News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Spațiile de servicii pe drumurile din România

Started by Ionut, October 20, 2016, 07:17:39 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

JohannDB

Oricum, cu spațiul de "stocare".... vor sta destul de prost, pentru că și DNCB este "ăracă"... Sunt scurte, neîncăpătoare.... Se va reedita situația actuală de pe A1, Sibiu - Deva, unde la km 260 ai cam ultima șansă de parcare/pauză de la ora 20:00 încolo, ora scăzând cu apropierea de Deva, astfel că la km 296, 317 și 340 îți iei adio de la parcare (dacă ești cu un turism, mai ai șanse, să te strecori printre tir-urile ce stau pe banda e intrare și de ieșire, de zici că ești pe A9 sau A5 prin Germania)....

pasadia

DRDP Brasov se plange pe FB ca cosurile de gunoi de pe marginea DN1 sunt distruse. Printre comentatori apare (cred) directorul DRDP Iasi:

QuoteCe face societatea civilă din jur? Sancționează în vreun fel acest fapt? Nu? Ei scriu peste tot cât de rău se circulă și ce răi sunt Drumarii ! În loc să-i facă conștienți pe oameni de ceea ce se face, că au ieșit din noroaie și bolovani. Asta este societatea civilă!

Deci DRDP / CNADNR ne-a scos din noroiae si bolovani si nu le suntem recunoscatori. Si vina e a societatii civile (bine, el fiind de la Iasi, il cred ca s-o fi saturat de MVA si IPA8). Cum sa ii raspunzi unui asemenea functionar?

adiarc

Probabil,dupa capul lui,societatea civila trebuie sa supravegheze parcarile si sa faca cadrul legislativ simplu si usor de aplicat ,cu niste camere si o sanctionare si la nevoie executare financiara rapida  a celor care comit aceste contraventii 
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cft

Salut si bine v-am gasit.
Din surse sigure.....cred ca acum cca. 5-7 ani, o nota interna, plecara de la DRDP-Bucuresti catre toate sectiile de drumuri si mai departe catre Districtele din teritoriu, solicita demontarea tuturor cosurilor de gunoi, pentru a nu mai arunca soferii gunoaiele, pe principiul: "nu au unde sa arunce, nu arunca si noi nu le adunam".
De ce?...pentru ca se poate.

pasadia

Nu stiu daca o incadrez bine, dar cred ca merita povestita:

S-a intamplat miercuri dupa-masa pe DN1 intre Brasov si Sibiu. Mai exact s-a intamplat sa ajung din urma un transport special: mai multe tancuri incarcate in trailere mergand spre Sibiu (nu stiu sigur daca au plecat de la Cincu, dar presupun ca da caci acest traseu este des vizitat de vehicule militare). Insotiti de politia militara, acele masini ce anuntau gabaritul depasit (si totodata interdicita de a depasi) si de politia rutiera. Convoiul, desi nu l-am numarat, il estimez pe la 20-25 de trailere.

La limita de judet, BV/SB, acolo unde exista mai parcari mai largi (lungi) pe ambele parti, o parte din trailere au fost oprite, atat pe o parte cat si pe alta (cred ca au mers pe ideea de a rupe convoiul in doua). Cealalta parte am depasit-o abia dupa intrarea pe A1 de la SB (dupa ce au permis depasirea cei cu transportul special si masina de politie rutiera prezenta).

Ce vreau sa insist e:
- dimensiunea cozii de masini din spatele coloanei (exista destule sectoare unde aceasta putea fi vazuta si, fara sa exagerez, cred ca am avut mai bine de un kilometru de masini atat in fata cat si in spate)
- durata de timp adaugata in plus pentru toata lumea din coloana (undeva pe la 35-40 de minute) - si asta in ciuda faptului ca coloana militara nu mergea foarte incet, undeva pe la 60-70 pe bucatile intinse de drum si 20-30 pe urcarea de la Bradu.

Si da, stiu ca atat traseul A3 - Bechtel, cat si o parte din presiunea pentru SB-Fagaras se datoreaza nevoilor generate de poligonul militar de la Cincu. Si stiu si eu care e stadiu actual, pentru A13, atat intre SB si Fagaras cat si intre Fagaras si Brasov. Ceea ce vreau insa sa subliniez e lipsa de spatii de parcare decente, care sa permita ocazional unor astfel de transporturi speciale sa elibereze traseul DN-ului pentru cateva minute in ideea de a obtine o fluidizare a traficului. In afara celui de la limita de judet (care cred ca intamplator a ajuns sa fie atat de incapator) nu exista nici un alt spatiu decent.

vladb

^^^
Daca traielere respective aveau capul tractor rosu si numere de Germania, ele erau stationate miercuri intr-o parcare (nu imi amintesc cu precizie locatia) intre Sighisoara si Brasov. Si dimineata (in jurul orei 8-9) si dupa-masa (in jurul orei 13-14). Chiar m-a frapat ca parea sa nu fie nimeni in jurul lor si se aflau intr-o parcare nemodernizata (neasfaltata). Mi s-a parut putin neprofesionist...dpdv militar

pasadia


Earthchild


pasadia

Da; eu asa stiu, ca BN=Bistrita Nasaud. ;)

Chiar am remarcat acest aspect pentru ca nu ma asteptam ca in Bistrita sa fie o firma specializata care sa dispuna de o flota atat de extinsa de remorci pentru transporturi agabaritice. Nu stiu care e firma, poate stie JohannDB caci cred ca e domeniul sau.

