Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

bogdanstancu

Si eu consider ca asta ar fi cea mi buna varianta, avand in vedere ca linia e doar partial electrificata si chiar partial electrificabila.

carutasul

Deocamdată soluția trebuie să aibă succes măcar cu Desiro. După aia probabil se pot gândi și alte soluții, depinde ce se întâmplă și la alții, dacă hidrogenul începe să ia amploare în Germania probabil că nu are rost să ne gândim la alte soluții și să luăm una cu totul, pentru că oricum CFR-ul trebuie să învețe, dacă nu, probabil că are rost să ne gândim la alte soluții. Dar cred că succesul ei comercial nu depide prea mult de tipul de tracțiune, asta ar fi mai mult un soi de "promovare" ...

Sorinus

Nu pot lua 3-4 automotoare d-alea noi de la Pascani? :)

carutasul

ok, am zis Desiro doar pentru că le au ( probabil trebuie totuși reparate). Așa ( fiind și oltean) aș zice că ar trebui să cumpere rame de la Softronic și să mute Desiro-urile care merg acum pe liniile electrificate la aeroport :) Ei ar trebui să știe mai bine ce le trebuie, în tot cazul asta cu hidrogenul la aeroport  e deocamdată un ... balon zic eu, poate fi de perspectivă dar nu de asta vorbim noi

paulmare

Nu mai scriu nimic aici, arata infiorator ce vor sa faca, nu mai conteaza cand termina sau daca termina sau ce va circula pe acolo - desiro cu grafitti si geamuri lipite cu banda sau rame electrice sau hidrogen - nu poti sa faci asa ceva in fata celui mai mare aeroport al tau,

Povestile cu "baza militara" etc - acolo erau si hangarele fostei romavia, statul care era actionarul romaviei si avea datorii la statul roman la finante, a dat in 2015 in plata activele statului roman ca sa stinga o datorie a unei firme cu actionar 100% statul roman catre statul roman, o baza militara a statului roman a preluat terenurile statului roman de la romavia si astfel datoria statului roman catre statul roman s-a stins, o armata de avocati evaluatori executori etc si-au luat si ei partea

In 2015 era deja clar ca trebuia facut ceva repede si bine gandit la otopeni -

subway

Foarte rau faci, pozitia <ghiocelului> si tacerea nu ajuta la nimic...

frunzaverde

@AndreiB si @AlexxC - cat timp gabaritul e cel care e, nu poti avea nici macar sisteme bi-mod. Gabaritul la intersectia 700/301Q nu permite nici macar trecerea cu pantograful coborit.

@Sorinus - e un produs netestat, cu fezabilitate necunoscuta, cu performante tehnice modeste in prospect. Nu poti sa le pui direct pe un serviciu unde ai constrangeri imense date de starea liniei improprie pentru serviciul pe care vrei sa-l oferi. Sugerez o alta solutie, tot de la Pascani - Malaxele "pascanizate" - se potrivesc mai bine in peisaj...

@paulmare - o mizerie fara margini solutia asta... Ce-am vrut noi (cei carora ne pasa) si ce rahat cu bici a iesit...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Gendan


subway

Mda, exemplu tipic de mistocareala distructiva...
Daca tot nu ai nimic de spus constructiv mai bine te-ai fi abtinut...

TibiV

http://www.ziare.com/ion-tiriac/stiri-ion-tiriac/ion-tiriac-nu-mai-demoleaza-patinoarul-de-la-otopeni-intelegerea-facuta-cu-ministrul-transporturilor-1593208

Quote
Ion Tiriac nu mai demoleaza patinoarul de la Otopeni: Intelegerea facuta cu ministrul Transporturilor
Marti, 14 Ianuarie 2020
   
Amenintarile lui Ion Tiriac privind posibila demolare a patinoarului de la Otopeni nu vor fi duse la bun sfarsit.

Omul de afaceri s-a inteles cu ministrul Transporturilor, Lucian Bode, si au clarificat neintelegerile cu privire la linia ferata ce va trece prin preajma patinoarului.

Pentru ca linia ferata este prevazuta la aproximativ 20 de metri de patinoar, Ion Tiriac a amenintat ca va demola constructia. Mai mult, el a dat statul in judecata si a obtinut un verdict favorabil la prima instanta.

Lucrurile s-au clarificat insa dupa intalnirea avuta de Ion Tiriac cu ministrul Lucian Bode. Lui Tiriac i s-a promis ca se va face o statie si la patinoar, iar conflictul a fost dat uitarii.

