Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

subway

Quote from: AlexxC on December 16, 2019, 09:52:03 AM
Intrebare: ce avem sub aeroportul Otopeni? Exista un labirint de culoare si incaperi? Daca da ,pana la ce adancime?
Ar fi de presupus ca nu avem mai mult de 3-4m de subsol tehnic, ca la orice cladire...
@frunzaverde
Deci <potentiala capacitate> ar cam fi, linie si trenuri ar cam lipsi si in rest <noi vrem pamant> de George Cosbuc...

NGC

Asta o fi topicul corect?

Au mai facut un pas mic inainte si avem o noua AC.

http://mt.gov.ro/web14/documente/interes-public/autorizatii/2019/105/AC%20105.PDF

13.12.2019: "Etapa I – Relocare retele de telecomunicații " din cadrul obiectivului de investiție "Modernizarea liniei de cale ferată București Nord - Aeroportul Internațional Henri Coandă București – Faza I: Racord C.F. la Terminalul T1, Aeroportul Internațional Henri Coandă București"

dr4qul4

suporterii aia nu vor veni doar cu trenul de la Otopeni. Unii vor veni si cu masina (din tara daca ne calificam), sau din afara.
Nu stiu exact ce meciuri se vor juca la noi, dar in grupa de aici vom avea urmatoarele echipe: Austria, Olanda si Ucraina. Olanda a juca la Amsterdam. Asadar aici vor juca Austria, Ucraina si Romania/Georgia/Belarus/Macedonia/Kosovo.
In plus, cum vor fi multe chartere, nu m-ar mira ca acestea sa aterizeze pe Baneasa, de unde pot fi preluati destul de usor de autobuze. Sau chiar de tramvai, cu o linie speciala (cu bidirectionalele din dotare) Aeroport Baneasa - National Arena.

Si inca ceva, suporterii nu vor veni/pleca toti in aceeasi zi. Vor fi destui care sa ramana la o bere in centrul vechi.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

nenea_hartia

Am pus aici câteva planșe din SF, dacă cineva e interesat. Veți găsi acolo și un plan de încadrare în zonă cu variantele studiate (vorba vine ,,studiate"), inclusiv varianta subterană a CFR.
Am atașat direct și dispoziția generală a viaductului.

subway

@dr4qul4
Austria e Schengen, restul nu.
Cu Baneasa e alta belea, avem aerodrom dar nu avem terminal, actuala aerogara e un superb monument de arhitectura si cam atat, crezi ca se poate improviza ceva functional pana in iunie?...ma cam indoiesc...desi MT se lauda ca face-drege...la fel si cu tramvaiul, avem linie, nu avem terminal si nici bidirectionale, ca au fost mutate pe alta linie aflata in aceeasi suferinta...
Ca la noi la nimeni...
@nenea_hartia
Si ce gasim acolo privind legatura T1-T2 in afara de faptul ca se arunca <chifteaua fierbinte> in curtea altora, adica CNAIR, Mrex, MT???
Din intamplare cunosc acel SF din discutiile preliminare de coordonare dinainte de aprobarea in CTE-MT si pot spune ca e deja <outdated> din pacate...de ce si-a permis CFR sa-l ignore?...poate-mi spuneti si mie...doar ca sa spuna ca au incercat si ei sa faca ceva <care sa salveze situatia penibila> desi e o solutie tampita si din aceasta cauza inutila?
In ce priveste dezvoltari metrou li s-a spus foarte clar si fest, atata timp cat nu exista finantare externa sunt <vise umede> fara sansa de implementare, punct de vedere sustinut si de min. Fondurilor europene...cam asta-i situatia...si nu poti sa nu te revolti in fata bataii de joc...si sa nu te ia <amocul>.

cristi5

#800
Nu era vorba ca exista legatura feroviara pana aproape de stadion? De ce trebuie trecut prin gara de nord? Care ar fi capacitatea daca se poate evita GdN?

Nu se poate intra cu spatele din Mogosoaia in regim de manevra sa urce la 5-6 vagoane? Linia va fi dubla (mai putin estacada), un fir poate fi folosit pt aceste manevre de intrare, altul pt iesire.


