Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

GDPR

#495
Ne intrebam de ce nu s-a semnat pana acum contractul pentru dublarea liniei Mogosoaia-Balotesti. Uite aici raspunsul:

QuoteINFORMAŢIE DE PRESĂ privind proiectele de acte normative care vor fi incluse pe agenda ședinței Guvernului României din 3 aprilie 2019

PROIECT DE HOTĂRÂRE pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii ''Dublarea liniei de cale ferată între staţiile Mogoşoaia şi Baloteşti''

LE S-a aprobat, mai trebuie publicata HG in MO.

frunzaverde

Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

Vineri s-a publicat in M.O. HG privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru dublarea CF intre Mogoşoaia si Balotesti (HG 198/2019). Insa pe SEAP licitatia apare in continuare ca fiind in desfasurare.

Ionut

[...] semnarea contractului pentru începerea lucrărilor de Dublare a liniei de cale ferată între staţiile Mogoşoaia şi Baloteşti, parte integrantă a proiectului Modernizarea liniei Bucureşti Nord – Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti.

Adevarul

subway

Si pana acum ce au pazit??? Au stat de sase la taietorii de vagoane cu mana intinsa la pomana cuvenita???
:(

razvan96

Pai abia miercuri s-au aprobat indicatorii tehnico-economici.

razvan96

Contractul pentru dublarea pe Mogosoaia-Balotesti si modernizarea PO Aeroport a fost semnat azi.

GDPR

#503
^Si Komunikatul CFR:

QuoteBucureşti, 19 aprilie 2019

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA şi societatea SC PORR CONSTRUCT SRL au semnat contractul pentru obiectivul de investiţii Dublarea liniei de cale ferată între staţiile Mogoşoaia şi Baloteşti, proiect în valoare de 50,5 milioane lei, cu finanţare asigurată din fonduri de la Bugetul de Stat.

Durata de realizare a acestei investiţiei este, conform contractului, de 17 luni şi include cele două etape de implementare, elaborarea proiectului tehnic şi execuţia lucrărilor de infrastructură şi suprastructură feroviară pe întreagul traseu, în lungime de aproximativ 8 km. Menţionăm faptul că, proiectul Dublarea liniei de cale ferată între stațiile Mogoșoaia și Balotești reprezintă prima lucrare de dublare a unei linii de cale ferată realizată, după 1989 pe reţeaua feroviară, exclusiv din fonduri de la Bugetul de Stat.

Contractul pentru dublarea liniei de cale ferată pe traseul Mogoşoaia - Baloteşti acoperă o gamă complexă de lucrări de infrastructură şi suprastructură feroviară pe întregul traseu, prin lucrări de consolidare şi lărgire terasament, montare a suprastructurii liniei pentru realizarea căii ferate duble pe întreaga distanţă, lucrări de reparaţii şi consolidare a 4 podeţe, 3 poduri şi o trecere la nivel, construirea noului Punctul de Oprire Aeroport (PO Aeroport), montarea instalaţiilor de semnalizare şi telecomunicatii feroviare pe întreaga distanţă şi instalaţii de energoalimentare pentru PO Aeroport.

Menţionăm faptul că Punctul de Oprire Aeroport va fi o construcţie nouă, pe două niveluri (parter şi etaj), cu 2 peroane, fiecare în lungime de 150 m şi lătime de 3 m, accesul călătorilor la peroane fiind asigurat prin intermediul unor scări fixe şi rulante, iar accesul persoanelor cu dizabilități va fi asigurat prin intermediul unui lift.

Prin finalizarea acestui obiectiv de investiţii Dublarea liniei de cale ferată Mogoşoia - Baloteşti, parte integrantă a programului de Modernizare a liniei Bucureşti Nord - Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti, CFR SA va asigura o creştere a calităţii serviciilor de transport feroviar, prin introducerea de trenuri cu mers cadenţat, cu o frecvenţă convenabilă transportului de călători de navetă, favorabilă transportului de călători spre şi de la Aeroport, fără a influenţa traficul de călători de lung parcurs sau traficul de marfă pe relaţia Bucureşti - Urziceni.

Deci in cel mai bun caz lucrarea va fi finalizata in septembrie 20-20. Dar cum finantarea e de la buget, de fapt nu se stie cat va dura.

