Spațiile de servicii pe drumurile din România

Started by Ionut, October 20, 2016, 07:17:39 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mishu77

#180
Spatiu de servicii este dupa Sagu catre Arad nu la Ortisoara. De la el pana la Pecica sunt 28 km. Catre Timisoara este unu la 30 km pe TL1 intre Giarmata si Remetea Mare. Nu stiu dar nu cred ca isi au rostul din 10 in 10 km cu conditia sa fie functionale si cat de cat curate (nu cum de multe ori toaletele sunt inchise sau au un iz de iti muta nasul de la loc...). E adevarat ca 50 km e un pic cam mult, puteau face unu in zona Deva dupa nod Soimus eventual.

udar

Am crezut ca se refera la CIC  ....
Parcarile sunt mult mai dese fata si de benzinarii....la 2 parcari o benzinarie cam asa este de la Arad la Margina.

JohannDB

Poate aveți nevoie pentru uz personal, fiecare; vă prezint o listă/inventar cu spațiile și ieșirile de pe A1 între DN7/Sibiu - Șoimuș/DN76.....
A1, km 238, intrare/ieșire DN7 (Sibiu/Veștem interscecție).
A1, km 242+500 intrare/ieșire DJ106 (Agnita/Sibiu).
A1, km 243+500 intrare/ieșire (Sibiu centru/Păltiniș).
A1, km 247+200 intrare/ieșire DN 14 (Mediaș).
A1, km 254, intrare/ieșire DJ 106 B (Aeroport SB/Ocna Sibiului/DN7).
A1, km 260, P+Wc+PETROM (P=parcare).
A1, km 269+500 intrare/ieșire DC 67(Amnaș)/DN1/7(Săliște) (DN 1 și 7 merg împreună de la Veștem la Sebeș).
A1, km 279+800 intrare/ieșire DJ 143 (Apold)/ DN1/7.
A1, km 292+100 intrare/ieșire DJ 141D (Cunța)/DN 1/7 (Miercurea Sibiului).
A1, km 296+500 P+Wc+MOL (P=parcare).
A1, km 309+500 intrare/ieșire DN1 (Sebeș/Lancrăm-Alba Iulia, cu posibilitate de parcare imediată pe DN1 la "Rompetrol"-ul de lângă ieșire).
A1, km 312 intrare/ieșire DN7 (Sebeș/Vinț-Orăștie) și P+Wc pe sensul Sebeș-Deva (pe sens contrar traversezi A1 și intrii în parcarea asta).
A1, km 316 P+Wc+PETROM +C.I.C+Poliția de autostradă; se poate ieși din parcare prin DJ 705B în DN7 prin sat Sibișeni.
A1, km 334+800 intrare/ieșire DN7 (Sebeș/Orăștie-Cugir).
A1, km 340 P+Wc+MOL.
A1, km 353+900 intrare/ieșire DN7(Simeria/Orăștie), DN66(Hațeg-Caransebeș).
A1, km 368+600 intrare/ieșire DN 76 (Șoimuș-Brad/Deva-Mintia-Săcămaș).

JohannDB

Tot pe A1, secțiunea Margina - Nădlac II P.T.F.  ...
A1, km 426 intrare/ieșire DN 68A (Nod Margina) cu viitor C.I.C.
A1, km 428 P+Wc (dată în folosiință recent, de c.c.a. 2 luni).
A1, km 441 intrare/ieșire DN68A (Dumbrava-Făget/Tr.Vuia-Lugoj/DN6).
A1, km 447 P=Wc+PETROM.
A1, km 459 intrare/ieșire A6 Lugoj/ Orșova-Tr.Severin-Craiova/Calafat DN6).
A1, km 472 P+Wc.
A1, km 475 intrare/ieșire DJ572 (Buziaș-Timișoara).
A1, km 481 P+Wc.
A1, km 494 intrare/ieșire DN6 (Izvin-Recaș-Lugoj / Remetea Mare-Timișoara-Aeroprt TM).
A1, km 500 P+Wc+MOL.
A1, km 504 intrare/ieșire DJ691 (Lipova / Gearmata-Timișoara-Aeroport TM).
A1, km 517 intrare/ieșire DJ693 (Orțișoara-DN69 Timișoara/Arad; Seceani) + C.I.C.
A1, km 530+500 P+Wc+MOL.
A1, km 536+200 intrare/ieșire DN69 (Timișoara / Arad Sud- Lipova).
A1, km 544+500 Intrare/ieșire A11 (Arad zona industrială Nord/Nord-Vest).
A1, km 556 intrare/ieșire  DN7 (Nod Pecica) + C.I.C.+ Poliție Autostradă+P, prin ieșire de pe A1 la "Rompetrol".
A1, km 558 P+Wc+PETROM.
A1, km 584, Nădlac II P.T.F.

