Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

subway

Problema nu e chiar asa de simpla, un specialist adevarat nu-l faci peste noapte, necesita o formare si pregatire multidisciplinara minutioasa si costisitoare de minimum 8-10ani si crede-ma ca stiu despre ce vorbesc...

nenea_hartia

@cutter: am pus mai demult pe alt topic planul Hochtief de care vorbeai. L-am găsit aici, îl pun din nou:



carutasul

Păi și nu mergea ăsta prelungit un pic până la T1, chiar dacă după aia se demola o porțiune? că e mai ieftin să demolezi o lucrare la sol :)

nenea_hartia

^ Păi prelungit pe unde, printre piste? Oricum, sunt curios ce avize de la Romatsa și AACR ar lua/va lua propunerea asta.

carutasul

Sincer nu am o idee foarte clară ce e acum construit/ocupat  din desenul ăsta și ce nu, dar mă gândeam că dacă mai continui ultima curbă la aceeași rază poți să îl aduci undeva în lateralul construcțiilor existente, poate aberez :)

carutasul

Acum mă uitam pe maps, poate ar fi posibil să vii pe cealaltă parte,  paralel cu pistele

subway

Pe cealalta parte pe unde, prin baza militara?


elphax

pai nu asta era ideea/problema ca nu ii lasa nimeni sa sape tunele pe sub piste si caile de rulare ?
inclusiv CF care vine azi la T1 se putea cobora in subteran si apoi dusa la T2, eventual cu mici modificari la calea de rulare care ajunge la T1 in zona adiacenta

frunzaverde

Bineinteles ca se poate construi si sub piste si sub caile de rulare. Nu e nici un fel de tehnologie noua, si exista exemple inclusiv la Otopeni de astfel de infrastructura... Se poate face inclusiv cut-and-cover.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

carutasul

Păi asta e clar că subteran sunt mai multe posibilități, dar probabil că așa nu se puteau încadra în termen. Care termen e oricum cam fără sens, mai degrabă un pretext. Cel mai trist e faptul că probabil dacă nu va merge aproape nimeni cu trenul ăsta ideea de tren la Otopeni o să fie îngropată. Deși după părerea mea vor fi alte lucruri care vor trage în jos soluția mai rău decât ce se face acum la Otopeni: atitudinea de inflexibilitate generală a CFR ( presupun că o să coste cât biletul de Videle, n-o să fie destul spațiu de bagaje, orarul necorelat cu aeroportul, din astea) și poziția cam periferică a Gării de Nord ( atât în oraș cât și în mentalul nostru :) )


frunzaverde

@carutasul - poate sa vrea CFR-ul flexibilitate oricata - linia este extrem de limitata in cata flexibilitate poate oferi. Ambele gari deservite sunt terminus; gara Otopeni T1 are doar doua linii, sunt multiple conflicte grave de trafic cu multiple fluxuri de trafic, rezolvate prost. Riscul de intarziere este masiv, si e nevoie de capacitate nefolosita (slack) pentru a reveni la orar daca se intampla deranjamente in trafic.

O sa fie cel mult 1 tren la 30 minute, nu se va putea opera 24h/24h (va fi nevoie de perioade de pauza pentru intretinere si revizia liniei; e linie simpla, asa ca nu se poate devia traficul) etc. etc.. Capacitatea garii T1 este mica, asa ca vorbim de automotoare mici (tip Desiro). Tariful probabil va fi cel CFR : 3 lei 90 sau 5 lei 30.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

paulmare

mai, nu septembrie
https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-23589877-legatura-feroviara-gara-nord-aeroport-otopeni-trebuie-terminata-pana-mai-nu-septembrie-spune-ministrul-transporturilor.htm

pacat de asa interes si mobilizare pentru lucrarea asta, otopeniul e la modul propriu poarta de intrare in tara, mai bine faceau un terminal decent de autobuze si copiau repede modele de airliner decat asa ceva, daca nu au vrut sa construiasca un terminal subteran in stilul s-bahn ca nu au avut timp buget etc mai bine fara, nu ma pricep cum incurca fasciculele de la ils si cum vor sa faca terminal nou la otopeni - dar in fata aeroportului nu esti in camp ca sa construiesti asa ceva

Ionut

Chiar ma intrebam cand o sa se manelizeze si Bode. Ba, nici in septembrie nu va fi gata!