMB) și a doua din Capitală după cea de la Străulești, investiție a Metrorex.

Primele lucrări pentru construirea parcării de la Pantelimon-Granitul (inițial parking subteran) au început în 2011, în mandatul lui Sorin Oprescu când s-a reabilitat șoseaua șoseaua Pantelimon, însă șantierul a fost oprit, Primăria invocând probleme cu pânza de apă freatică la mică adâncime. Proiectul a fost reluat în mandatul Gabrielei Firea care a semnat cu TIAB contractul de 100 milioane de lei. Parcarea de la Pantelimon-Granitul va funcționa ca un nod intermodal de transport pentru că are și bucla de întoarcere a tramvaiului 55. Primarul Nicușor Dan nu a anunțat, însă și o estimare pentru deschiderea parcării după testele ISU și care va fi politica tarifară : ,, Am început recepția la Park& Ride Cora Pantelimon. După aproape 7 ani de blocaje și amânări, proiectul a fost finalizat. Parcarea are 500 de locuri, precum și un terminal destinat transportului public în comun – autobuze, tramvaie, stații/peroane pentru microbuze și un culoar până la viitoarea stație de metrou. Terminalul permite accesul facil la liniile urbane și metropolitane de transport în comun." a transmis Nicușor Dan.

În zona Pantelimon-Granitul la ieșirea din București din sectorul 2 va fi capătul estic al Magistralei 5 de metrou Drumul Taberei-Pantelimon, acum în proiectare pentru secțiunea centrală.

Sursa.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

Duta C

10 ani :lol:  :lol:  :lol: incompetenta,prostie,delasare,minciuna,nepasare,interese obscure,obstructionare a dezvoltarii orasului,haos,dispret.

slartibartfast

,,Primăria Capitalei a deschis parcarea cu 500 de locuri de la Pantelimon/Parcarea este, deocamdată, gratuită"

În sfârșit. Spațiile verzi din jurul P&R erau aseară încă năpădite de buruieni și bălării de 3 m înălțime. Chiar și așa, bine că au pornit-o. Poate cu ocazia asta ne gândim să mutăm tramvaiele bidirecționale pe Barbu Văcărescu.

AndreiB

Pe linia aia cu transee nu merita mutat nimic. RK intai.

Sorinus

Oricum e putin de reparat, de la Stefan cel Mare pana la Podul peste M800, 2-3km. Aici ar merge de minune tranvaiele noi, e o zona spalata, cu multi corporatisti si s-ar potrivi bine tramvaiele moderne cu landscape-ul de la Aurel Vlaicu.

AndreiB

Putin de reparat si nu s-a facut nimic din 2009...