Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

bogdanstancu

#945
Suntem sigur ca vorbea de proiectul catre aeroport? sau vorbea de dublarea pana la Balotesti? Despre ce proiect tehnic e vorba in interviu?

GDPR


bogdanstancu

Faptul ca ministrul se plimba pe langa estacadele din curtea aeroportului nu inseamna neaparat ca are legatura cu declaratia din articolul hotnews :)


razvan96

Primul paragraf al articolului de pe HotNews e de fapt declaratia data de Bode despre proiectul modernizarii aeroportului Baneasa, se poate vedea intr-un video al lui Vitalie pe Facebook.Nu am inteles de ce nu a putut sa faca acolo Bog'Art proiectul tehnic dar ma rog.

Despre viaduct a zis prostia aia ca are toate conditiile sa il termine pana in mai.Bine, lipseste AC pe mare parte din proiect, dar in rest sunt toate conditiile. :)Nu pot sa inteleg minciunile de genul cand nici macar nu il poate acuza cineva ca e vina lui pentru asta, a mostenit o situatie veche.Dimpotriva, isi face mai rau cand o sa ii dea toata presa in cap in iunie ca nu e gata.

GDPR

Apropo de Baneasa:

Lucian Bode, ministrul Transporturilor: ,,Trebuie să avem onoare, să nu ne facem de râs. Am stabilit cine o să-și dea demisia, directorul aeroportului Băneasa".  :lolz:

https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/probleme-grave-la-construirea-pasajului-feroviar-de-la-otopeni-ce-promite-ministrul-transporturilor.html

Andrei I


carutasul


bogdanstancu

@adrian rosca

Acum înțeleg ca prima parte, cea boldata, a articolului se referă la proiectul legăturii feroviare la OTP, iar apoi in corpul articolului se face brusc trecerea la lucrările de modernizare de la aeroportul Băneasa. Pentru mine e evident dupa felul in care e structurat articolul că ziaristul n-a înțeles despre ce e declarația ministrului.

Andrei I

Am citit in economica si pe clubferoviar cate ceva despre trenurile astea. N-ar fi rau, dar poate ca e doar o aiureala preluata de presa.

bogdanstancu

Quote from: Ionut on January 09, 2020, 05:45:33 PM
Chiar ma intrebam cand o sa se manelizeze si Bode. Ba, nici in septembrie nu va fi gata!
Ionut, de ce te intriga atat de mult ca un ministru lanseaza un teremen nerealist de finalizare a unui proiect? Nu e nici prima nici ultima situatie de genul asta. Oricum fata de cei 100km ai doamnei de plumn, luna asta mai e o joaca. Cel putin la proiectul liniei spre aeroport chiar se lucreaza la un ritm foarte bun pentru vremurile noastre.
Cred ca incalcarea acestui termen e cea mai mica problema a acestui proiect.
Pe de alta parte eu nu înțeleg abordarea de a face apel la hotărârea care oprește acum lucrările avand in vedere ca se bate cu pumnul în piept că termina in mai. Mai bine ar da-o la pace cu proprietarii aia doi. Sau poate vrea sa zică ca, de fapt, el ar fi terminat, dar nu l-a lăsat justiția

carutasul

trenurile cu hidrogen sunt încă experimentale. E adevărat că ideea e extrem de promițătoare, dar de aici până la a cumpăra unul pentru aeroport mi se pare un pas.... cam ca ăla de pe lună :) Poate să ia unul pentru teste și evaluare, dar n-am auzit să aibă fabrică de hidrogen la Balotești...

AlexxC

Si probabil trenurile cu hidrogen sunt viitorul,dar pe rute mai lungi Tecuci-Iasi/Bucuresti-Pitesti-Craiova/Arad-Oradea-Cluj-Baia Mare...etc.
Un automotor simplu diesel este insignifiant raportat la fumaraia de pe DN1 si avand in vedere traseul extrem de scurt.

AndreiB

Cred ca mai degraba bi-mode (electric + diesel/hidrogen). Asta ar permite electrificari tactice - e.g. Bucuresti-Pitesti + Mioveni (pentru Dacia) si ar maximiza operarea eficienta.

AlexxC

Sau

daca vrem sa fim mai mai curati.
Poate fi un proiect fanion pentru CFR avand in vedere vizibilitatea mediatica oferita de aeroport ca principal punct de intrare in tara si conditiile tehnice: trenul va petrece destul timp si pe sub catenara plus franarea regenerativa la coborarea de pe estacada.