Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

alecu26

Oare nu face nimeni poze la proiectul lui Arcada? Am auzit ca sunt deja la armare radiere...si primele grinzi de beton au fost turnate.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

subway

Proiectul e ISPCF, Arcada e antreprenorul si proprietarul proiectantului.

alecu26

Si nu numai a lui ISPCF. Cel mai amuzant e cand si consultantul e din acelasi grup.
Atunci DB...ce mai face pe acolo?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

rota


alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

subway

DB a oferit contra cost <umbrela> de calificare, nimic altceva...

RobertN

Salutare,

Las știrea asta aici:

"Primăria Municipiul București intenționează să inițieze o licitație pentru realizarea lucrărilor de proiectare si execuție destinate construcției unei căi duble de rulare proprie pentru o linia rapidă de autobuz (Bus Rapid Transit), a cărui lungime va fi de 20 km, potrivit unui anunț al instituției. "Calea dublă de rulare în lungime de 20 km va fi prevăzută pe toată lungimea cu gard de protecție pentru interzicerea accesului persoanelor și animalelor. De asemenea, va fi prevăzut un sistem demontabil de parazăpezi pentru zonele care vor fi construite în câmp deschis", se arată în documentația atașată anunțului."

Și aici.


nenea_hartia

^ Chestia asta trebuia făcută deja acum vreo 10 ani. Lăsând la o parte siguranța titlului de pe profit.ro, ,,Capitala va fi legată", când puțin mai jos sunt introduse deja trei variabile: ,,intenționează" / ,,să inițieze" / ,,o licitație" (și știm cu toții cât de bine merg astea), văd că se dorește ca traseul să fie ,,prevăzut un sistem demontabil de parazăpezi pentru zonele care vor fi construite în câmp deschis" :o. Unde anume e câmpul deschis? Din descrierea destul de vagă din caietul de sarcini pare că se intenționează un traseu nou, ,,pe porțiuni de linii drepte" (ce o mai însemna și asta), dar ceva mai jos scrie că ,,în funcție de posibilități, șoseaua existentă pe teritoriul Municipiului București va fi lărgită la câte două benzi pe sens prin alocări de teren din domeniul public". Ce șosea existentă?
Oricum, mi se pare haios că fițuica motivează necesitatea investiției pornind de la cifre din 2007 (!), când numărul de călători de la Otopeni l-a depășit pe cel de la Gara de Nord :bash:.

Am o întrebare pentru bucureșteni, aveți idee cu ce diferă liniile ,,expres" actuale de la Otopeni de liniile obișnuite? Am folosit o singură dată 780 și a oprit în toate stațiile, deși era atât de plin încât era imposibil să urci și aproape imposibil să cobori.

@RobertN: mulțumesc mult pentru link, am atașat caietul de sarcini pentru ,,consultarea de piață" direct, ca să fie mai ușor de descărcat de către cei interesați.


AndreiB

Din pacate mai cu nimic. Nu prea se verifica calatoria, asa ca navetistii din Otopeni o folosesc cu placere ca linie regionala (fara sa plateasca). Ce descrie doamna e o banda dedicata nu BRT (care imho nu e o idee buna, mai ales ca apare trenul).

Ce as sugera eu de maine:

Se desfiinteaza toate liniile 78x actuale si se inlocuiesc cu:

X1 - Aeroport Otopeni - Piata Presei Libere - Piata Victoriei - Universitate - Unirii
X2 - Aeroport Otopeni - Primaria Otopeni - Metrou Pipera
X3 - Aeroport Otopeni - Piata Presei Libere - Gara de Nord (dupa aparitia trenului dispare)

Fara alte statii, fara BRT, fara can-can. Tarif crescut la 5 lei. Controale dese pana se invata lumea sa plateasca. Primaria Otopeni folosita ca statie de interchange cu toate liniile regionale (terminalul de la Piata Presei Libere neavand metrou).

Pe DN1 sunt deja suficiente linii de autobuze incat sa dedice 1 banda de transport in comun STB imho.

subway

@RobertN
Nu e nicio licitatie, e o penibila <cerere de informatie privind o estimare de pret>, adica habar nu au cat costa ce ar vrea sa faca si se intreaba daca exista un binevoitor care sa le faca treaba <moka>.
Penibil...

alex8

Dacă fac un studiu de piață nu văd ce poate fi rău. Decât să puna din burtă o sumă la care nu vine nici o firmă mai bine așa.

hefaistos

#641
"VIDEO GALERIE FOTO Cum lucrează austriecii de la PORR la dublarea liniei ferate de Otopeni"
articol de pe

https://clubferoviar.ro/dublarea-liniei-ferate-de-otopeni/

Data publicare 2 octombrie.
Concluzii: se lucreaza la dublare doar pe Mogosoaia-Odaile, unde se pregateste terasamentul. La viitorul PO Aeroport nu exista nici o miscare. 
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

catalin_i

Asta denota că și-au ales bine prioritățile. PO Aeroport nu e prioritate acum. Îl pot face și după ce începe campionatul. Important e sa termine legătura cu terminalul aeroportului.

hefaistos

Teoretic asa e.
Practic, in 7-8 luni nu vad terminalul aeroport functional.
Mai ales ca va veni prin surprindere si iarna.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

TibiV

Linkul pus de hefaistos catre Club Feroviar...

"Trenul se pune din nou în mișcare și trece pe pasajul de peste DN1, pe care este montată deja a doua linie."
Astia sau sunt prosti, sau sunt prosti.... In articol au pus poza asta:



Pai nu exista a doua linie, dupa cum se observa...
Daca este vorba de FIRUL 2, ala pe care circula trenul, pai ala a fost instalat de nemti, in urma cu aproape 70 de ani...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)