Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

frunzaverde

Quote from: oc7avian on February 20, 2019, 01:31:50 PM
Merită adăugat că nici metroul, nici trenul nu circulă 24/7. Parcă doar T5 are autobuz de noapte spre T2-3, dar pe hartă îmi apare că e spre T4

Metroul opereaza 24/7 vineri si sambata (night tube) la T2/3 si T5.

Nu este nevoie de operare 24/7 spre si dinspre LHR pentru ca nu exista curse - aeroportul este supus unei limite legale extrem de stringente de operare pe timp de noapte. Intre 23:30 si 6:00 LHR are voie sa opereze nu mai mult de 16 miscari (aterizari sau decolari) pe zi.

Astfel, nu exista nici o decolare programata intre 23:00 si 6:00, cel mult 15 aterizari intre 22:15 si 23:15, 0 aterizari intre 23:15 si 4:30, si cel mult 15 aterizari intre 4:30 si 6:00. Practic de la 0:00 la 5:00 aeroportul nu genereaza trafic spre Londra, si de la 22:00 la 4:30 aeroportul nu genereaza trafic dinspre Londra. Asa ca nu are nevoie de serviciu 24/7.

Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

TibiV

Deocamdata pe "firul scurt", inca nu am link "oficial"...

COMUNICAT DE PRESĂ

CFR SA a desemnat firma câştigătoare a licitaţiei "Dublarea liniei de cale ferată între staţiile Mogoşoaia şi Baloteşti"

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a desemnat societatea SC PORR CONSTRUCT SRL câştigătoare a procedurii de licitaţie publică pentru Dublarea liniei de cale ferată între staţiile Mogoşoaia şi Baloteşti (proiectare şi execuţie),oferta financiară depusă fiind de 50.493.829,66 lei fără TVA.

Durata contractului (proiectare şi execuţie) este de 17 luni, iar sursa de finanţare, pentru realizarea obiectivului Dublarea liniei de cale ferată între staţiile Mogoşoaia şi Baloteşti, va fi asigurată din fonduri de investiţii de la Bugetul de Stat.

Contractul prevede lucrări de infrastructură şi suprastructură feroviară pe întreaga distanţă, inclusiv modernizarea Punctului de Oprire Aeroport.

Semnarea contractului între cele două părţi este condiţionată de aprobarea bugetului pe 2019, conform clauzei suspensive menţionată în Anunţul de Participare nr. CN1005560/23.10.2018.

Menţionăm faptul că lucrările pentru Dublarea liniei de cale ferată între staţiile Mogoşoaia şi Baloteşti sunt incluse în proiectul Modernizarea liniei Bucureşti Nord - Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti, în cadrul căruia CFR SA a lansat în data de 12.02.2019 şi licitaţia publică pentru achiziţia serviciilor de proiectare şi execuţieFaza I - Racord C.F. la Terminalul T1, Aeroportul Internațional Henri Coandă București.

Link oficial: http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2019/4687-25-februarie-2019-cfr-sa-a-desemnat-firma-castigatoare-a-licitatiei-dublarea-liniei-de-cale-ferata-intre-statiile-mogosoaia-si-balotesti
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Pai au participat doar ei. :) Bine ca au avut oferta buna, altfel ar fi fost penibil (gen Comsa la Holdea). Partea si mai buna e ca nu vor fi contestatii. :lol:

NGC

Pai ar trebui sa conteste si sa ceara anularea licitatiei pentru ca nu au avut competitor, ca sa aiba cu cine sa se conteste ulterior. :lol:

elphax

Porr sunt astia care au facut (printre altele) la Timisoara pasajul Jiul - deci au experienta in pasaje CF
:)

mobilizarea a fost relativ OK avand in vedere ca au lucrat sub trafic

Sorinus

Dar de ce nu se si electrifica pana la Aeroport/Balotesti?

rizzuh

Porr a facut reconstructia pe Campina - Predeal. Au mai multa experienta in RO decat un pasaj CF ;)

AndreiB

Quote from: Sorinus on February 26, 2019, 11:42:35 AM
Dar de ce nu se si electrifica pana la Aeroport/Balotesti?

In caietul de sarcini se mentioneaza ca pasajul peste M700 firul I (aproape de Chitila) nu are gabarit de electrificare. Sunt de acord ca electrificarea e o idee buna pe termen lung, insa CFR nu are material rulant potrivit pentru ruta spre aeroport. Pana atunci cred ca reconstructia macazelor si RK-ul liniei ar fi prioritare.

Ionut

Nu in ultimul rand a fost semnat contractul pentru dublarea liniei Mogosoaia – Balotesti. Aceste proiect este finantat integral de la buget de stat.

Bleotu citat de ClubFeroviar.ro

Ionut

,,Proiectul catre aeroport se va derula pe repede inainte. Perioada  25-26 martie este temenul pentru depunerea ofertelor la proiectare si executie la cei 2,9 kilometri. Este un proiect in plina desfasurare, termenul de implementare va fi scurt, respectiv 12 luni executie si doua luni de proiectare. Contractele vor fi bazate pe noul model national de contract, speram sa nu mai avem parte de surprizele din vechile contracte", a precizat Valentin Dorobantu, Director General Adjunct Investitii CFR SA, cu ocazia participarii la conferinta "Provocarea infrastructurii feroviare din ECE", organizata de catre Club Feroviar, alaturi de Asociatia Industriei Feroviare din Romania (AIF), la Poiana Brasov, in perioada 5-6 martie.

Dorobantu citat de ClubFeroviar.ro

GDPR

Eu zic sa-l faca in regie proprie, ca tot s-au dat indicăţii preţioase in acest sens.

GDPR

Sfanta naivitate!  O:-)

CFR așteaptă o minune până la EURO 2020: "Să construiască într-o noapte cât alții în 7"

Din categoria proiecte ambiţioase, CFR Infrastructură promite că trenul care va merge din Gara de Nord la aeroportul din Otopeni va face 22 de minute.

Există însă şi o condiţie: să se facă podul feroviar peste DN1. Totul ar trebui să fie gata până la Campionatul European de Fotbal din vara anului viitor. Cum va fi posibil? "Constructorul ar putea munci într-o noapte cât alţii în şapte", sugerează reprezentanţii CFR, deşi călătorii nu mai cred în minuni.

Manuela Badea, reprezentant CFR Infrastructură: "Maxim 12 luni, el poate să se mişte mai repede. Constructorul poate veni cu o tehnologie, poate să construiască într-o noapte cât alţii în şapte, depinde. Orice este posibil."

Stirileprotv.ro

Ionut

Am vorbit azi și eu la Realitatea despre proiect. Nimic nou. :) Stiti pozitia mea și a API.

GDPR

Astia de la CFR sunt dibaci rau: la licitatia pentru Dublarea liniei de cale ferata intre statiile Mogosoaia si Balotesti au avut un singur ofertant, au stabilit castigatorul in data de 25.02 (era si greu :) ), dar nici pana acum nu au semnat contractul. Iar durata contractului (de proiectare si executie) e de 17 luni.

Faceti si voi socoteala. Mie imi iese ca la data campionatului lucrarile o sa fie in plina desfasurare, asa ca traficul se va desfasura si mai greu decat acum. Felicitari CFR, ati reusit sa faceti praf si legatura asta pe calea ferata, asa proasta cum era.

Ionut

Adi, contractul cu Porr a fost semnat. Cel puțin așa a declarat Bleotu. Vezi mai sus în postarea mea din 8 martie.