Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sursasecreta

#1020
Ieri, contractul Porr pentru dublarea caii ferate Mogosoaia-Balotesti.









Acest cont este accesat de sursele secrete ale comunitatii PeUndeMerg. Fotografiile, clipurile video si informatiile aparute pe acest cont sunt din surse deosebit de credibile.

sursasecreta

Ieri, contractul Arcada pentru racordul spre Aeroportul Otopeni.























Acest cont este accesat de sursele secrete ale comunitatii PeUndeMerg. Fotografiile, clipurile video si informatiile aparute pe acest cont sunt din surse deosebit de credibile.

nenea_hartia

^ Mulțumesc pentru poze, foarte bine se mișcă. Ce bine ar fi fost dacă proiectul era făcut cu cap... :((

dr4qul4

Daca il faceau subteran era mult mai simplu si nu deranjau nici traficul inexistent din perioada asta.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

catalin_i

Quote from: dr4qul4 on April 05, 2020, 03:31:11 PM
Daca il faceau subteran era mult mai simplu si nu deranjau nici traficul inexistent din perioada asta.
Și mult mai scump de întreținut...

dr4qul4

De ce ar fi fost mai greu de intretinut? Avem cateva zeci de tunele chiar mai lungi decat "aceasta groapa cu capac", si aflate in zone mai inaccesibile decat aici.
Multe dintre ele nu au vazut mentenanta de ani buni.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

tonică

bine case lucreaza, ca se misca! In conditiile zilelor acestea nu m-ar fi mirat sa fi stopat lucrul.

AlexxC

Subteran nu ar fi insemnat un debleu lung + un cut&cover precum cel de la Turdas? Excavatii,consolidari,pereti de sprijin,ancore,drenaje...toate astea par a fi mult mai scumpe decat o banala estacada.
Estacada are avantajul major de a ocupa la sol un spatiu redus(amprenta pilonilor),oferind spre exemplu posibilitatea dezvoltarii unei parcari sub ea .In acelasi timp este o bariera permeabila ideala in contextul unei viitoare dezvoltari a zonei.

tonică

bre, oameni buni? Iar ati inceput?
E simplu ca buna ziua: subteran insemna ca aceasta lucrare mai putea avea un viitor prin prelungirea liniei pana inspre viitorul amplasament al unui terminal 2 care se tot doreste construit. Suprateran inseamna ceea ce se face acum, fara viitor si cu mari sanse sa ramana o legatura cu aeroportul rar folosita din cauza timpilor prea mari de asteptare.

dimitrie

#1029
^tonica ceva de genu asta am vazut in Roma pe Fiumicino, cu 4 trenuri pe ora spre Termini.
Daca se face o legatura buna "terminal 2 -> terminal 1" nu cred ca este o problema.
Problema este frecventa acelor trenuri si timpii.
In Roma linia/trenul se numeste Leonardo Express face 37KM in 32 minute.
La noi avem ~20 Km si un timp estimat ?
A8 (Letcani - Motca) si A7 sunt prima prioritate dupa A3, A1 finalizate.

Spectre

Vazusem in reportajul initial ca face 18minute pe un traseu fara opriri. Acum, daca se fac opriri pe drum(patinoar), Halta, mai de graba 30min?
Corect?
Siemens Desiro Series 312

Sorinus

4 pe ora pe directie ar fi genial, dar s-a demonstrat mai sus ca nu se prea poate, 3 pe ora in anumite intervale orare e maxium.

Daca sunt 3/ora dimineata de la 5 la 9 ar fi chiar ok, atunci e peak-ul de plecari.

elphax

@tonica
din cate am inteles eu, cei de la aeroport si autoritatile aeronautice nu au vrut sa bage nimic pe sub piste - adica legatura spre viitorul T2. chiar si linia asta ar fi putut sa coboare in subteran de la aerogara spre t2


nu se misca rau, dar in nici un caz nu cred ca aveau cum sa termine pana in iunie ...

Spectre

@Sorinus, autoritatile au declarat ca vor fi din 30 in 30minute. E posibil sa fie de ajuns, din datele Siemens, sageata albastra are capacitate de 400 asezati si 450 in picioare.
Oare cu ce viteza va rula? E interesant de aflat.
Siemens Desiro Series 312

AndreiB

#1034
Cred ca au o capacitate de c.120 de calatori + spatiu in picioare. Pot circula cate 3 automotoare cuplate, deci capacitatea totala pe tren este probabil de c.360 locuri pe scaune.

Nu imi aduc aminte unde am citit, dar durata prognozata a calatoriei este de 22min, fara oprire. Vmax al automotorului este de 120 km/h, dar la o distanta asa de scurta nu este asa importanta. Intretinerea corespunzatoare este mai critica decat un vmax ipotetic de 140-160 km/h.