Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

frunzaverde

@subway - stim ca n-o sa fie gata nimic din penibilitatea estacadei, dar hai sa facem calculul:

Un Desiro, in versiunea CFR de mare capacitate (cunoscuta ca 12 sau "cu scaune") are 123 locuri pe scaun. Se pot cupla maximum 3 bucati in comanda multipla, deci 369 de pasageri pe garnitura "pe scaun". Mai sunt 90 de locuri "in picioare" in regimul "sardina" (8/m2), deci 270 in picioare "sardina".

Sunt multiple palnii si gatuiri de trafic - dar probabil cea mai grava e intrarea in Gara de Nord. Daca se termina si renovarea racordurilor 301* si se intra pe fir II Chiajna si se iese pe fir I Mogosoaia (cum presupun ca e corect) traversarea diagonalelor in GdN e "strangularea" cea mai mare.

Ar putea reusi, realist vorbind, 4/ora/sens (15-18 Desiro-uri ar iesi necesare, daca calculez bine; de unde le scot, dracu stie, ca parcul de Desiro e in pioneze - si cele care mai circula sunt vandalizate si de-abia mai merg). Cum "gatuirea" e la GdN, nu conteaza ca-s pe "acolo" sau pe "dincolo", ca tot atat e maximul. Asta inseamna, cu incarcare 100%, pe scaune, o capacitate de 14760/10h/sens sau 17712/12h/sens. Daca se merge si in picioare, maximum-maximorum mie imi da 25560/10h pe sens sau 30672/12h pe sens. Bineinteles, calculele sunt "grosiere", si asuma utilizarea la maximum (100% LF). In realitate, cum bancurile de sosiri nu sunt uniform distribuite, capacitatea reala va fi mult mai mica, pentru ca n-o sa astepte nimeni 2-3 ore sa se "elibereze" capacitate.

Daca nu e gata 301* si se circula doar pe firul existent 700, capacitatea scade cu 1/2-1/4, in functie de cum fac incrucisarile.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

subway

Dar incap 3 dezirabile pe <punte?>???
Ca altfel ar fi mai bine <pe dincolo> dar...s-ar muta gatuirile pe transferul <by bus>...si pe (dez)organizarea intrarilor/iesirilor de la T1...
Alte si alte intrebari fara raspuns la care se vor <scuza> ca...ne-au luat evenimentele absolut previzibile <prin surprindere>, nu-i asa?

frunzaverde

Au 41.7 metri pe bucata - incap trei pe "podisca". Ar incapea si 4, dar nu se pot cupla decat cate 3.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

subway


frunzaverde

#784
Am masurat cu "ochiometrul" pe plansele puse pe forum - iese ~250 m.. M-am uitat pe Caietul de Sarcini. 150 metri are lungimea utila a peronului, deci mai scurt, dar in continuare suficient. Acum, ce-o sa iasa cand o fi gata, o sa vedem, o sa scuipam in san, o sa injuram cu totii...  Parca vad ca randarile alea vor fi inlocuite cu o copertina de plastic, nitel alucobond ieftin, eventual niste stalpisori din aia de plastic de organizat cozi, doi stalpi standard de iluminat si cu-asta basta... Deja exista "variante minimale" si "maximale" fara a fi foarte clar ce-o sa iasa din ele. Ce porcarie...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

AndreiB

Ipotetic vorbind - se pot utiliza si compuneri clasice pentru trenuri speciale - e.g. tine la greutatea unei locomotive? S-a lasat gabarit de electrificare presupun?

subway

^^ Te-am intrebat pentru ca mie comparand cu amplasamentul statiei de metrou+rebrusmentul (cam atat ar fi 250m) imi da cu virgula...dar s-ar putea sa ma insel.
^ sagetile albastre sunt rame automotoare diesel. Gabarit de electrificare s-ar pune problema doar in zona <copertinei>, in rest e sub cerul liber.

tom_sawyer

#787
Aveti caietul de sarcini postat de Ionut la pagina 28 pe topic.

Peroane de 150 m (pag. 19 din CS)

subway

Deci ar incapea un convoi de trei fara sa dea cu botul in tampoanele opritoarelor de cale de capat.

frunzaverde

@AndreiB - merg si trenuri normale. Dar cu 2 x DA/EA (e statie terminus, ai nevoie de o locomtiva la ambele capete), vei avea loc de 4 vagoane.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

subway

@AndreiB
Proiectantii ISPCF sunt totusi profesionisti cu experienta, ma indoiesc ca nu au luat in considerare posibilitatea prezentei pe <podisca> a unei locomotive... Daca se <defecteaza> sageata albastruie cu ce altceva sa o <extragi> de acolo? Nu mi-as face griji din punctul asta de vedere...Cheferistii sunt mai catolici decat Papa cand e vorba de respectarea cu sfintenie a unor <reglementari normative> de mult statuate si impamantenite!
Orice <podar serios> ia in considerare toate <convoaiele de calcul> din STAS-uri cand dimensioneaza/proiecteaza chiar si cel mai mic podetz...e vorba de colegi de breasla ce merita deplina incredere! Si nu trebuie uitat ca toate, dar absolut toate reglementarile cf sunt <scrise cu sange nevinovat>!!!

AndreiB

Sau 5 vagoane cu push-pull. Eram curios daca se poate face o extindere ipotetica a tuturor trenurilor din Constanta-Bucuresti Nord pana la OTP pe termen lung.

frunzaverde

Push-pull nu o sa vezi la CFR. E nevoie de cu totul si cu totul altfel de infrastructura de intretinere a vagoanelor fata de ce exista acum (uita-te cum arata depoul Bucuresti Grivita), e nevoie de un parc complet nou de locomotive, e nevoie de un parc mult mai omogen de vagoane, e nevoie de vagoane noi (cu cabina de comanda, INDUSI si ERTMS)... ARF-ul se misca clar inspre rame, privatii la fel, CFR Calatori se gandeste si el la rame, nu cred ca o sa se cumpere echipament nou push-pull, mai ales ca mai nimic din ce exista acum nu (mai) e compatibil...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

tom_sawyer

#793
Contestatiile in justitie din partea expropriatilor sunt cam asa:

-au cerut suspendarea HG de exproprieri si au obtinut-o:
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000377012&id_inst=2#cai%20atac

-au certut anularea HG (suspendarea e valabila pana se pronunta instanta privitor la anulare; nu avem inca termen la acest proces):
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000378805&id_inst=2

-au cerut suspendarea decizie de expropriere:
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000377786&id_inst=2

-au cerut anulare decizie de expropriere:
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000379353&id_inst=2


subway

Ca sa depaseasca impasul, CFR ar trebui sa ceara HG de suplimentare a suprafetelor expropriate, guvernul sa aprobe, finantele sa aloce iar ei sa consemneze sumele aferente, altfel ramane <ca-n tren>, e cale lunga pana departe, si pana atunci ramanem cu o linie cu <gaura> la mijloc...