Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

horatiu.cosma

^
Da, mai stiu eu o varianta: sa nu pornim de la ideea ca M6 pana la T1 e un punct batut in cuie. Dintr-odata se deschid multe alte variante. Spre exemplu una ar fi: metrou construit peste 10-15 ani direct la T2 (continuare a M2), pe cand va fi complet operational T2.

architengi

#751
Orban i-a dat lui Tiriac o statie de tren suspendat chiar in fata patinoarului, si un zid de izolare.
Acum se va face acest SkyTrain (tren suspendat) si lumea va putea ajunge si la Patinoarul Tiriac, si la Otopeni Water Park.


https://www.digisport.ro/fotbal/euro-2020/noi-vesti-despre-calea-ferata-de-la-otopeni-la-gara-de-nord-in-vederea-euro-2020-ce-se-intampla-cu-patinoarul-lui-tiriac-768960

dr4qul4

Estacada aia nu putea sa vireze dreapta si sa vina paralel cu parcarea de la sosiri? Si de acolo sa continue spre M700?
De ce intra perpendicular in parcare, si nu vi e paralel cu ea?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

subway

Metrou pe camp??? Daca e sa faci ceva pe partea cealalta poate doar un LRT lejer...si oricum patronii corporatistilor din Pipera merg doar cu taxiul sau limuzina firmei...

architengi

Ce vor oamenii este sa fie expropiata toata parcela de teren+casa, nu doar o portiune din curte si apoi sa fie lasati cu trenu sa treaca pe deasupra ferestrei, si le dau dreptate.
https://www.click.ro/news/national/exclusiv-ea-blocat-instanta-trenul-spre-otopeni-cine-sa-traiasca-sub-un-pod-cu-trenul
Unde este Nicusor Dan sa-i ajute?

subway

Tiriac a mai zis niste lucruri pe acolo pe la digi dar pe alea le-ai <sarit>. :)
Cat priveste expropierile locatarilor probabil ca acolo se va face peronul <Patinoar>  :) :) :)

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Da, metrou pe camp, suprateran. Unde camp acum (intre Pipera si A3) s-ar face imediat blocuri daca ar exista metrou.
Tare mi-e teama ca pana se porneste T2 (ca sa se trezeasca sa duca si M2 acolo), nu va mai exista nici un culoar liber pe unde sa treaca metroul.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

Radu Marius Garnita

Ca tot s-a discutat recent foarte mult despre lucrarea aceasta, avem si un reportaj cald (adica de astazi).

Inarmat cu echipamentul de munte de vara (mare greseala) am luat-o la pas pe la lucrarile minunate.
Intreg albumul (M700 + legatura aeroport) la rezolutii mai mari se regaseste la adresa: https://imgur.com/a/H8ykg2K.

Incepem ca de obicei cu dublarea M700 in zona DN1 - PO Aeroport Otopeni cu harta locatiilor din care s-au facut pozele.




M700 - vedere spre statia Balotesti (spre est) de pe peronul PO Aeroport Otopeni


Sina pentru dublare a fost adusa in santier


Peron statie "PO Aeroport Otopeni" si pasajul pentru intrarea in IBNA Balotesti


Statia "PO Aeroport Otopeni" - zona acces calatori


M700 - vedere spre statia Odaile (DN1, vest) de pe peronul PO Aeroport Otopeni


M700 - vedere spre statia "PO Aeroport Otopeni" de pe pasajul peste DN1


M700 - vedere spre statia "Halta Odaile" de pe pasajul peste DN1


M700 - vedere spre statia "PO Aeroport Otopeni" de dupa pasajul peste DN1 - semnalizarea nu pare sa mai functioneze


Poza la nivel cu sinele, se observa ca a fost burata linia.

Progrese avem la defrisarea vegetatiei intre Halta Odaile si pasajul peste DN1 si intre PO Aeroport si statia Balotesti. In rest, nimic senzational in plus fata de octombrie, doar faptul ca a fost burata linia.

Radu Marius Garnita

Partea a doua - lucrarile de dublare a M700 in zona haltei Odaile.

