News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Spațiile de servicii pe drumurile din România

Started by Ionut, October 20, 2016, 07:17:39 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

JohannDB

A1  "P" KM 289 Din nou afară și la drum.

                Oare girofarul roșu se aprinde când se umple fosa ??





     Mă nedumirește amenajarea locului pentru  persoane cu handicap; atât de departe de clădire, de WC.... taman la capătul benzii spre ieșirea-n autostradă !!

Powered by API/PUM imgur uploader

De acum încolo să vedem și gradul de civilizație al... unora !!

JohannDB

Quote from: JohannDB on March 31, 2020, 09:02:43 PM
Parcarea Nădlac2/PTF, în zona ACI-intrare....  Aici se poate achiziționa rovigneta pentru drumurile noastre și pentru tot omul ce-și trage sufletu există și o toaletă/budă (pentru alții) publică asta este diferită față de aceea de pe intrarea și terminalul de intrare la camioane...












Powered by API/PUM imgur uploader

Povestea cam sună așa : Prin începutul lui decembrie 2019, un x-ulescu (după spusele îngrijitorului, unul mai negricios - probabil un turc) după ce a ieșit satifăcut de scăderea presiunii din "cazan", s-a suit în mașină și a demarat.....direct în peretele stabilimentului.... Îngrijitorul de la acea oră/tură abia  ce se ridicase de pe scaun (era o vreme chiar bună) și intra pe ușa de la "femei" pentru întreținere, când a auzit, în spatele lui, un scurt urlet de motor și troznetul în perete.... La apucat leșinul pe bietul om; de stătea pe scaun nu avea timp de reacție, mai ales că era și la a doua, către a treia tinerețe....
  Ei, de atunci NIMENI nu s-a mai ocupat de REPARAȚIILE NECESARE.... !! Oare de ce ?? Când vii de dincolo și vezi o intrare așa primitoare, parcă-ți vine să te duci "pe câmp"....




Mai sus așa arăta situația la Nădlac2 în luna Martie a anului trecut (2020)  Totuși cineva a remediat situația și în 14.12.2020 urmele accidentului au fost înlăturate: ... ca părere personală, vasele de toaletă ar trebui, poate schimbate; în sifon au depunere consistentă de piatră, plus capacele care suferă cumplit (asta din cauza exclusivă a unor utilizatori).




Powered by API/PUM imgur uploader

JohannDB

  SPAȚII DE SERVICII.....   Mi-am amintit de postarea lui @AlexAllex, #361 din 09.09.2020, ora 11:04:24, pag. 25, făcea o prezentare a "inventarului fix din inox" de pe ocolitoarea Bacăului..... Asta era conform datei stelare în Septembrie trecut.
       Iată-le în decembrie trecut, după ceva timp de exploatare: rețineți, VO.2T Bacău km 2 !!

   "Intrarea" la ceas de noapte........








    detaliu oglindă inox profilat și lustruit; curiozitaea este legată de timpul la care se va mătui....








   Exteriorul clădirii, ziua, de pe sensul opus, identice constructiv și la fel de elegante, deocamdată; chiar elegante și intime!!



       Aici, "obiectele de detaliu" sunt încă prezente - răspuns la întrebarea lui "@dargauda" din postarea  #363, 09.09.2020, 11:43:44, pag. 25. "Colectorul de hârtie" și "periuța".

