Spațiile de servicii pe drumurile din România

Started by Ionut, October 20, 2016, 07:17:39 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

adiarc

ideea este sa oferi toate serviciile necesare soferilor pe centura/autostrada...si sa nu-i obligi sa iasa de pe ea.

si nu trebuie gandite pt realitatea de astazi ci pt 30 de ani de acum incolo....ideea cu st de incarcare este f buna
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

pasadia

#331
Daca înțeleg bine din lista nu sunt incluse nici spatiile aflate în construcție langa Miercurea Sibiului / nod Apoldu. Ceea ce e cam stupid totuși, mult de lucru la ele nu mai e.

Le: ba nu, cele de la Cristian nu sunt in lista. Adică chiar cel care e probabil cel mai aglomerat (fiind primul după intrarea în A1 după Tălmaciu.

alexandru_m

Spatiul de sevicii de la Cristian este la km 260, apare pe pagina 2, pozitia 12

myid

e publicat in SICAP?

avem data de depunere oferte?
doar asa ca sa facem un calendar cat de cat, cu contestații cu tot, pe cand sa ne asteptam

pasadia

@alexandru_m: da, am greșit eu cu editul. Lipsesc cel aflat în construcție, dar care ar trebui sa fie gata curând.

voicul

WoooW!
Bine ca punem statii electrice pe A si ne uitam cum se transforma electronii in combustibil fosil pentru restul de 99.99999% din masini care circula.

Totusi va facilita foarte mult deplasarea. Practic nu mai ai nici o problema sa iesi din tara chiar si cu o autonomie de 200km.

bgd77

Din cate inteleg eu o sa fie si benzinarie, deci o sa poata alimenta si masinile ne-electrice.

perded


yetiman

 :D Ne-au "scapat" cateva informatii de la CNAIR (vad ca sunt destul de activi la comunicate de presa):

QuoteInvitație operatori economici interesați de concesionarea de lucrări și servicii pe rutele Nădlac - Sibiu (A1), Pitești - București (A1) și Cernavodă - Constanța (A2)
09 Iun 2020 Interes general

CNAIR S.A. invită la întâlnire, la sediul său, Bulevardul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1,  în vederea promovării proiectului ,,Concesionarea de servicii în vederea utilării/dotării, operării și întreținerii spațiilor pentru servicii aflate pe autostrăzile din România deschise traficului rutier, situate pe rutele Nădlac - Sibiu (A1), Pitești - București (A1) și Cernavodă - Constanța (A2)" operatorii economici interesați să participe la procedura de achiziție.

Modalitatea de înscriere a participanților: Operatorii economici care doresc să participe la această întâlnire își vor exprima intenția în scris, la adresa de mail: consultare.piata@andnet.ro.

Fiecare operator economic va fi reprezentat de cel mult două persoane.

Data limită de înscriere a operatorilor economici interesați: 10.06.2020, ora 1600.

Data întâlnirii: 11.06.2020, ora 1500.

Sursa: CNAIR
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

TibiV

Adica au anuntat alaltaieri ca doritorii se pot insrie pana ieri pentru o intalinre care va avea loc azi...

Cool!...  8)

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Cristi N

Quote from: dr4qul4 on June 15, 2020, 05:25:00 PM
Nu vei putea intra legal prin spatiul de servicii. Dar de fapt vei putea. Cam peste tot se poate, desi ramane o portiune de pamant.

Un exemplu de acces prin spatiul de servicii este pe A2 la km 49, sensul spre Constanta. In spatele toaletelor exista o poarta care face legatura cu A2Wake plus niste drumuri de pamant care se invart in jurul baltilor de pescuit si apoi ajung in Sarulesti Gara. GMaps






Powered by API/PUM imgur uploader

Genul asta de lucrare mi se pare acceptabila. Poate ca nu este 100% legala dar nu dauneaza cu nimic sigurantei rutiere si ofera un confort sporit celor care o folosesc. Plus ca amenajarea fiind destul de ieftina este accesibila si pentru un privat sau o primarie de comuna.

dr4qul4

Pe A1 Bucuresti Pitesti, toate spatiile de servicii au fost transformate in noduri. Sau invers  :lol:
Oricum, eu unul nu inteleg de ce nu se pot folosi spatiile de servicii ca noduri, in mod legal si se prefera amenajarea de noduri tranzitate de cateva masini.
De exemplu vor sa faca nod la Bethausen, iar spatiul de servicii e la 3 km, langa alt drum.
La Cruceni sunt doar 2 km.
Dar cel mai bun exemplu este la Manastirea Dumbrava.
Sunt destule localitati care nu au o alta benzinarie decat cea din spatiul de servicii, dar pentru care trebuie sa ocoleasca zeci de km. Sau sa sara gardul cu canistra.
Avantaje ar fi si pentru masini. Daca ai nevoie de un service auto? Nu e ca si cum gasesti asa ceva in spatiile de servicii de la noi. Daca primariile ar fi lasate sa faca acces prin spatiile de servicii, ar aparea imediat mici afaceri exact langa spatiile de servicii (o vulcanizare, un mic, o bere, poate chiar si o pensiune cu servicii "all inclusive"  :))  )
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

pasadia

Are logica că spațiul de servicii să fie complet închis dacă ai de gând să taxezi utilizarea autostrăzii. Dar sper că au renunțat în RO la astfel de planuri.

dr4qul4

Asa m-am gandit si eu. Dar doar pentru taxarea traditionala, care este din ce in ce mai improbabila. Pt e-tarif, 2 camere montate la intrarea in spatiul de servicii rezolva problemele.
Pentru taxarea traditionala ar trebui sa aiba pasaje separate pentru drumul intersectat si pentru bretele, dar in cazul noilor noduri propuse se va folosi pasajul existent. Nici la Moara Vlasiei, nici la Gherghita, nici la noul nod de la Cernica (a2) nu avem pasaj separat (ca la Snagov, ca pe restul A2, sau ca pe Gilau - C Turzii)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

timisoreanul

Nu stiu daca e topicul potrivit, dar ma intreb si eu de ce nu se fac niste parcari adevarate pe A1 Nadlac-Sibiu. Am inteles ca acele gherete au fost o solutie provizorie. Acum autostrada e aproape completa intra Nadlac si Sibiu. Nu cred ca ar fi asa un mare efort sa se organizeze niste licitatii si cu siguranta s-ar gasi doritori, cum ar fi OMV, Mol etc. Doar sa se vrea si am avea si noi niste parcari civilizate, asa cum sunt in Europa chiar si la noi pe alte tronsoane. Si probabil s-ar obtine si niste venituri suplimentare.