News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Spațiile de servicii pe drumurile din România

Started by Ionut, October 20, 2016, 07:17:39 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

kitsune

@JohannDB, te înțeleg perfect referitor la cuptorul de ieri, been there (see below). Cu diferența că eu am ajuns seara acasă și am scos fum din aerul condiționat ca să răcesc casa după o săptămână de nelocuit. Și tot peundemerg.ro am băgat până s-a răcit (și 9g, dar asta e altă poveste).

(GPS)


E vorba de Canal (adică Magistrala Albastră) că ăla de irigații nu e reprezentativ.
Referitor la spațiul de servicii de la km 186, știu prea bine că acolo nu e nimic în afară de podul peste A de la Remus Opreanu ceva mai încolo. Se va face un nod acolo, spuneau unii.
Din păcate cei de la CNAIR (sau cine a făcut aplicația aia) nu știu. Nici măcar nu le-a sărit în ochi că au pus spațiul la km 186 pe un sens și la 196 pe celălalt :bash:.
Berea o dau eu, e deja la rece, doar să ai drum pe aici (că eu am cam gătat cu mersul prin țară pentru anul ăsta).
PS: I am not mad at all.

Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

altr

Quote
VIDEO. Capcane pentru șoferi pe A3: spații de servicii blocate cu sârmă ghimpată, la 9 ani de la inaugurare

La 9 ani de la inaugurarea Autostrăzii București-Ploiești, cele mai multe dintre spațiile de servicii sunt închise și, chiar și așa, periculoase. Intrările în locurile amenajate cu parcări și toalete sunt blocate de bariere din sârmă ghimpată. Jurnalistul Digi24 Alexandra Dinu a făcut un drum dus-întors pe autostradă și a văzut cu ce se confruntă șoferii care, deși sunt anunțați prin indicatoare rutiere succesive că urmează spațiu de serviciu, nu au unde intra.

Alexandra Dinu, jurnalist Digi24: Tocmai ce am intrat pe autostrada A3, București-Ploiești. Scopul nostru este să vedem cât de funcționale sunt spațiile de servicii.

Suntem anunțați de indicatoare că urmează spațiu de servicii. De la distanță, din ce ne dăm seama, având în vedere că sunt oameni, înseamnă că e deschis. Deci este funcțional.

Mergem mai departe.

Am ajuns la cel de-al doilea spațiu de servicii de pe autostradă. Este închis. Foarte interesant este cum au ales autoritățile să semnalizeze că nu se poate intra aici - prin sârmă ghimpată - un adevărat pericol, în special pentru motocicliști. Dacă nu sunt atenți, aici cu siguranță pot avea loc accidente.

La următorul spațiu, șocant, nu este nimic... niciun loc de parcare. Asta chiar e interesant... Dacă vii cu viteză foarte mare și dacă te bazezi că găsești ceva aici, poți să ai parte de un accident.

Șoferiță: Poți veni cu viteză de pe autostradă și să intri în ceva
Semnul indică clar: în 250 de metri putem să oprim și să mergem la toaletă.

Aici există un spațiu foarte mic prin care s-au strecurat șoferii către spațiul de servicii, dar s-au blocat, pentru că în partea cealaltă, la ieșire, este închis.

Reporter: Pe unde ieșiți acum?
Șofer: Vedem, o luăm înapoi. Și în partea cealaltă este sârmă ghimpată.
Reporter: E normal?
Șofer: Nu e.
Șoferiță: Cu lanțuri, cu crengi, cu ceva...
Reporter: Sârmă ghimpată...
Șoferiță: Da, da. Foarte din scurt am văzut, și poți veni cu viteză de pe autostradă și să intri în ceva. Am avut noroc că era o mașină în fața noastră și am observat că s-a oprit, altfel...

Și gata, am ajuns la Ploiești. Pe scurt, am găsit un singur spațiu de servicii funcțional. Ne întoarcem spre București, să vedem cum e situația și pe celălalt sens de mers al autostrăzii.

Aici putem vorbi de o capcană. Este foarte aproape de ieșirea de pe autostradă. Este tot sârmă ghimpată. Un șofer care a venit în weekend în această zonă și-a zgâriat mașina.

Pe A3 București-Ploiești, doar două spații de servicii funcționale. Restul sunt închise și periculoase
Șofer: M-am bazat pe indicatoarele rutiere, dar când am ieșit de pe autostradă pe acea bretea specială, am dat peste o sârmă ghimpată, și mi-am zgâriat mașina.
Reporter: Dacă era noapte?
Șofer: Era mai rău, o rupeam cu totul, daunele erau mai mari.

