Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

alex8


Radu Marius Garnita

Mai exact este intre pasajul M700 peste DN1 si P.O. Aeroport Otopeni.


elphax

vai ce chestie urata va iesi
inteleg ca au vrut sa termine repede, dar nu se putea face o structura mai supla de secol 21 ?


AlexxC

Probabil suplu=mai scump...
Peste betonul ce se toarna acum va fi balast sau direct traverse cu sine?

nenea_hartia

^ În principiu așa e, suplu=mai scump. Mă tem însă că nu ăsta e motivul. Tot ce se proiectează și se construiește în România e prost și urât (cu excepția notabilă a câtorva clădiri private), arhitecții lipsesc din peisaj sau par că au maxim 4 clase, cei care dau avize au simțul estetic al unor nevăzători (să fiu scuzat) sau nu-i interesează absolut deloc cât de oribile devin orașele lor, iar beneficiarii, companiile de stat, sunt populate cu tâmpiți care aprobă soluții tehnice ca cea de mai sus, care mai mult complică problema în loc s-o rezolve, sau soluții estetice tot ca hidoșenia asta sau ca podul ăla monstruos din corten de pe A10. Complici suntem și unii dintre noi (destui și pe forum), ,,lasă, bine că se face", în loc să sărim ca arși când vedem așa ceva. Mi-aș dori să spun că aeroportul  + șandramaua asta arată ca în Africa, dar aș jigni multe capitale africane care au construit, după mărimea și puterile lor, infrastructură demnă de secolul 21.


paulmare

^ si modul in care probabil ca a trecut chestia aia pe la aprobare, probabil cu vreun program de devize asa a la bechtel, cantitati in tone sau metri cubi inmultite cu "regie" si "rata profit", care trebuie sa fie cat mai mici sa aiba impresia ala care semneaza contractul si curtea de conturi ca a facut o afacere buna - si urateniile alea de beton care se masoara cu ruleta si "dau bine", cat mai mari,
ca sa il faci suplu si mai elegant, pe capatzana arhitectului si structuristului si pe licente la ce software folosesc ei nu da nimeni doi bani
Anul trecut au fost 15 milioane de oameni prin aeroport, cum sa faci asa ceva in fata aeroportului, nu e CET sau fabrica la marginea orasului     

tom_sawyer

#998
Astăzi, 28 februarie, la Palatul Victoria, a avut loc ședința lunară a Comitetului Interministerial de coordonare și organizare a Turneului Final al Campionatului European de Fotbal 2020. Ministerul Tineretului și Sportului a fost reprezentat de către secretarul de stat, Dragoș Coman, întâlnirea fiind prezidată de consilierul onorific al primului ministru, Gheorghe Popescu.

În ceea ce privește continuarea lucrărilor la calea ferată care va lega Gara de Nord cu Aeroportul Otopeni, Ministerul Transporturilor a anunțat că s-a ajuns la un acord cu reprezentanții hotelului din zonă, urmând ca săptămâna viitoare să se semneze un protocol prin care se va permite executarea de foraje pentru montarea celor două pile. Cel târziu la sfârșitul lunii mai lucrările vor fi finalizate.

MTS


PS: procesele in instanta se gasesc la pagina 53 a topicului

cristi5

Am auzit ca hotelul voia de fapt ca turistii sa poata traversa DN1 pe langa pasajul CF.

Nu stiu daca e adevarat dar mie mi se pare o scapare uriasa de design. O traversare DN1 acolo este foarte valoroasa pt pietoni si putea fi inclusa cu usurinta in proiect.

Sunt curios daca despre asta s-au inteles, si cum o va rezolva CFR :)

alex8

Este pasaj pietonal peste DN1 la aproximativ 200m de hotel.

oc7avian

Care oferă o accesibilitate groaznică pentru persoanele cu dizabilități/bagaje/cărucioare de copii etc. Sunt doar trepte.

Fără rampe/lift nici nu ar trebui să le mai numim pasaje pietonale, ci improvizații.

Io

Pasajul ala e gindit cu bocancii: pina si pentru cineva sanatos parcurgerea pasajului aluia e dificila daca are 1 bagaj greu. Daca are doua e jale. Pentru cineva cu probleme de mobilitate e foarte dificil spre imposibil. Nu stiu cum e daca e zapada sau gheata, nu-mi inchipui ca viitorii pasageri au coltari in papornite.
Toate pasajele astea trebuie sa aiba rampe (si alea nu foarte inclinate) altfel nu servesc la mare lucru si oamenii nu le vor folosi ci vor traversa direct. Or in zona se circula cu peste 100 si e si un parapet de trecut. Am vazut trecindu-se de mai multe ori.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

ghrt

Poate fi amenajată cu costuri minime trecere de pietoni la nivel, cu zebră, pe sub pasajul rutier. Pe acolo traversez şi eu, nelegal evident, când parchez în afara aeroportului. Traficul este destul de mic, viteza auto la fel în mod natural, sensurile se traversează pe rând şi sunt 2 benzi înguste. În plus ajungi direct la terminalul de plecări (când personal mă grăbesc), de la celălalt terminal spre maşină nu mai e nici o grabă.
Cont (aproape) inactiv.

Io

La fel am facut si eu, am traversat ilegal. Era ceva trafic si-a fost oarece stres insa aveam doar un bagaj de mina. Cu bagajul de schi asa ceva e de neconceput, poate poate sa fac doua traversari, adica sa ridic riscul. Nu e deloc ok. Si asta pe vreme si vizibilitate buna. Pe ploaie asa ceva e exclus, ti-o cauti.
Oricum, nu faceti ca mine, poate iesi rau.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.