News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Spațiile de servicii pe drumurile din România

Started by Ionut, October 20, 2016, 07:17:39 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

alexandru_m

Licitatiile au fost individuale.

Quote from: elphax on February 16, 2021, 09:26:02 AM
Am preluat postarea lui Quest si am detaliat cu ce avem acum, benzinariile sunt containere, mai putin cea de langa Pitesti.
Oare sunt sanse ca cei care au preluat acum sa poate subinchiria/concesiona/fransiza benzinarii de la alte companii ?


LOT 1: SS stânga și dreapta, km 558+380, A1 Nădlac – Arad (SS Pecica) – PETROM >> Rompetrol

LOT 2: SS stânga și dreapta, km 530+536, A1 Arad-Timișoara (SS Cruceni/Arad) – doar toalete >> Rompetrol

LOT 3: SS stânga și dreapta, km 500+596, A1 Timișoara – Lugoj (SS Giarmata/Timisoara) MOL ( sens spre Arad) / PETROM ( spre Lugoj) >> Rompetrol

LOT 4: SS stânga și dreapta, km 481+646, A1 Timișoara – Lugoj (SS Petrovaselo/Recas) – doar toalete >> Rompetrol

Intre acestea mai exista o parcare pe zona dintre Topolovat si Sanovita – cea remarcata de horyatm, nu e pe lista

LOT 5: SS stânga și dreapta, km 446+890, A1 Lugoj – Deva (SS Susani/Lugoj) – PETROM >> MOL

LOT 6: SS stânga și dreapta, km 428+310, A1 Lugoj – Deva (SS Batesti/Faget) – doar toalete >> MOL

SS de dupa Margina nu apare in lista.

LOT 7: Spatii de Servicii stanga si dreapta km 389+710, A1 Lugoj – Deva (SS Ilia) – doar toalete evident >> MOL

LOT 8: Spații de Servicii stânga și dreapta, km 340+500, A1, VO Deva – Orăștie (SS Orastie) – MOL – si aici a fost luata de Rompetrol

LOT 9: SS, km 316+560, dreapta și km 316+360, stânga, A1 Orăștie – Sibiu (SS Sibiseni/Sebes) – PETROM >> MOL

LOT 10: SS, km 297+900, stânga si  km 297+000, dreapta, A1 Orastie – Sibiu (SS Rahau/Sebes) – MOL  -  ramane MOL

LOT 11: SS stânga și dreapta, km 260+160, A1 Orăștie – Sibiu (SS Cristian/Sibiu) PETROM >> Rompetrol

LOT 12: SS stânga și dreapta, km 110+100, A1, Tronson București – Pitești; (SS Prundu/Pitesti) - LUKOIL (cred) >> MOL

LOT 13: SS km 186+090, stânga și km 186+580, dreapta A2 Medgidia – Constanța (SS  ) PETROM >> MOL


TibiV

Sa ma ierte Dumnezeu, dar licitatia asta NU pare sa fie despre containere....

Vedeti https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=508.msg331202#msg331202

dar si https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=508.msg331234#msg331234.

Daca sunt containere, a mintit si ministrul, au mintit si randarile...  :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

altr

Erau depuse contestatii?
Daca nu, cand se vor semna contractele?

Quote from: pasadia on February 15, 2021, 06:16:43 PM
De la DRDP Brașov:

Quote

Comunicat de presă
15.02.2021
Au fost desemnați câștigătorii licitației pentru utilarea/dotarea, operarea și întreținerea spațiilor pentru servicii aflate pe A1 și A2


CNAIR a desemnat câștigătorii pentru procedura de achiziții publice ,,Concesiune de servicii în scopul utilării/dotării, operării și întretinerii spațiilor pentru servicii aflate pe autostrăzile din România deschise traficului rutier, situate pe rutele Nădlac - Sibiu (A1) și Pitești - București (A1) și Cernavodă - Constanța (A2)".

