Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Sorinus

Sunt curios, daca primaria Mogosoaia nu refacea halta, mai facea el asta? Urca el prisma de balast pana la peronul din dale de beton, fara copertina sau lumina, zi de zi?

De asemenea, daca pierde trenul si intarzie 40min la munca, isi ia p*/i de la vreun sef sau vreo penalizare?

Au luat-o razna toti, prezinta orice carpeala ca o mare realizare, chiar si cand n-au ei treaba directa cu asta.

tom_sawyer

Transportul feroviar regional București-Ilfov se va integra tarifar cu biletul unic STB-Metrorex, introdus de la 1 august. Secretarul de stat în Ministerul Transporturilor Irinel Scrioșteanu a explicat pentru Club Feroviar care sunt etapele acestei integrări tarifare și pe ce linie va fi introdus proiectul-pilot. Discuțiile cu cei implicați sunt deja în stadiu avansat.

Vineri, la sediul Ministerului Transporturilor a avut loc o ședință-maraton, care a durat ore bune, coordonată de secretarul de stat Irinel Scrioșteanu, care i-a strâns la aceeași masă pe reprezentanții STB, Metrorex, CFR Călători, CFR SA și ai Asociației de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București-Ilfov (TPBI). Scopul întâlnirii a fost tocmai găsirea unei soluții pentru includerea transportului feroviar din jurul Bucureștiului în sistemul de tarifare existent.

,,Le-am cerut să găsească cea mai bună soluție, iar aceasta va consta în instalarea de validatoare în Gara de Nord, la PO Parc Mogoșoaia, la Patinoar PO (n.red. – gara lui Ion Țiriac de pe linia de Aeroport, lângă Telekom Arena, patinoarul fostului tenisman) și la Aeroport Henri Coandă", a declarat pentru Club Feroviar Irinel Scrioșteanu, care a precizat că acesta este proiectul-pilot.

,,Vreau să fac un parteneriat pe termen mediu și lung. A mai fost o tentativă de introducere a biletului unic STB-Metrorex acum câțiva ani (n.red. – în 2017, în timpul mandatului Gabrielei Firea la Primăria Capitalei), care nu a funcționat. Tocmai de aceea vreau ca acum să pregătim lucrurile cum trebuie. Este o chestiune de câteva luni. Maximum în luna februarie, sistemul de validare va fi operațional pe ruta Gara de Nord-PO Parc Mogoșoaia-Patinoar PO-Aeroport Henri Coandă", a precizat secretarul de stat.

Concret, după implementarea sistemului, posesorul unui Card Activ emis de STB, pe care este încărcată opțiunea Portofel electronic, va putea să-l valideze în Gara de Nord și să meargă apoi cu acest titlu de călătorie spre Mogoșoaia sau Otopeni.

https://clubferoviar.ro/biletul-unic-stb-metrorex/

dekolor

Validatoare in statii, nu in trenuri? Sau se refera la automatele de reincarcare a cartelelor?

yetiman

Scrie in articol:

QuoteConcret, după implementarea sistemului, posesorul unui Card Activ emis de STB, pe care este încărcată opțiunea Portofel electronic, va putea să-l valideze în Gara de Nord și să meargă apoi cu acest titlu de călătorie spre Mogoșoaia sau Otopeni.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

dekolor

Tot este vaga explicatia, ca poti reincarca in Gara de Nord si in tren (cum ar fi si logic). Nu vad rostul instalarii validatoarelor pe peroane in statii in loc de trenuri.

catalin_i

Pai se validează pe peron înainte de a se urca in tren. In tren se controlează dacă s-a validat. Dacă toate stațiile din parcurs au validatoare pe peron nu ar fi nevoie de validatoare in tren.

bogdanstancu

Am locuit in Barcelona timp de un an. Acolo toate statiile de tren aveau turnicheti ca la  metrou si in majoritatea nu puteai intra fara sa validezi biletul. Trenurile suburbane nu aveau nici nasi nici validatoare si se faceau ocazional controale.
Consider ca pe linia Gara de Nord se poate implementa.
Oricum, esential este sa existe biletul integrat. Asa cum pe autobuzele regionale avem același bilet ca in București, asa trebuie sa fie si pe trenurile (trenul) care circula in zona asta.
Pe de alta parte, astept cu interes dotarea tuturor controlorilor cfr cu aparate asa cum au acum cei din trenul de aeroport.