In orice caz, mie gatuirea mi se pare ca e pe estacada cu linie simpla. Un minut sa intre trenul, un minut sa iasa, minim 5 min sa imbarci 100 de oameni per vagon. Mai mult de 5-6 vagoane (600-700 oameni) la 7 minute nu se poate.

Deci 100 de oameni pe minut, cam atat ar fi maxim la OTP. 6000 pe ora. Deci minim 3h sa umpli jumatate de stadion, restul ajung pe alte cai.

Rutierul tot pare ca ar duce mai mult, sau?

BIGRED1984

Eu cred ca nici macar n-or sa vina asa multi cu avionul pentru ca grupa din Romania o sa fie formata din Olanda , Ucraina , Austria si Romania/Georgia/Belarus
Macedonia de nord/Kosovo.
Deci cel mai probabil, in afara de Olanda si Georgia care sunt mai departe (sa zicem ca si austriecii si bielorusii dar vor fi destui cu masina si de la astia) , multi suporteri din tarile vecine Romaniei vor alege masina/autocar.

Poate la optimi daca pica vreo tara importanta.

dr4qul4

Olanda va juca meciurile la Amsterdam. Asa ca noi avem doar est-europeni+ austrieci. SI vor ateriza cu siguranta si pe baneasa.  O fi "autogara" dar inainte zburau destule low-costuri de acolo.
@cristi5, CF pana la Stadion? Buna gluma. O fi autogara Obor la 1,8 km distanta de stadion, dar vorbim de destui km de linie simpla iar suporterii aia nu vor intra cu bagajele direct pe stadion.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

subway

O veste incurajatoare, MT a solicitat BEI asistenta pentru dezvoltarea OTP.

BIGRED1984

Hai sa fim si mai exacti, ca tot despicam firul in 4....
14.06 : Austria  vs. Romania/Georgia/Belarus/Macedonia de nord/Kosovo
18.06 : Ucraina vs. Romania/Georgia/Belarus/Macedonia de nord/Kosovo
22.06 : Ucraina vs. Austria
29.06 : Franta/Germania vs. Turcia/Danemarca/Austria/Romania (e dificil de anticipat aici dar astea sunt echipele probabile, estimez eu)

Deci eu zic ca doar optimea o sa fie meci care sa testeze cu adevarat Bucurestiul, OTP etc.

tonică

este un campionat care celebreaza cei 60 de ani de fiinta! Cu atat mai mult ni se va parea tuturor firesc ca cei cativa suporteri sa fie adusi spre stadion cu autobuze rocar cu insemne "autobuz copii/scoala", taxiuri dacia 1300 cu 9,99 lei/km ori cu tramvaiul de la baneasa, vagoane tatra. Daca se face o "promovare" atenta pe siteul uefa cum ca cei care calatoresc in Romania ar trebui s-o faca fara bagaj de cala caci astea au deobicei prostul obicei sa dispara, se va putea folosi si aerodromul baneasa, poate chiar si clinceniul.  :lol: Chartere cu rombacul! Cele din belarus cu Ilyusin.

BIGRED1984

Revin si cu o mica tema de gandire, de ce atata lume are impresia ca vin suporterii toti cu avionul si in plus in acelasi timp si toti vor sa vina la stadion direct ?
Din experienta mea de la EURO2016, de la diverse alte evenimente si chiar de la finala Europa League din Bucuresti, multi suporteri vin fie cu o noapte inainte fie in ziua meciului, merg prin oras, o lalaie la o bere , 5-10 ... apoi merg la stadion.
Strict legat de grupa noastra, sa nu uitam ca Ucraina de exemplu are 2 meciuri la 4 zile diferenta in Bucuresti, multi suporteri, daca au bilete la ambele meciuri, nu vor mai pleca.

TibiV

Prima grinda instalata la Otopeni


Sursa: o cunostinta, pe WhatsApp
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

bogdanstancu

Oare această lucrare a avut si un arhitect?
Sau cand o sa intelegem si noi ca lucrarile astea de arta din spatiile urbane au nevoie si ele de putin design?!

TibiV

In cazul specific al acestui proiect imbecil, design-ul este ultima problema...
Probabil va fi "corectat" cu pickhammere si buldozere peste 10-15 ani.  :(

O "coaja" eleganta se poate monta oricand... Proiectul - cretin din start - este nascut mort...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)