Operatorii economici declarați câștigători pe fiecare lot, sunt următorii:
LOT 1: Spații de Servicii stânga și dreapta, km 558+380, Autostrada A1 Nădlac – Arad
ROMPETROL DOWNSTREAM SRL

LOT 2: Spații de Servicii stânga și dreapta, km 530+536, Autostrada A1 Arad-Timișoara
ROMPETROL DOWNSTREAM SRL

LOT 3: Spații de Servicii stânga și dreapta, km 500+596, Autostrada A1 Timișoara – Lugoj
ROMPETROL DOWNSTREAM SRL

LOT 4: Spații de Servicii stânga și dreapta, km 481+646, Autostrada A1 Timișoara – Lugoj
ROMPETROL DOWNSTREAM SRL

LOT 5: Spații de Servicii stânga și dreapta, km 446+890, Autostrada A1 Lugoj – Deva
MOL ROMANIA PETROLEUM PRODUCTS S.R.L.

LOT 6: Spații de Servicii stânga și dreapta, km 428+310, Autostrada A1 Lugoj – Deva
MOL ROMANIA PETROLEUM PRODUCTS S.R.L.

LOT 7: Spatii de Servicii stanga si dreapta km 389+710, Autostrada A1 Lugoj – Deva
MOL ROMANIA PETROLEUM PRODUCTS S.R.L.

LOT 8: Spații de Servicii stânga și dreapta, km 340+500, Autostrada A1, VO Deva – Orăștie la standard de autostradă
ROMPETROL DOWNSTREAM SRL

LOT 9: Spații de Servicii, km 316+560, dreapta și km 316+360, stânga, Autostrada A1 Orăștie – Sibiu
MOL ROMANIA PETROLEUM PRODUCTS S.R.L.

LOT 10: Spații de Servicii, km 297+900, stânga si km 297+000, dreapta, Autostrada A1 Orastie – Sibiu
MOL ROMANIA PETROLEUM PRODUCTS S.R.L.

LOT 11: Spații de Servicii stânga și dreapta, km 260+160, Autostrada A1 Orăștie – Sibiu
ROMPETROL DOWNSTREAM SRL

LOT 12: Spații de Servicii stânga și dreapta, km 110+100, Autostrada A1, Tronson București – Pitești;
MOL ROMANIA PETROLEUM PRODUCTS S.R.L.

LOT 13: Spații de Servici,i km 186+090, stânga și km 186+580, dreapta Autostrada A2 Medgidia – Constanța
MOL ROMANIA PETROLEUM PRODUCTS S.R.L.

Durata contractelor de concesiune este de 240 luni (20 ani).

Contractele se vor putea semna după expirarea termenului legal de 10 zile în care se pot depune contestații.

Precizăm că a fost pentru prima oară în istoria CNAIR când s-a organizat o procedură de concesionare a spațiilor de servicii ce deservesc drumurile naționale și autostrăzile aflate în administrarea companiei.

CNAIR SA


rocklee


gruiarew

Așa de mult mi-aș dori să văd cel puțin 1 (un) copac. Dar nu este niciunde.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

alecu26

#485
sunt strigator la cer de mici aceste parcari pentru zona de TIR uri. De fiecare data, cand parcurg dimineata sau seara tarziu Autostrada A1 sunt pline parcarile. Toate. Inteleg ca sunt facute dupa un normativ....dar calculele sau dimensionarea trebuie actualizata.

TIR-urile au foarte multe pauze care trebuie respectate, unele pe perioade mai lungi, si e clar ca se ocupa acele locuri pe perioade lungi.

Colegul de forum, Johnny ne poate da detalii, sau chiar face o mica statistica, de cate ori incearca sa opreasca in parcari pe A1, pe Sibiu Arad, si de cate ori nu gaseste loc.