Powered by API/PUM imgur uploader

vancouver

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

JohannDB

    @vancouver, eram deja după vreo 7 ore de mers și când am hotărât să mă opresc (că dehhh, curiozitatea îmi dădea ghionturi serioase), la momentul la care m-am trezit în holul luminat, primitor și plăcut (chiar plăcut) încălzit, îmi venea să aduc măsuța rabatabilă și să iau o pauză cu o mică "masă", mai ales că era pe la miezul nopții și domina o plăcută liniște ....  :D :D   :lol: :lol: :lol:
      Cele două grupuri sanitatre de aici de pe VO.2T BC (Bacău), comparativ cu cele două de pe A1 KM 289 (deși ca vechime, sunt "cam" identice) sunt mai sus, mai cu seamă prin accesul prin ușile de sticlă și holul îmbietor..... Trag nădejde, ca lumea să fie atât de civilizată, înât oricui să-i fie rușine să se comporte ca-n dosul stânei.....

vancouver

E suficient un singur om si vine si rupe sau distruge ceva pe acolo. Imposibil dupa un meci, dupa vreo petrecere, vreo nunta, sa nu se gaseasca unul sa faca dezastru.

Este insa inadmisibil sa nu se repare imediat a doua zi. Daca ne imaginam ca o sa tina 30 de ani fara reparatii si fara intretinere suntem pe calea gresita. Nu au de ce sa sufere 2000-3000 de oaspeti civilizati ai WC-ului pentru cate unul care murdareste sau vandalizeaza.

Si da, undeva in lumea asta trebuie si vinovatii pedepsiti etc..., dar asta nu are legatura cu reparatiile si intretinerea. Indiferent daca vinovatul este prins SAU NU, indiferent de asta, reparatia trebuie facuta.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

dobrogean

Cred ca si un sistem de supraveghere video ar ajuta, atat preventiv (ca unii se mai sperie cand vad ca sunt filmati), cat si la identificarea infractorilor care distrug.

JohannDB

    @dobrogean.... la ceea ce ai afirmat ""((Cred ca si un sistem de supraveghere video ar ajuta))""....., să știi că așa este, drept pentru care, nu știu sigur , dacă peste tot este așa, dar, cel puțin la noile edificii de pe A1 de la km 289 camera există, cel puțin una..... Readuc în atenție una din imagini legate de A1 "parcarea km 289", cu două pagini în urmă!! "Săjata galbină" zâși tot...  :D :D :D



Powered by API/PUM imgur uploader


gothicus

Da așa este! Curățenia din spațiile de servicii și toaletele de pe A10 dau clasă inclusiv celor din Vest. Și nu sunt vorbe mari. Păcat că nu se dezvoltă aceste spații cu niște stații de alimentare carburant demne de secol XXI, cu hoteluri/moteluri care ar da un cuțit și o pâine la multe familii.
Siebenburgen, schones Land!

altr

Ministru al Transporturilor, Catalin Drula pe Facebook:
QuoteVom avea în sfârșit parcări și decente pe toată lungimea autostrăzilor A1 și A2!
Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere tocmai a desemnat câștigătorii pentru concesionarea spațiilor de servicii" de pe A1 Sibiu-Nădlac, A1 București-Pitești și A2 Cernavodă-Constanța. Este vorba de 26 de benzinării "în oglindă", pe stânga și pe dreapta drumului.
E o veste bună din două motive. Primul - vom putea să ne bucurăm de un "pit stop" în condiții civilizate. Vor exista stații de încărcare electrică și de alimentare cu carburant, restaurante, magazine, printre altele.
Al doilea - aceste spații, concesionate pentru următorii 20 de ani, vor produce venituri - cel puțin 67 de milioane de lei pe an, pe care îi putem investi mai departe în proiecte de infrastructură.
Urmează demersuri similare și pentru autostrăzile A10 și A3, iar pentru Autostrada Moldovei A7, viitoarele spații de servicii sunt gândite încă de pe acum, de la faza de proiectare, astfel încât viitorul concesionar să aibă dotările și spațiul necesar pentru cele menționate (stații de încărcare electrică și de alimentare cu carburant, restaurante, magazine, etc).

