News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Focșani-Buzău și Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

subway

Quote from: alex8 on October 03, 2019, 10:04:32 PM
Dacă fac un studiu de piață nu văd ce poate fi rău. Decât să puna din burtă o sumă la care nu vine nici o firmă mai bine așa.
Daca vrei informatii <reliable> intrebi direct administratiile (beneficiarii) unor lucrari similare finalizate <cu succesuri>, vor fi incantati sa se laude cu ispravile lor si sa spuna tot ;) nu intrebi privatii interesati din <domeniu>
Daca vrei un studiu de piata cu adevarat serios angajezi un profesionist...nu dai cu praf in ochii mocofanilor.
Mai visati mult la cai verzi pe pereti? Treziti-va odata...din somnul cel de moarte...ca asa zice imnul!

Sorinus

Halta Odaile va fi modernizata o data cu aceasta dublare? Trenurile de la Aeroport vor opri aici sau oriunde altundeva pe traseu?

osandu

Salutare!

Mai jos sunt niste poze de azi de la intrarea in aeroport. Scuze, eram in mers si nu am reusit poze artistice  :)

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

tom_sawyer

@Sorinus: Halta Odaile se desfiinteaza, din cate imi amintesc din caietul de sarcini. Il gasesti mai in "spate".

subway

Nu-si permit sa o desfiinteze, doar o muta si o reamenajeaza ca altceva pentru meciurile de fotbal nu vor fi in stare sa finalizeze...treaba cu OTP si fotbalul e nascuta moarta, suporterii vor sosi pe Baneasa...cu conditia sa avem macar un stadion <decent> chiar si la triplu pret desi neterminat...

Sorinus

E o prostie sa o desfiinteze, e f bine pusa pentru un park and ride in Otopeni (evident cu ceva amenajari). O oprire acolo ptr trenurile de aeroport ar genera 3 minute in plus, daca are trafic halta, se merita.

Si S-Bahn-ul de Aeroport din FRA opreste in halte pana la Aeroport, nu trebuie sa mearga direct, trebuie doar sa fie previzibil.

AndreiB

#651
Depinde de context. In Bucuresti, avand in vedere distanta dintre GdN si centru, cred ca viteza este esentiala pentru a fi competitiv vs Uber/783. As sugera ca un tren non stop din 30 in 30 minute e minim pentru a fi un serviciu viabil. Asta nu inseamna ca nu pot exista si trenuri cu opriri, poate spre Urziceni.

In afara de personalul CFR insa Odaile are, cred, zero calatori. Sunt de acord ca un P+R ar avea poate succes, desi cred ca Moara Vlasiei e o locatie mai buna, insa haltele de genul s-au inchis de mult in Vest. CFR nu a avut niciodata o rationalizare a retelei si o adaptare a nevoilor curente - cred ca si asta e o necesitate pe termen mediu.

hefaistos

Este ceea ce sustin si eu.
Un serviciu permanent la Odaile ar permite dezvoltarea ariei: P+R sau chiar dezvoltare imobiliara rezidentiala. Eu as prefera o casa/apartment acolo cu acces la un TER decat la o alta locatie dezvoltat pe centura un de serviciu de transport public este un microbuz din cand in cand. Am in cap doua proiecte ce se fac acum in nordul orasului dar nu dau nume  :D.
Doar ca TER insa, cu frecvente de 15-20 de minute pentru ca nu-si planifica nimeni calatoriile locale dupa orarul CFR.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

alex8

Quote
treaba cu OTP si fotbalul e nascuta moarta, suporterii vor sosi pe Baneasa..

Plecarea lor de pe ce aeroport o vezi?

subway


frunzaverde

Cine sa foloseasca BBU? Poate cativa suporteri "de lux" cu private jeturi si echipele/staff-urile. Majoritatea suporterilor vor veni cu avioane de linie normale, pe bilete obisnuite, comerciale.

Majoritatea suporterilor isi cumpara o combinatie de bilete (de obicei joaca si norocul un rol, ca nu prinzi "tot" ce vrei ca e cererea mai mare ca oferta), si isi iau bilete "de linie" spre destinatiile dorite. Probabil vom avea zboruri cu echipament mai mare (de exemplu, un 330 sau un 777 in loc de un 320) sau frecvente speciale. Nu ai cum sa organizezi vacanta "la pachet", sa poti inchiria chartere, pentru ca nu poti garanta 200 de bilete la un set "dat" de meciuri pentru suporteri. Nici macar cand se organiza CE sau CM intr-o singura tara, charterele nu erau populare, pentru ca n-aveau cum sa se organizeze, din cauza seturilor diferite de bilete disponibile.

Si pentru putinele chartere, stiind industria, n-o sa se duca nici dracu la BBU, cu tarife pe pax cu 30% mai mari si fara discounturi, cand operatori gen Titan se tocmesc la cativa centi/pax pentru jetbridge...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Sorinus

Ar fi posibila frecventa la 15 minute? Cate rame presupune aceasta frecventa?

AndreiB

Drumul dureaza 20 minute. Cu 10 minute turnaround la capete, poti asigura o frecventa de 4tph cu 4 rame. Problema e capacitatea liniei intre Mogosoaia si GdN, fiind linie simpla sau "dubla" cu ocol pe M900, unde intra in conflict cu alte linii la intrarea in GdN. Eu cred ca 2tph e ok, mai ales ca ramane si 783, care va fi preferat de cei cu drum pe Magheru.

tonică

nu e finala cupei uefa din 2012, unde nu doar ca se cunosteau suporterii dar mai mult, majoritatea biletelor le era destinata. In cazul acestui campionat biletele in proportie de 60% din capacitatea stadioanelor s-au si vandut deja, necunoscandu-se mai nimic din cine va juca in acel moment. Din ce s-a tot vorbit ( intr-o doara si asa, doar la insistentele unei parti a presei ) BBU e parte din "contract", doar ca nu asa cum e acum ci cu multe imbunatatiri cerute. Inca nu s-a apucat nimeni de lucru la el!  :((
Probabil conditionarea folosirii sale tine mai degraba de organizarea zborurilor echipelor, staffurilor, vipuri ori ce li se aloca federatiilor. Marea parte a suporterilor vor veni insa cu companii de linie, pe OTP.

Harry

Un prieten recent intors in tara a facut cateva poze langa aeroport. Poate oferi cineva mai multe detalii. E vorba de extinderi la Aeroport sau de CF pentru Euro 2020?