Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

subway

Dar nu ai raspuns la intrebarea cheie:
Cate luni au mai ramas in calendar pana la primul meci?


elphax

eu as spune minim 3 ani pana poate sa ajunga un tren la aeroport, minim 4 ani pana ar fi gata cu toate finisajele.
as pune si un pariu cu oricine crede ca se poate face in mai putin de 2 ani

TibiV

Ba se poate face in mai putin de 2 ani.
Dar in orice alta tara, nu in RO... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ghrt

Eu propun - pentru respectarea termenului - să folosească trenuleţul ăla dintre staţiuni între OTP şi Piaţa Unirii.
Cont (aproape) inactiv.

dr4qul4

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

subway

Acest peron nou va fi pe partea cu aeroportul a DN1 sau pe partea opusa?

Ionut

Va fi in parcarea de la Plecari. Uite simularea preliminara.


subway

Nope, asta e in capatul cu suspandata, eu vorbeam de prevederile din lucrarea cu dedublata...
:)

tom_sawyer

#369
Din cate inteleg eu din exprimarea "mutarea PO pana in podul de cale dubla" ar trebui sa fie la est de DN1. E si plansa pusa de Ionut aici - PO varianta 1, PO varianta 2, nu prea se intelege, dar asta cred ca scrie acolo

LE: si mai clar, vedeti penultima plansa pusa de Ionut aici

subway

Daca e asa inseamna ca ar mai trebui amenajata doar o poteca asfaltata mai onorabila de la peron la aeroport pentru micro-naveta auto...

TibiV

Pana la urma, varianta Costescu pare cea mai realista pentru Euro...

(Sondaj: mai stie cineva cine a fost Costescu?....  :lol: )
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

paulmare

trebuie sa aduca trenul aproape de terminal, halta aia e o rusine facand abstractie de 20-20, totusi e un oras a carui duamna se vrea primar peste o capitala europeana, vor fi peste 13 milioane de pasageri totusi pe otopeni anul asta


cristi5

#373
"Se propune relocarea PO aeroport cu circa 400m la km 19+800 pana in podul CF de cale dubla peste DN1." Nu stiu de unde e acest citat (eu vad screenshot-ul din document numai pe Tapatalk), dar asta e ideea. Cica intersectia respectiva devine nod multimodal :) :)





Mi se pare un pas inainte daca
- accesul la peron va fi de pe ambele parti ale DN ca sa nu necesite traversare la nivelul rutier
- ar exista loc de parcare pt shuttle din aeroport in afara fluxului DN.

S-ar putea ca asta sa fie solutia pt 20 20. Dar se vor strica scarile rulante etc.

Powered by API/PUM imgur uploader

tom_sawyer

Anunt de participare: [CN1007971] Consultanta pentru menegementul proiectarii si asistenta tehnica pentru verificarea executiei lucrarilor de constructii si instalatii aferenta obiectivului - Dublarea liniei de cale ferata intre statiile Mogosoaia si Balotesti (proiectare +executie)

Data publicare: 28.12.2018 09:18
Valoarea totala estimata: 1.835.206 lei

Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 30.01.2019 15:00