Prima poza avem o harta cu locatia pozelor:



M700 - vedere spre statia Mogosoaia (spre sud)


M700 - vedere spre Halta Odaile (spre nord)


M700 - vedere spre statia Mogosoaia din zona trecerii la nivel


M700 - vedere spre Halta Odaile din zona trecerii la nivel


M700 - trecere la nivel drumul Garii Odai si panou lucrare dublare M700

Radu Marius Garnita


M700 - vedere spre PO Aeroport Otopeni de pe locatia Haltei Odaile (peronul a disparut)


M700 - vedere spre statia Mogosoaia de pe locatia Haltei Odaile


Am uitat sa fac poza la tipul sinei dincolo, asa ca am facut aici


Unul din depozitele de materiale ale PORR


Posibila noua locatie halta Odaile.

Noutati: mai multi metri de terasament gata, a disparut peronul haltei Odaile si a aparut un al doilea depozit de materiale al lucrarii. Deci nimic extraordinar nici aici.

Radu Marius Garnita

#761
Ultima parte din reportaj, legatura cu aeroportul. Aici a inceput echipamentul de munte de vara sa dea rateuri, mai exact incaltamintea. Erau mai bune cizmele de pescuit   :o .

Incepem cu o harta a locatiei pozelor.
Cu verde am trecut locatiile pilei 1 si a culeei.




De aici incepe curba catre DN1 a legaturii cu aeroportul pe cf. Avem terasament doar pentru dublare M700, linia catre aeroport este doar la stadiul de decopertare strat superficial de pamant.


Groapa pentru terasamentul liniei. Din aceasta zona incepe sa se inalte linia


Sine de cale ferata - probabil pentru legatura cu aeroportul


Transversal pe amplasamentul liniei este un canal


Latimea este mare deoarece aici calea ferata este pe rambleu


Vedere spre M700 (spre vest) cu decopertarea terenului in vederea construirii rambleului pentru cf

Radu Marius Garnita


Coloane forate pila 1. Au sapat si groapa culeei dar nu au forat si acolo. Nu am mai facut si poze groapei, ca nu te puteai apropia din cauze naturale de noroi ...


Vedere spre aeroport (spre est) - traversarea viaductului peste drumul Garii Odai


Foreza la fundatia pilei 2 - daca nu ma insel este cea mutata de pe partea cu aeroportul


Capul forezei era demontat - probabil lucrari de "stomatologie"

Din pacate, m-a "porcisem" cam mult si mi-a trecut cheful sa traversez DN-ul pentru poze si la aeroport. Poate rezolvam ceva zilele viitoare.
Aici avem ceva progrese vizibile, avem decopertat traseul liniei pana langa patinoar si au inceput lucrarile la viaduct.

Iar la final, ceva interesant:

Xenos

Este foarte posibil să se mai fi discutat și îmi cer scuze dacă revin cu o chestie poate deja lămurită, dar înțeleg că dublarea M 700 are loc și pe o porțiune apreciabilă dincolo de la ramificația din M 700 spre viaductul peste DN1 și capătul (acum intens și controvers dezbătut) din fața T1.
Care este scopul acestei dublări? Adică în sine e clar că nu are cum să strice și, mai ales, în viitor ar ajuta foarte mult în eventualitatea unei ramificații dinspre nord (eventual zona actualului PO Aeroport sau un pic mai la est) spre viitorul T 2...dar mă gândesc că există și o rațiune imediată care nu-mi este evidentă.

TibiV

Dublarea M 700 are loc pe "o porțiune apreciabilă" (spui tu) dincolo de la ramificația din M 700 spre T1. Da. Apreciabilă. Adica FIX pana in statia Balotesti. Atat.
Este un fel de back-up.
Va permite rebrusarea rapida a trenurilor (automotoare) si cadentarea lor in timpul Euro 2020 (pardon, Euro 20 - 20) pentru ca noua linie, cea pe estacade/viaduct in mod clar NU va fi terminata pana la evenimentul respectiv, pentru care a fost dedicata....

Deci dublarea M 700 se face DOAR pe o porțiune (nesemnificativă pentru M700, dar importanta pentru OTP) pana la Balotesti.
Iar de la ramificatie pana la T1, noua linie (cea pe estacade) va fi LINIE SIMPLA!...
(Nici pana acum nu ai inteles ca noua legatura feroviara directa la OTP a fost desenata de niste cursanti de la Scoala Ajutatoare pentru Persoane cu Dizabilitati Cognitive Majore ?!...  O:-) )

Mama proștilor este mereu gravidă... :)