TibiV

Imagini interesante de pe FB cu PO Aeroport...

https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/2520895264611993
Dublarea liniei de cale ferată între staţiile Mogoşoaia şi Baloteşti - proiectare şi execuţie

Dublarea liniei de cale ferată între stațiile Mogoșoaia și Balotești reprezintă prima lucrare de dublare a unei linii de cale ferată realizată, după 1989 pe reţeaua feroviară, exclusiv din fonduri de la Bugetul de Stat.

♦ Valoare contract: 50,5 milioane lei
♦ Sursă de finanţare: Bugetul de Stat

♦ Etape contractuale: Proiectare/Execuţie
◘ consolidare şi lărgire terasament
◘ montarea suprastructurii liniei pentru realizarea căii ferate duble
◘ construirea noului Punctul de Oprire Aeroport (PO Aeroport)
◘ reparaţii şi consolidări la 4 podeţe, 3 poduri şi o trecere la nivel
◘ montarea instalaţiilor de semnalizare şi telecomunicatii feroviare pe întreaga distanţă
◘montarea instalaţiilor de energoalimentare pentru PO Aeroport.

♦ Punctul de Oprire Aeroport
◘ construcţie nouă, pe două niveluri (parter şi etaj)
◘ 2 peroane, fiecare în lungime de 150 m şi lătime de 3 m,
◘ scări fixe şi rulante pentru accesul publicului călător
◘ lift pentru accesul persoanelor cu dizabilități

♦ Beneficii: creşterea calităţii serviciilor de transport feroviar, prin:
◘ trenuri cu mers cadenţat pentru transportul de navetă
◘ trenuri cu mers cadenţat pentru transportul de călători spre şi de la Aeroport

♦ Constructor
◘ SC PORR CONSTRUCT SRL
Foto: ilustraţie grafică PO Aeroport









Mama proștilor este mereu gravidă... :)

nenea_hartia

@TibiV: tu ai atâta experiență pe forumul ăsta, sunt convins că știi cum va arăta în realitate varianta finală, un pod din grinzi cu zăbrele, că CFR n-a mai evoluat de la Saligny încoace, și o improvizație de gheretă placată cu alucobond pentru acces la linie. Luminatorul ăla va exista, sunt sigur, va fi din materiale de tip solar de roșii și înăuntru vor fi 50 de grade vara.
Din nou, sper să eșueze lamentabil porcăria cu gara aeriană și din nou, îmi e rușine că sper asta, dar oameni la Transporturi mai limitați și mai primitivi ca acum n-au fost nici pe vremea lui Lăcustă Vodă.

subway

Daca tot intentioneaza sa construiasca ditamai dihania inestetica de ce s-au zgarcit la peroane de doar 3m latime???

Sorinus


tom_sawyer

#508
^ vezi la pagina 24-25, e mutat mai spre DN1, chiar langa.

cristi5

Acolo vad ca exista in estul DN (sensul spre Ploiesti) o alveola cu statie de autobuz.

https://goo.gl/maps/QnqaAAC3f7MhcZYd8

Dar cum se ajunge pe sensul DN1 spre OTP/Bucuresti? Dupa marcajele de pe street view autobuzul nu poate sa iasa din alveola si sa o ia spre aeroport pe DN1. Hmm, Google zice ca se poate traversa DN1 acolo. Adica inainte sa pleci din Romania iti mai pui odata viata in pericol traversand 4 benzi.



Daca nu, de la noul PO la OTP (plecari) se va merge prin strazile desfundate (strada Fermei X si strada Aurel Vlaicu, am fost pe-acolo cu Klass Wagen). O alta recapitulare potrivita despre Romania...

https://goo.gl/maps/67Bzor2Snu649E1G6

O solutie ar fi fost ca gara sa aiba acces pe sensul Ploiesti-Bucuresti al DN1, Plecarile fiind mai importante decat Sosirile... Dar e prea tarziu.

Sigur, dupa legarea CF la OTP (asa lipsita de perspectiva cum va fi) gara PO Aeroport va fi folosita mai mult de cei care calatoresc (din)spre Urziceni. Dar nici eu n-au nicio vina :)

Chiar daca legatura CF la OTP va esua, (din)spre Bucuresti nu cred ca va fi folosit acest PO. Daca tot trebuie sa iei microbuz, il iei pana la destinatie.

Powered by API/PUM imgur uploader