Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

Plan de incadrare in zona km 13+970pr - km 21+839.594pr


Plan de incadrare in teritoriu km 13+970pr - km 21+839.594pr

Ionut

Plan de situatie km 13+970pr - km 15+000pr


Plan de situatie km 15+000pr - 16+300pr


Plan de situatie km 16+300pr - km 17+700pr


Plan de situatie km 17+700pr - km 19+100pr


Plan de situatie km 19+100pr - km 20+500pr


Plan de situatie km 20+500pr -km 21+839.594pr

Ionut

In documentatie mai sunt expertize la poduri si podete (cu studii geotehnice la fiecare). Poate pun mai tarziu, sa vad. Daca va intereseaza ceva anume sa ziceti.

Podurile/podetele expertizate sunt la km:
- 14+404
- 14+417
- 17+635
- 18+719
- 19+774
- 20+134
- 21+359

elphax

daca vad bine, traseul punctat cu galben este separat de aceasta lucrare, nu ?
au timp sa mai construiasca cladiri in zona :)

GDPR

#259
Ma speriasem, credeam ca vorba de SF-ul pentru legatura cu aeroportul, nu cu P.O. Aeroport.

Am in schimb o intrebare: la ce e buna dublarea, daca la Mogosoaia s-a lasat un singur fir in urma reabilitarii pasajului peste DN1A?

Vlad94

QuoteAm in schimb o intrebare: la ce e buna dublarea, daca la Mogosoaia s-a lasat un singur fir in urma reabilitarii pasajului peste DN1A?
Pasajul este dotat cu trei fire, doar ca pe unul e facut peronul improvizat al statiei Parc Mogosoaia. La dublare o sa refaca peroanele.

GDPR

Proiectul de dublare se opreste inainte de statia Mogosoaia. Deci?

TibiV

Pai probabil va urma si proiectul pentru GdN-Mogosoaia.
Dar ala va fi mult mai complicat, prietenii stiu de ce...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

Cu ce ajuta dublarea Mogosoaia-Balotesti legatura la OTP (galbena in prima plansa) ?

Daca nu ar fi linie dubla si e un tren plecat din aeroport, cel care vine spre aeroport trebuie sa-l astepte in Mogosoaia.

Asa poate continua pana la racordul galben (care e linie simpla, corect?) si cele doua pot trece unul pe langa altul undeva intre Mogosoaia si racord. Adica se castiga cateva minute, si nu mai e necesara oprirea in Mogosoaia a trenului care merge spre aeroport. Celalalt poate fi blocat in Mogosoaia pt ca Mogosoaia-GDN nu e linie dubla si trebuie sa astepte un altul (spre Urziceni sa zicem) care a plecat din GDN.

Hmm tot nu inteleg cat de mult creste capacitatea spre OTP prin aceasta dublare.

bogdanstancu

Quote from: Ionut on October 25, 2018, 07:05:26 AM
Interesant, s-au tinut de promisiune, vedeti cateva mesaje mai sus ^^ O sa incerc azi sa-mi fac timp sa descarc ceva planse/detalii. Daca nu, zilele urmatoare.
S-au tinut de cuvant? S-ar fi tinut de cuvant daca ar fi lansat si licitatia pentru ramificatia directa catre aeroport. Asa, o sa ramanem cu aceasta dublare iar la EURO2020 o sa se circule la fel ca acum. Cu microbuzul pana la PO Otopeni si apoi cu trenul pe traseul existent. Nu mai avem nicio sansa de dezvoltare in tara asta
Sper sa ma insel.

Ionut

Cand am zis ca s-au ținut de cuvânt ma refeream la asta:

Quote from: Ionut on October 20, 2018, 09:55:05 AM
"Un proiect extrem de important este modernizarea liniei de cale ferata Bucuresti Nord – Aeroport International Henri Coanda Bucuresti. Pentru acesta, vom publica, in scurt timp, documentatia necesara in SEAP, avand in vedere timpul scurt de implementare, pana in 2020. Este un proiect major cu o valoare de 82 milioane de euro. Ca durata de derulare, estimam 14 luni din care 12 luni va fi executia proiectului", a mai spus Valentin Dorobantu.

ClubFeroviar.ro

Cu implementarea până în 20-20... aia e o porcărie. Dar au scos licitația. Despre  asta ziceam.

dr4qul4

E aiurea sa faci proiectul doar pt Euro 2020. Proiectul ar trebui sa continue spre Urziceni, nu sa fie gara infundata.
Strict pt CE, se pot crea cateva linii STB de naveta. Si nu doar spre Gara de Nord ci directe si spre centru si stadionul National. Plus inca una care sa mearga doar pana la Piata Victoriei.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

GDPR

^^S-au tinut doar partial de cuvant. Parca era vorba de linia Bucuresti Nord – Aeroport International Henri Coanda Bucuresti, nu de Mogosoaia-P.O. Otopeni.

cristi5

#268
Daca tin bine minte, chiar am remarcat ca nu a promis nimeni dublare integrala OTP-GdN ci doar o dublare pt cresterea capacitatii de la Mogsoaia spre OTP.

Mogosoaia-GdN e cu probleme mari pt ca firul care trece denivelat (subtraversare) pe sub liniile spre Ploiesti si ajunge in Depoul Bucuresti la o cota mai joasa decat liniile dinspre Ploiesti, si in plus ar avea nevoie de lucrari majore ca sa ajunga in GdN pe linia pe care automotoarele s-ar intoarce spre aeroport.

https://www.openstreetmap.org/way/274781270#map=16/44.4939/26.0003

Fireste ca stiu toate astea de la frunzaverde.

Daca OSM e corect, aici par sa existe toate macazurile necesare pt a ajunge de la linia din vest la cea din est.
https://www.openstreetmap.org/#map=18/44.45186/26.06662

... atata ca ar bloca pentru cateva minute, de 3-4 ori la fiecare ora, toate liniile pe care le traverseaza. Adica toata gara... Solutia moderna e o denivelare in loc de macaz... Dar la starea in care se afla macazurile din GdN, greu de crezut.

GDPR

Daca sunt probleme cu subtraversarea, de ce nu s-ar monta un macaz in zona podului peste Colentina si s-ar dubla (de fapt reabilita linia dubla) pana la Mogosoaia?