AndreiB

La CFR pot deschide/inchide mecanicii usile (i.e. driver only operation), sau doar controlorii?

frunzaverde

Usile la ce? La Desiro? Se pot deschide de mecanic, dar nu este permisa operarea trenului fara sef de tren din alte motive.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

AndreiB

Da, la Desiro. La garnitura cu vagoane imi inchipui ca nu. Va trebui si CFR sa updateze instructiile pentru operarea doar cu mecanic daca exista ambitia de a avea retele de trenuri suburbane - e mai ieftina operarea.

tom_sawyer

#2485
Compania Națională de Căi Ferate CFR SA a anunțat vineri când vor opri primele trenuri la a treia gară din Otopeni, după cea de la Aeroportul Henri Coandă și Patinoar PO

Este vorba de PO Otopeni Nord, fostul PO Aeroport de pe Magistrala 700, care era folosit, înainte de inaugurarea legăturii feroviare directe, pentru transferul călătorilor la Aeroportul Henri Coandă.

Astfel, începând de luni, 25 octombrie 2021, se deschide un nou punct de oprire feroviar – PO Otopeni Nord – în Orașul Otopeni, în apropiere de DN1, unde vor staționa pentru îmbarcare/debarcare, șapte trenuri ale operatorului national de transport feroviar CFR Călători, care circulă pe Magistrala 700 București – Urziceni, și retur, iar alte 4 trenuri, care circulă în relația București Nord – Slobozia Veche, și retur, vor staționa pentru îmbarcare/debarcare călători în PO Otopeni Nord, de la 1 noiembrie 2021, a anunțat CFR SA pe contul său oficial de Facebook.

La PO Otopeni Nord vor opri următoarele trenuri:

    7 trenuri ale CFR Călători, începând cu 25 octombrie 2021 – R 7032, R 7036, R 7038, R 7031, R 7033, R 7035 și R 7037, care circulă în relația București – Urziceni și retur.

    4 trenuri ale CFR Călători, începând cu 1 noiembrie 2021 – R 8122, R 8124, R 8121 și R 8123, care circulă în relația București Nord – Slobozia Veche, și retur.

https://clubferoviar.ro/a-treia-gara-din-otopeni/









Powered by API/PUM imgur uploader

AndreiB


tom_sawyer

#2487
Ar trebui să oprească și 1770 la noul PO, chiar dacă e InterRegio. Ar ajunge la 8 și un pic în PO și la 8:30 în GdN.





Powered by API/PUM imgur uploader

tom_sawyer

#2488
Regionala București face primul pas pentru dublarea căii ferate Pajura-Mogoșoaia

Dublarea este imperios necesară, întrucât secția este saturată și, din această cauză, apar dese situații de întârzieri ale trenurilor care circulă pe relația București Nord-Aeroport Henri Coandă.

În sistemul electronic de achiziții publice a fost postat vineri anunțul de licitație, în procedură simplificată, ce are ca obiect "Lucrări de dublare parțială a liniei 700 între HM Pajura – Mogoșoaia prin introducerea unei diagonale noi între km 8+800 – 8+900 (expertiză + DALI)". Valoarea totală estimată a contractului, care va trebui dus la bun sfârșit în termen de cinci luni de zile, este de 74.622 de lei, echivalentul a aproximativ 15.000 de euro.

Analizând posibilele soluții de creștere a capacității de infrastructură pe această secție, diviziile de exploatare ale Regionalei București au propus introducerea unei diagonale noi, care să asigure legătura între linia 700 Pm. Pajura-Mogoșoaia și linia 301K Ramificație Colentina-Mogoșoaia, între km 8+800 – km 8+900 (poziții kilometrice aferente liniei 700).

https://clubferoviar.ro/dublarea-caii-ferate-pajura-mogosoaia/

https://clubferoviar.ro/wp-content/uploads/2021/10/Caiet-de-sarcini.PDF-1.pdf


Anunt de participare simplificat: [SCN1095499] Lucrari de dublare partiala a liniei 700 intre HM Pajura – Mogosoaia prin introducerea unei diagonale noi intre km 8+800 – 8+900 ( expertiza + DALI )




Powered by API/PUM imgur uploader

frunzaverde

Nu este dublare, este doar un amarat de macaz in plus situat cu un bloc mai aproape de Bucuresti. S-a mai vorbit de el de multiple ori pe thread, am facut si simulare de trasa - nu va creste nici capacitatea, nici viteza, poate un pic predictibilitatea la 1.5 tph, cat e acum... Am vorbit de el si cu oameni din CFR, nici ei nu-s prea siguri de ce-l fac.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!