Redam integral comunicatul de presa al Fundatiei Tiriac:

"Temele principale de discutie s-au axat pe identificarea solutiilor pentru minimizarea impactului negativ asupra proiectelor de interes public ale Fundatiei Ion Tiriac din orasul Otopeni, in special Patinoarul Tiriac-Telekom Arena, in perspectiva dezvoltarii traseului liniei feroviare mentionate anterior. In cadrul intalnirii, am constatat cu bucurie deschiderea ministrului Lucian Bode de a gasi solutii pentru continuarea functionarii patinoarului atat pe parcursul lucrarilor la linia feroviara, cat si ulterior finalizarii acestora.

Adresam, pe aceasta cale, multumiri domniei sale pentru decizia de a sprijini masurile ce se impun a fi implementate pentru mentinerea integritatii structurale a patinoarului, astfel incat acesta sa poata asigura continuitate copiilor care urmeaza cursurile scolilor de patinaj si de hockey, precum si miilor de persoane care utilizeaza patinoarul in scop recreativ. Masurile ce urmeaza a fi implementate, in perioada imediat urmatoare, vizeaza asigurarea functionarii optime si in conditii de siguranta ridicata, pe termen lung, a Patinoarului Tiriac - Telekom Arena.

Astfel, spre exemplu, se vor monta o serie de elemente constructive necesare pentru diminuarea vibratiilor si a zgomotului, precum si pentru garantarea functionarii in siguranta a facilitatii sportive. O concluzie utila ce a reiesit din discutie se refera la beneficiile construirii unei statii de tren in imediata apropiere a patinoarului care sa ofere o accesibilitate mai buna pentru sportivii care doresc sa utilizeze Patinoarul Tiriac-Telekom Arena, precum si pentru alte obiective de interes din proximitate.

Anterior, Fundatia Ion Tiriac a atras, in mai multe randuri, atentia reprezentantilor statului roman si a opiniei publice in legatura cu modul in care dezvoltarea liniei ferate pericliteaza continuarea activitatii patinoarului. In trecut, cererile noastre nu s-au bucurat de aceeasi deschidere, nefiind tratate cu interes si cu prioritate de reprezentantii Ministerului Transporturilor."

WTF?!...
Inca o statie? Unde?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

subway

La aia ce doresc sa fie expropriati integral...nu da Tiriac nicio palma de pamant...
Pe partea lui de teren a cerut doar ziduri chinezesti <antifonice>, desi nu sunt prevazute nici in HG si nici in contractul de executie dar au fost <promise solemn> pe <cuvant de onoare> desi fara baza legala aferenta...

nenea_hartia

Eu zic să construiască (evident, tot fără licitație) câte o stație la fiecare în poartă. M-ar lua cu greață să fac (doar?) 35 de minute până la gară, de fapt vreau să dureze cinci ore călătoria. Când credeam că mai rău nu se poate, noul ministru mă contrazice.

Pălăria e prea mare pentru Bode...

subway

Cauta solutii presupus ieftine care sa impace si capra si varza desi terenul e pustiit si nu are nici verze si nici capre...doar <dihori>!
:)

AlexxC

Si pentru ca incerc sa vad partea plina a paharului:
Sa nu uitam ca CFR a facut o halta pentru Divertiland la Chiajna, aici avem patinoar si waterpark Otopeni; ce alte obiective mai pot genera calatori?
Dupa inchiderea terminalului actual poate deveni linie de naveta pentru viitoare obiective din imediata apropiere: un mall,unitati de productie cu multi angajati,alte centre de agrement,o parcare de lunga durata pentru aeroport, un park and ride privat(devine destul de atractiv daca se va interzice accesul in oras anumitor categorii de autovehicule sau se vor taxa agresiv ) etc.

NGC

Desi este o clarificare pentru A0, are legatura cu acest topic. ;)

Quote from: NGC on January 20, 2020, 02:40:39 PM
"Proiectare si Executie Autostrada de Centura Bucuresti km 0+000-km 100+900, Sector Centura Nord km 0+000-km 52+770, Lot 2: km 20+000-km 39+000"

Sa punem aici si niste detalii din a doua clarificare, detalii care trebuie puse si in alt topic. :D

R28

Quote
Totodata prezentul Contract este unul de tip "Proiectare si Executie", in care Antreprenorul are calitatea de Proiectant pentru realizarea legaturii rutiere intre Autostrada de Centura Bucuresti Nord si viitorul Terminal 2 al Aeroportului International Henri Coanda (AIHC).

[...]

Termenul pentru realizarea proiectului "Legatura intre Autostrada de Centura Bucuresti Nord si Terminalul 2 Aeroport Henri Coanda" este de 18 luni, defalcat astfel:
- 3 luni pentru realizare si finalizarea Studiilor si investigatiilor de teren;
- 3 luni pentru obtinerea avizelor si acordurilor;
- 6 luni pentru intocmire si aprobare DTAC/PAC;
- 6 luni pentru intocmire si aprobare PTE.