Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

tonică

eu am incredere ca va fi gata, asa cum s-a promis, pana in campionatul de fotbal. Nu neaparat cel ce urmeaza, foarte posibil ca era vorba de cel intern, sezonul 2022!  :lol:

stangabriel


tom_sawyer

#617
Avand in vedere ca o sa se scoata intr-o luna la licitatie Terminalul 2 de la Otopeni, ce ziceti daca am propune catre CFR dublarea magistralei 700 intre Balotesti si Caciulati?
Ar fi o chestie proactiva, au deja experienta cu licitatia pentru dublare Mogosoaia-Balotesti si oricum trebuie dublata linia si dupa Balotesti pentru a putea conecta feroviar viitorul Terminal 2 la Gara de Nord.

Spre deosebire de Mogosoaia-Balotesti (8 km) care a costat 50 milioane de lei, dar care include si cladirea noului PO Aeroport si reabilitarea podului peste DN1, aici am avea numai 5 km, fara poduri de reabilitat sau cladiri noi, deci costul ar fi mult mai mic, cred ca s-ar gasi finantare de la buget. Poate la un cost mic si lucrari simple nici nu ar fi nevoie de licitatie, face CFR in regie proprie.

Credeti ca merita sa propuna API asa ceva? La cat de greu se misca lucrurile la noi cred ca nu strica sa le dam un imbold cat mai din timp.

PS: se poate vedea aici cum vor sa faca conexiunea feroviara la noul terminal:
https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=21.msg257286#msg257286

subway

De dimineata cativa <baieti de baieti> se invarteau in jurul unei foreze Zublin.

alecu26

Da...da. Arcada a obtinut ceva autorizatie partial pe piloti forati si fundatii. Doar o foreza? Pare putin la termenele impuse acolo.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

paulmare

lucreaza, e inchisa una din bretelele de acces spre aeroport, o foreza, un buldoexcavator, o automacara destul de putin pentru cat e de lucru, nu am reusit sa fac poze scuze, nici sa numar cele cateva carcase de armatura


Sorinus

Halta PO aeroport ar putea fi utlizata la greu de cei din Otopeni, daca s-ar introduce ceva gen S-Bahn Balotesti-Bucuresti Nord. Altfel nu prea isi are rostul.

hefaistos

Pana la urma "Mutimodalul de la PORR" adica modernizarea vechiului PO Aeroport in ce stadiu e? Ca este mult mai probabil sa fie gata in iunie 2020.
Mult mai probabil inseamna XX% versus 0%.   
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

tom_sawyer

Quote from: rizzuh on October 04, 2018, 09:59:14 AM
La un culoar pentru calatori intre gara si terminal s-au gandit sau vom traversa prin parcare?

Mi se pare o chestie destul de importanta. Dupa ce te dai jos din tren trebuie sa mergi destul de mult pe acoperisul parcarii pana la terminal. Cand ploua, ninge, ce faci?

Pentru cine cunoaste zona mai bine: nu ar merge facuta o copertina, ceva minim-minimorum, ma gandesc la ceva in genul "tubului" prin care trece trotuarul rulant nefunctional din Gara de Nord?

Oricum asta ar tine de CN Aeroporturi Bucuresti.

NGC

Quote from: Vlad94 on September 02, 2019, 07:16:08 PM
Ce se mai aude de dublarea liniei pana la Balotesti?

A fost emisa autorizatia de construire.

AC 74 / 16.09.2019: "Dublarea liniei de cale ferată existentă intre stațiile Mogoșoaia și Balotești"

AndreiB

Mai lipseste o integrare cu autobuzele regionale care opresc pe DN1. Daca sunt scari catre DN1, dupa cum cred ca apare in proiect, exista o conexiune foarte ok cu liniile de autobuze. Daca frecventa e destul de buna, cred ca ar fi o varianta mai buna pentru Corbeanca, Balotesti si Saftica, decat autobuzul pana la PPL.

TibiV

@NGC,

Au incurcat borcanele...
La Autorizatia de construire nr.74/16.9.2019 linkul de descarcare te duce la Autorizatia nr.73...

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

Au corectat intre timp.

Mai trecem o autorizatie de construire.

AC 75 / 17.09.2019: "Etapa I – Relocare/deviere utilități " din cadrul obiectivului de investiție "Modernizarea liniei de cale ferată București Nord - Aeroportul Internațional Henri Coandă București – Faza I: Racord C.F. la Terminalul T1, Aeroportul Internațional Henri Coandă București"