Exista undeva lista castigatorilor?

pasadia

De la DRDP Brașov:

Quote
 
Comunicat de presă
15.02.2021
Au fost desemnați câștigătorii licitației pentru utilarea/dotarea, operarea și întreținerea spațiilor pentru servicii aflate pe A1 și A2
 
 
CNAIR a desemnat câștigătorii pentru procedura de achiziții publice ,,Concesiune de servicii în scopul utilării/dotării, operării și întretinerii spațiilor pentru servicii aflate pe autostrăzile din România deschise traficului rutier, situate pe rutele Nădlac - Sibiu (A1) și Pitești - București (A1) și Cernavodă - Constanța (A2)".
 
Operatorii economici declarați câștigători pe fiecare lot, sunt următorii:
LOT 1: Spații de Servicii stânga și dreapta, km 558+380, Autostrada A1 Nădlac – Arad
ROMPETROL DOWNSTREAM SRL
 
LOT 2: Spații de Servicii stânga și dreapta, km 530+536, Autostrada A1 Arad-Timișoara
ROMPETROL DOWNSTREAM SRL
 
LOT 3: Spații de Servicii stânga și dreapta, km 500+596, Autostrada A1 Timișoara – Lugoj
ROMPETROL DOWNSTREAM SRL
 
LOT 4: Spații de Servicii stânga și dreapta, km 481+646, Autostrada A1 Timișoara – Lugoj
ROMPETROL DOWNSTREAM SRL
 
LOT 5: Spații de Servicii stânga și dreapta, km 446+890, Autostrada A1 Lugoj – Deva
MOL ROMANIA PETROLEUM PRODUCTS S.R.L.
 
LOT 6: Spații de Servicii stânga și dreapta, km 428+310, Autostrada A1 Lugoj – Deva
MOL ROMANIA PETROLEUM PRODUCTS S.R.L.
 
LOT 7: Spatii de Servicii stanga si dreapta km 389+710, Autostrada A1 Lugoj – Deva
MOL ROMANIA PETROLEUM PRODUCTS S.R.L.
 
LOT 8: Spații de Servicii stânga și dreapta, km 340+500, Autostrada A1, VO Deva – Orăștie la standard de autostradă
ROMPETROL DOWNSTREAM SRL
 
LOT 9: Spații de Servicii, km 316+560, dreapta și km 316+360, stânga, Autostrada A1 Orăștie – Sibiu
MOL ROMANIA PETROLEUM PRODUCTS S.R.L.
 
LOT 10: Spații de Servicii, km 297+900, stânga si km 297+000, dreapta, Autostrada A1 Orastie – Sibiu
MOL ROMANIA PETROLEUM PRODUCTS S.R.L.
 
LOT 11: Spații de Servicii stânga și dreapta, km 260+160, Autostrada A1 Orăștie – Sibiu
ROMPETROL DOWNSTREAM SRL
 
LOT 12: Spații de Servicii stânga și dreapta, km 110+100, Autostrada A1, Tronson București – Pitești;
MOL ROMANIA PETROLEUM PRODUCTS S.R.L.
 
LOT 13: Spații de Servici,i km 186+090, stânga și km 186+580, dreapta Autostrada A2 Medgidia – Constanța
MOL ROMANIA PETROLEUM PRODUCTS S.R.L.
 
Durata contractelor de concesiune este de 240 luni (20 ani).
 
Contractele se vor putea semna după expirarea termenului legal de 10 zile în care se pot depune contestații.
 
Precizăm că a fost pentru prima oară în istoria CNAIR când s-a organizat o procedură de concesionare a spațiilor de servicii ce deservesc drumurile naționale și autostrăzile aflate în administrarea companiei.
 
CNAIR SA
 
 

reed

 :D Vesti bune.Insa asta inseamna doar benzinarii gen cele de pe A2.Deci fara restaurante sau facilitati de cazare.

elphax

randarile de pe FB arata niste cladiri mari gen restaurant/magazin. din pacate nu sunt pomi, bancute, locuri de picnic si relaxare cum sunt in alte parti


ladposta

eu zic/sper ca sunt detalii care vor fi publicate la momentul semnarii contractelor sau al prezentarii proiectelor.