PS: si in aceasta epoca in care aplicatiile telefonice apar ca ciupercile dupa ploaie...oare chiar nu exista vreun sistem prin care sa stii unde gasesti loc liber? Nu neaparat unul official si supercomplicat cu senzori, bariere, actualizare life...ca ar fi prea mult pentru CNAIR, dar ceva simplu.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

danutzu_1069

@alecu26, cred ca vrei sa spui colegu @JohannDB... care cred ca nu s-ar supara daca, un miel....  ;)

Probabil normativul este vechi, si , da, ar trebui mai multe locuri pentru TIR-uri, ca sa nu zic ca ar trebui si o zona unde sa se poata opri un transport agabarit...

christyan

În Germania și Austria există aplicatii sau panouri care sa iti arate locuri libere de parcare. După părerea mea acestea sunt solutii de avarie nicidecum ca sa rezolve problema. Solutiile sunt simple si costa,putem vedea ce a facut Austria, ei au modernizat si crescut semnificativ capacitatea parcurilor.

voicul

Din pacate Romania este la alt "level": merge si fara parcari sau benzinarii, doar A sa avem.

Totul va fi bine!

alexandru_m

@gruiarew

Din pacate problema lipsei copacilor e cam pe la toti, nu doar la noi. Parcarile refacute / marite anul trecut pe A1 in Austria sunt facute fara nici un pom si fara posibilitatea de a planta. Beton full, cat mai mult spatiu pt parcare. Au totusi intr-o margine locuri speciale pentru transporturi frigorifice cu prize la care sa se conecteze remorca in stationare, ca sa nu mai baraie (si polueze) motorul termic pret de 9/11 ore cat dureaza repausul.

@all

Indicatoarele acelea nu te ajuta mereu, e nevoie de intretinere si personal permanent. La unguri dau rateuri la grupa mare. Plus ca atunci cand parcarea este neincapatoare dupa ce locurile marcate sunt ocupate, soferii care vin se parcheaza de-a latul in spatele celor parcati regulamentar. Cum cei parcati regulamentar pornesc primii, in special dimineata este o perioada cand locurile sunt libere, dar nu se poate ajunge pe ele fiindca sunt camioane trase de-a curmezisul si care mai au de stationat. Uneori se poate intra si face o parcare cu spatele, alte ori nu. Depinde cum este configurata parcarea, iar aici indicatoarele electronice pot sa nu te ajute neaparat.

JohannDB

                 Cu un ochi la "desktop" și cu unul la fereastră..., veți spune : "niii  măă la ăsta, că se uită șui" (cu un ochi la slănină ș-ălalalt la "fărină") pândesc ultimele clipe de lumină ale acestei zile de 21 Martie a anului de grație 2021 (sau greață ca și 2020) că amu-i echinocțiul, momentul anului la care, oricât aș dormi, tot la fel de mult îi lumină și tot la fel îi întuneric...... Dar, mă bucur că sunt printre voi, că "vă citesc" și astfel facem o frumoasă "mână de împătimiți" ai domeniului (aș zice că la fel ca "trenuliștii").....