Concluzia excursiei dus-întors pe autostrada A3 București-Ploiești: doar două spații de servicii funcționale și restul închise și periculoase.

Sorin Ene, pilot de drift: Să spunem că un conducător auto vede semnalizarea și nu intră, în ultimul moment își va relua drumul și se va încadra din nou pe banda de de circulație de pe autostradă, moment în care poate veni cineva din spate și impactul este greu de evitat.

Digi24 a cerut un punct de vedere referitor la situația spațiilor de servicii de pe Autostrada București-Ploiești și Companiei de Drumuri. Până acum nu am primit un răspuns.

https://digi24.ro/stiri/economie/transporturi/video-capcane-pentru-soferi-pe-a3-spatii-de-servicii-blocate-cu-sarma-ghimpata-la-9-ani-de-la-inaugurare-1617919

Sa speram ca se va misca ceva si cu spatiile de servicii pe A3... Mai ales intre C.Turzii - Gilau, unde nici o parcare nu exista.

mirceaeliade

Joi, 29.07.2021, CNAIR, pentru a veni în sprijinul conducătorilor auto, a lansat aplicația pentru parcările și spațiile de servicii aferente drumurilor naționale și autostrăzilor.

Aplicația permite localizarea rapidă a tuturor parcărilor și spațiilor de servicii disponibile rețelei rutiere din România. Dezvoltarea aplicației face parte din strategia companiei de a asigura un confort sporit utilizatorilor rețelei rutiere.

Aplicație este disponibilă aici:

https://cestrin.maps.arcgis.com/apps/webappviewer/index.html?id=4fe4bd26db9d4cfb8f169744e12e0139

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/cnair-prin-cestrin-lansat-aplica%C8%9Bia-pentru-parc%C4%83rile

kitsune

Doar cu o pagină înainte s-a vorbit de aplicație și de câteva din neconcordanțele de acolo.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

altr

Nu se aude nimic despre noile spatii de servicii?

xab80

@StefanCelMare legat de benzinarii: de ce nu se mai construiesc cu rezervoare ingropate si cladire cu de toate? Asta sa fie trendul pe toate autostrazile de acum? Cum e A1 unde nu vezi decat containere si-atat.

dr4qul4

 A fost o licitatie separata si vor incepe sa fie construite. In special Mol dar si cateva OMV. Asta pe autostrazile construite. gasesti detalii in paginile din spate.
Asadar se fac, dar dupa ce autostrada e gata. Pt ca ...birocratie.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

bogdymol

Pai A1 Nadlac-Sibiu e gata (mai putin cei 15 km), parcarile sunt toate gata, traficul e acolo. Toate conditiile sa poti face benzinarii normale.

Banuiala mea e ca proiectele sunt oprite pe undeva de birocratie. MOL si OMV au tot interesul sa le construiasca cat mai repede, dar ceva le blocheaza. Are careva mai multe detalii despre ce anume cauzeaza intarzierea asta?
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

SB76UFO

Nu ca ar fi foarte important, dar parca castigase Mol si Rompetrol , nu OMV
"Prostia este eternă și invincibilă"

Cristian_cj

Acum ca văd parcările aproape gata, am o intrebare: de ce toate toaletele de pe A1 sunt focare de infecție iar cele de pe A10 sunt chiar in stare foarte buna? Cine se ocupa de întreținerea lor ?

nicolaem

#535
^
doamna Rodica zice presa locala.



În caietul de impresii sunt scrise doar lucruri de laudă la adresa doamnei Rodica, cea responsabilă pentru această oază de civilizație.

au mai fost materiale de presa cu ea. de cate ori am fost erau flori in ele, asta pe langa curatenia exemplara.

Cristian_cj

^ :)
Nu e doar doamna Rodica, toate toaletele de pe A10 sunt așa.  Cred ca e "problema" de angajator. Ar fi bine sa îl contractam și pe loturile 1 și 2.

ddfab

^ apropos de toalete... pe lotul 1, vad ca au usi cu deschidere automata si aer conditionat :yikes:
totusi nu am inteles de ce le-au pus chiar la intrarea in parcare si nu putin mai retrase, la margine. daca vei vrea ceva benzinarii prin aceste parcari, cum le vei amplasa? in "fundul curtii"?

gicu

Sper ca toaletele de acum să fie o soluție temporară și să ajungem să avem și aici benzinării normale cum sunt pe A1 (Buc-Pit) și A2. Nu containere și gherete.

survola

S-ar putea ca în acea parcare de pe lotul 1 să nu fie benzinărie.
Poate pe lotul 2.