Aici la această secțiune nu am trecut două intrări/ieșiri între DN 69 Arad Sud și nodul A1/A11, respectiv cu DJ 682 str. Ogorului și cu DJ 682F cu legătura la Aeroportul Arad......
Sper să vă fie de folos.

horatiu.cosma

^^^
Ai dreptate Flashu, cam mare distanța între spațiile de servicii. S-ar fi pretat încă un astfel de spațiu pe la mijlocul distanței, în zona Hărău/Bălata. Poate se va scoate la licitație pe viitor (sper că nu în același orizont de timp ca și spațiile de servicii de pe Turda-Gilău).

Allex

Ceva noutati la spatiile de servicii de pe A3 de langa Bucuresti?
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

JohannDB

Pe A3 pe lângă București,
     .....Nimic nou pe "Frontul de...Sud" ; am trecut zilele trecute prin zonă și mișcarea e ca și inexistentă, fapt care m-a făcut să uit de aceste spații în devenire.
     Singura locație care m-a frapat a fost undeva pe la mijlocul traseului, unde  am văzut "din zbor" niște utilaje și ceea ce m-a uimit a fost dimensiunea parcării. Destul de scurtă/mică/redusă pentru ceea ce va fi necesar pe zonă, ținând cont că la Ploiești este sărăcie de spații adecvate, iar când intrii pe DNCB este tot la fel, c-o iei spre A2, c-o iei spre A1....
    Altel, din 2012 și până acum, această bucată de A3 reprezintă și azi o țeavă/un burlan (ce are două ieșiri....și câteva "găurele" prin care intră și ies pe neștiute localnicii riverani)) în care intrii la Ploiești și ieși la București, în mirifica și pompos denumita centură, "DNCB" (adică drum național centura București).....

zuma80

Dupa un drum pe A3, Bucuresti - Ploiesti, am incercat sa imortalizez lucrarile in executie de pe traseu, spatiile de servicii!
Cele mai inaintate lucrari sunt la capetele autostrazii, spre Bucuresti iar la cel dinspre Ploiesti s-au apucat de constructii. Platforme executate se mai intalnesc in dreptul localitatilor Moara Domnesca si Palanca!
Pentru A6!

pasadia

La ora 19 se lucra la lumina unor proiectoare la cel putin 2 spatii de servicii de pe A3-Ph. As zice ca asfaltau, dar nu se vedea foarte bine.
Oricum, ciudat sa-i vezi lucrand noaptea...

TibiV

Păi este nashpa să lucrezi vara, când se luminează la 5 și de întunecă la 21....
Este mult mai "cool" toamna, când la 19 ai deja nevoie de iluminare artificială...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Ai venit până la Bucuresti? Observ ca ai scris A3-Ph. Eram curios dacă se muncea la ora aia pe mai multe spatii, sunt destul de multe între Ploiești și Moara Vlasiei.

dumbravaandrei

Pai daca avem A3-Ms, A3-Cj, de ce nu am scrie si A3-Ph? Bine... trebuia sa scrie A3-If :)
In rest, de acord cu TibiV

pasadia

Nu, am precizat A3-Ph pentru ca se lucra la ultimele 2 de pe sensul spre Ploiesti (cele care sunt in judetul Prahova). Miscare (mai slaba) era si la primul de dupa DNCB si undeva pe la Moara Vlasiei, dar acolo parea ca sunt doar oameni care strangeau lucrurile si plecau.
Va trebui insa sa ma uit pe o harta unde sunt precizate aceste spatii - par mai dese decat pe alte loturi, dar totodata considerabil mai putin spatioase. Ceea ce cred ca va crea probleme in viitor, mai ales pentru traficul de marfa care nu va avea destule locuri de parcare (deseori pe bucatile de A1 dintre Sibiu si granita vezi foarte multe tiruri parcate, aproape pana la limita maxima a spatiului disponibil).

Ionut

Merci de clarificari! Acum am inteles exact. Le-as face o vizita. Sunt tare curios ce e pe-acolo. Lucreaza deja de prin luna mai daca tin eu bine minte.

Cristi N

La cele de langa DNCB sunt cel mai avansati, cladirile toaletelor par gata, nu stiu daca au mai ingropat intre timp rezervoarele de fibra de sticla (fose septice?). Ultimele doua seturi de parcari dinspre Ploiesti erau la stadiu de balast stabilizat si configuratia de borduri facuta de acu vreo 2 saptamani. Daca nu ma insel la una din ele aveam inclusiv amorsa bituminoasa.