   În ultimele săptămâni, am alergat în draci pe drumurile țării..... Am stat blocat, mai zilele trecute cca 12 ore în Brașov, pentru Oituz-ul blocat de zăpadă și copacii căzuți în dimineața de miercuri.... Am străbătut marele nostru A1 de mai multe ori (vreo zece, de le socotesc bine) și m-am lovit de parcările "generoase" de aici...., MAI ALES  că, "P" km 260 ("P"=parcare) de pa A1 pe sensul Sibiu - Deva este închisă de vreo lună și mai bine, cineva săpând niște săpături, săpate pe intrarea în parcare....  Uite, așa se face că, prin închiderea acestei parcări toată "sarcina" ei a fost transferată prin recul, la distanță, la cele de la 289, 298, 310 la Rompetrol-ul Lancrăm, 312, 317, 340, 391 (parcarea din filmare) și 409 din apropierea girației Holdea (am avut ocazia s-o văd și peste asta plină la ceas de seară - sensul spre Arad)....
     Pe sensul spre Nădlac 2 astea sunt de bază, deoarece sunt undeva la jumatea traseului pentru 90% din "grei"...  După Holdea și Margina, mai avem "P" la 428 (prima după Margina), apoi 447 și până la Seceani, importanța lor scade puțin, deoarece au o apropiere mare de graniță și în gestiunea timpului de condus, sunt la mijloc.... Problematică e parcarea cu benzinărie de la 504 (fiindcă aici se adună cei ce intră din Timișoara de la Germata și "Dunca", la km 501), la care am fost nevoit să scol 8 șoferi la două noaptea pentru a putea intra la pompă, cu 4,10m lățime...... Normal că rămâne "la final" MARASMUL de la graniță; așa cum a fost marți (16.03.21) cu o imensă coadă (de la Nodul Pecica la Nădlac2) și cu răsturnarea a tot ceea ce înseamnă timpi de condus, de pauză, ș.a. ...........
   Pe sensul de venire înspre centrul țării, mai ales de vii cu program redus din total, ajungi cam în aceleași zone enumerate mai sus și, dacă vii cu niște lățimi, la ceva peste 3,50m DEJA ai probleme de intrare în parcări și MAI ALES DE TRECERE pe lângă camioanele care sunt, mai cu simț, sau mai ales fără (bun) simț, parcate "cât mai la bordură"..... Am pățit-o de-am umblat langa, ca ăla cu cerșitul, din parcare în parcare, că nu puteam trece pe lângă unii (mai mulți unii...)......
         În concret, parcarea din filmare de la 390-391 de pa A1 este una care are ceva "vestic" în ea: intrarea este una domoală, cu o curbă "largă", pentru momentul la care ai veni cu lungimi și în care să intrii destul de fără stres sau luat la telecomandă...... BANDA paralelă cu autostrada, DE CE NU DEVINE DEDICATĂ pentru tot ceea ce înseamnă "agabaritic" ???? Este atât de greu de implementat treaba asta ???? Vine ăla mare, "gras", sau "lungilă" și să aibă unde să tihnească, fără deranj sau alte "nepolitețuri".....
         Cum vedem în filmare, din păcate petecul acela mare de "verde" (acum vor sări ecologiștii), ar fi mai necesar ca loc de parcare (constat cu  părere de rău și eu, dar ...... este necesar), la volumul în creștere de trafic......
        TEMA PARCĂRILOR pe actualele autostrăzi și pe cele viitoare, trebuie regândită, redimensionată, că nu le facem NUMAI PENTRU AZI !! A gândi nu cred că-i prea greu, dar dacă nu gândești ca cel de la volan, punându-te în locul lui (sau măcar întrebându-l pentru a nu fi habarnist în proiectare pe puncte concrete), atunci.....rămâne ca-n gară, sau "cum am stabilit" (vorba bancului).....
         Problema sistemului de anunțare "tip VMS" cu parcările din traseu în ordinea apropierii de ele, stați liniștiți, că nici în "Merkelland" nu este "top", ci numai în anumite zone; mai e "mult până departe și la ei"..., dar este prezentă în multe locuri, numai să fii unde trebuie...
         Deja ȘI LA NOI pe sectorul Sibiu - Holdea, apuc să văd "cu o imensă bucurie" faptul că băieții ajung să oprească pentru pauză, pe banda de intrare în parcare și, mai ales, pe banda de ieșire-n autostradă; am avut senzația că sunt pe la Dusseldorf...pe la Leipzig....și alte locuri aglomerate din "țara cu apă caldă".....
         Iar din ceea ce spune "@alexandru_m" .......((((((((Plus ca atunci cand parcarea este neincapatoare dupa ce locurile marcate sunt ocupate, soferii care vin se parcheaza de-a latul in spatele celor parcati regulamentar. Cum cei parcati regulamentar pornesc primii, in special dimineata este o perioada cand locurile sunt libere, dar nu se poate ajunge pe ele fiindca sunt camioane trase de-a curmezisul si care mai au de stationat. Uneori se poate intra si face o parcare cu spatele, alte ori nu. Depinde cum este configurata parcarea, iar aici indicatoarele electronice pot sa nu te ajute neaparat.))))))))...... începe să devină realitate și la....noi, pâș...pâș..... !!
        Cât privește copacii - cum umbra este mobilă, nu te poți ascunde sub ea; vei rămâne în c..ul gol, în plin soare; din păcate, aici nu pot da soluții (care sunt legate și de reconfigurări ulterioare de parcare) și a sacrifica un copac plantat și bine crescut o vreme, mie personal nu-mi convine: mai bine nu-l plantez în zonă de risc, decât să-l sacrific (am eu chestia mea cu asta, deși nu sunt "ecologist" - reminiscențele unor învățături din străbunici/bunici - un fericit la sorții, oameni pe care i-am apucat în viață)....
    În rest, dragilor, să aveți drumuri lipsite de emoții, cu minimun (dacă nu zero) cocalari și periculoși cu banul pe ei, dar să puteți simți fiecare kilometru ca o victorie asupra peisajului, asupra spațiului, asupra timpului..... Este timpul vostru, este timpul călătorului...... Doamne am căzut în melancolie.....!! Sănătate tuturor !!