JohannDB

Într-adevăr este o firmă din Bistrița-Năsăud cu o flotă mare de trailere.... Nu-i dau numele, deoarece s-ar spune că-i fac publicitate.....  Un tanc pus pe trailer are 3,70m lățime; nu este mult dar este nevoie să ferești și tot ce stă pe dreapta, nu numai să te încadrezi să poți feri căt mai mult și mijlocul șoselei.... Degeaba ai poliție Militară sau și chiar Poliție Rutieră, pentru că din PĂCATE, UNII sunt atât de (nu găsesc un cuvânt potrivit la ceea ce am în "gușă") încât nu se feresc nici când văd "piesa" în fața nasului... Și atunci îi scapă de belea șoferul de pe capul tractor prin manevre de ultimă secundă, care crează un pericol și mai mare pentru toți. Și nu-i de joacă; un tanc Abrams, modelele de azi M1A1 are "la gol" 65 de tone și cu trenul rutier cu tot, ai 95-98 de tone....
     Și ceea ce ai concluzionat "pasadia", din păcate este FOARTE REAL..... SPAȚIILE DE SERVICII și cele vechi și cele noi ce s-au făcut și se mai fac pe AUTOSTRĂZI și nu numai, SUNT INSUFICIENTE și ca număr ȘI MAI ALES CA DIMENSIUNI.... Acestea nu sunt în stare să cuprindă piese mai mari (agabaritice) și ce să mai zic să tragi pe dreapta un eventual convoi de 2..3....5 trailere....
    Mă legam în niște postări anterioare de dificultatea de-a face pauză pe A1 de la Sibiu la Deva (la km 260 abia mai găsești loc după ora 19:00 iar la următoarele camioanele stau ca-n Germania, și pe banda de intrare-ieșire din parcare; intrii numai cu-n turism sau cu ceva de 3,5 toine care nu ajunge la 2,50/60m lățime, că altfel nu mai încapi...
   Din păcate acest sector Sibiu-Deva este cam la mijloc de traseu spre Nădlac II și asta face ca la mulți șoferi să li se cam termine programul de conducere cam prin zonă; de aici aglomerația..... După Deva spre Margina, nu mai este așa aglomerat, tocmai din cauza asta.... După Margina ai parcări, dar sunt apropiate de frontieră și ai loc destul....
  M-aș mai lega de un aspect la Spațiile de Servicii..... Cel puțin INTRĂRILE în acestea seamănă cu-n labirint (ca și pe A2 spre Constanța) în care trebuie să faci (chiar cu-n simplu tir) "flic/flak-uri pentru a ajunge la alveole... Dacă ai lățimi sau lungimi ai feștelit-o, cauți un maidan la margine de DN......
  Proiectanții (deși unii nu sunt autohtoni) n-au luat nimic din exemplele parcărilor austrice sau (mai ales) germane..... Dumnezeu cu mila....
  Să vezi ce parcări mici se fac pe A3 (PH-IF) între Ploiești și București, de zici că se fac așa, pentru a se bifa, că s-au făcut.....

TibiV

Johann, in ultima fraza parca m-ai ghicit...
Vineri pe la ora 15 am ramas uimit sa vad ca se lucra la unele spatii de servicii de pe A3.
Sensul Ploiesti->Bucuresti.
La km 63 se lucra la spatiul de aici






Se lucra si la spatiul de aici, dar nu am avut pozitie pentru poze...

Apoi la spatiile de la km 49, adica aici



Aici mai degraba este ceva in lucru, dar nu se vedeau veste colorate sau ceva miscare




La km 41 am impresia ca mai este un spatiu, dar acolo crestea doar iarba...
Singurul indiciu sunt sagetile de pe asfalt care arata ca o data, candva, acolo va fi banda de accelerare...


O situatie similara la km 35km 35, unde se vad sagetile de intrare in spatiul de servicii

Dar intrarea este inchisa cu NJ...

... la fel si iesirea
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

In zona Moara Vlasiei pare sa fie o organizare de santier...




Si parcarea de la km 17, unde avem si asfalt pe breteaua de acces

Chiar se muncea






Imi cer scuze pentru calitatea pozelor, dar eram in mers iar vremea mizerabila (deci si lumina foarte proasta...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

JohannDB

TibiV........ Ceea ce ai inventariat, am făcut și eu cu vreo lună de zile mai devreme, tot așa, din mers, dar pe o vreme foarte bună, încercând să cuprind și partea stângă.... Nu le-am mai postat..., dar de-ar fi, mare diferență nu este, din păcate. Ritmul este unul de "lasă-mă să te las", iar cât privește capacitatea/mărimea lor, este altă poveste... Vor deveni foarte solicitate în momentul intrării lor în uz, pentru că muți își vor prelungi la limită programul de condus, deoarece DNCB nu are locuri propice pe relația Ploiești-Brașov sau Târgoviște, cum nici A2 nu se dă în bărci cu parcările "bune". Și vom vedea atunci "calitatea" lor......

Ionut

Cerem lamuriri despre spatiile de servicii pe DN1C si Centura Brasov.


Ionut