JohannDB

                                 @alecu26, cred ca vrei sa spui colegu @JohannDB... care cred ca nu s-ar supara daca, un miel.... 
      1.   ......Barbarismul sacrificiului unei ființe la-nceput de drum, cum este mielul, nu mi-a căzut bine niciodată/în niciun moment... De aceea nici nu mănânc..... Poate la foame extremă, în caz de viață sau moarte, când ar fi.... care pe care  !!  Chestia de supraviețuire; dar și atunci aș ceda porția mea celui mai necăjit.... Asta este !!
       2.  ......În rest , destul de devreme vom avea probleme (care deja-și arată colții) cu parcările..... Și nu numai pe "multele" noastre "A"-uri.....
       GÂNDIRE DE PERSPECTIVĂ, legată de caracteristci concrete !! Asta cer, nimic altceva, nu studii de fezbilitate pe Google (din birou), sau de mai știe cine pe unde..... Proiecte făcute pe bune, nu vise tot de pe Google și la care NIMENI NU IA ÎN CALCUL condițiile REALE, TEHNICE și cu parametrii cu coeficienți în plus, pentru că un trailer, din varii motive NU VIREAZĂ  așa cum spune "cartea tehnică"..... Și dacă o face o face cu "bătaie";
        Stă cineva din birou, cu telecomanda-n mână și cu morcovul în cxr că iei curba/girația cu draci și nervi de nu se poate și cu presiunea traficului blocat în spatele tău: CIRC ?? Ca pe mizeria de la Sebeș, Lancrăm, sau Carei ??
        Păiii, vine autorul studiului de traseu, să mă întrebe "cum am trecut" (??)......, pe ceea ce a "studiat" el ??

yetiman

Comunicat CNAIR:

QuoteCNAIR a semnat contractele de concesionare pentru utilarea/dotarea, operarea și întreținerea spațiilor pentru servicii aflate pe A1 și A2
22 Mar 2021

Luni, 22.03.2021, CNAIR a semnat contractele pentru  concesionarea de servicii în scopul utilării/dotării, operării și întretinerii spațiilor pentru servicii aflate pe autostrăzile din România deschise traficului rutier, situate pe rutele Nădlac - Sibiu (A1) și Pitești - București (A1) și Cernavodă - Constanța (A2).

Contractele au fost semnate pentru fiecare lot cu operatorii economici declarați câștigători, după cum urmează:

LOT 1: Spații de Servicii stânga și dreapta, km 558+380, Autostrada A1 Nădlac – Arad

ROMPETROL DOWNSTREAM SRL

Valoarea minimă a redevenței anuale: 10.922.400 lei

LOT 2: Spații de Servicii stânga și dreapta, km 530+536, Autostrada A1 Arad-Timișoara

ROMPETROL DOWNSTREAM SRL

Valoarea minimă a redevenței anuale: 8.813.312 lei

LOT 3: Spații de Servicii stânga și dreapta, km 500+596, Autostrada A1 Timișoara – Lugoj

ROMPETROL DOWNSTREAM SRL

Valoarea minimă a redevenței anuale: 3.936.000 lei

LOT 4: Spații de Servicii stânga și dreapta, km 481+646, Autostrada A1 Timișoara – Lugoj

ROMPETROL DOWNSTREAM SRL

Valoarea minimă a redevenței anuale: 5.671.326 lei

LOT 5: Spații de Servicii stânga și dreapta, km 446+890, Autostrada A1 Lugoj – Deva

MOL ROMANIA PETROLEUM PRODUCTS S.R.L.

Valoarea minimă a redevenței anuale: 2.441.974 lei

LOT 6: Spații de Servicii stânga și dreapta, km 428+310, Autostrada A1 Lugoj – Deva

MOL ROMANIA PETROLEUM PRODUCTS S.R.L.

Valoarea minimă a redevenței anuale: 2.441.974 lei

LOT 7: Spatii de Servicii stânga si dreapta km 389+710, Autostrada A1 Lugoj – Deva

MOL ROMANIA PETROLEUM PRODUCTS S.R.L.

Valoarea minimă a redevenței anuale: 3.767.393 lei

LOT 8: Spații de Servicii stânga și dreapta, km 340+500, Autostrada A1, VO Deva – Orăștie la standard de autostradă

ROMPETROL DOWNSTREAM SRL

Valoarea minimă a redevenței anuale: 6.396.000 lei

LOT 9: Spații de Servicii, km 316+560, dreapta și km 316+360, stânga, Autostrada A1 Orăștie – Sibiu

MOL ROMANIA PETROLEUM PRODUCTS S.R.L.

Valoarea minimă a redevenței anuale: 2.557.218 lei

LOT 10: Spații de Servicii, km 297+900, stânga si  km 297+000, dreapta, Autostrada A1 Orastie – Sibiu

MOL ROMANIA PETROLEUM PRODUCTS S.R.L.

Valoarea minimă a redevenței anuale: 3.224.485 lei

LOT 11: Spații de Servicii stânga și dreapta, km 260+160, Autostrada A1 Orăștie – Sibiu

ROMPETROL DOWNSTREAM SRL

Valoarea minimă a redevenței anuale: 8.265.600 lei

LOT 12: Spații de Servicii stânga și dreapta, km 110+100, Autostrada A1, Tronson București – Pitești;

MOL ROMANIA PETROLEUM PRODUCTS S.R.L.

Valoarea minimă a redevenței anuale: 4.112.890 lei

LOT 13: Spații de Servicii, km 186+090, stânga și km 186+580, dreapta Autostrada A2 Medgidia – Constanța

MOL ROMANIA PETROLEUM PRODUCTS S.R.L.

Valoarea minimă a redevenței anuale: 4.775.249 lei

Durata contractelor de concesiune este de 240 luni (20 ani).

Dotările minime obligatorii pe care concesionarul trebuie să le proiecteze, contruiască (sau care sunt deja construite), finanțeze, opereze și întrețină, astfel încât spațiile de servicii aferente fiecărui lot să fie complet funcționale, sunt:

    Parcare;
    Toalete publice;
    Stație distribuție carburant, inclusiv stație reîncarcare vehicule electrice;
    Spațiu comercial;
    Snack bar.

De asemenea, concesionarul are posibilitatea de a executa și alte dotări suplimentare (restaurant, motel, parcare securizată, etc) față de cele minime impuse obligatoriu prin caietul de sarcini.

Sursa CNAIR
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

adiarc

^ deci se pot face bani frumosi din aceste parcari si in acelasi timp sa avem si o solutie civilizata
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

stangabriel

Pe A3 Ploiesti - Bucuresti este deschisa doar o pereche la Stefanestii de Jos. Aici https://www.google.ro/maps/@44.5543738,26.1825305,3a,75y,1.02h,67.59t/data=!3m6!1e1!3m4!1sqT-P10p-CwDDyvdfIj0R5w!2e0!7i13312!8i6656?hl=ro

In rest se tot chinuie sa termine.

Pe vechile organizari de santier, o sa fie 2 parcari mult mai mari. Cate una pe sens, dar nu sunt vis-a-vis, langa nodul Moara Vlasiei.

https://www.google.ro/maps/@44.6399734,26.1831197,743m/data=!3m1!1e3?hl=ro

https://www.google.ro/maps/@44.6124264,26.1791824,909m/data=!3m1!1e3?hl=ro