Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

AndreiB

Cadentare la OTP, la PO Aeroport nu, daca operatorii pot alege daca opresc sau nu. Ca sa nu mentionez ca o ruta de naveta cu trei operatori diferiti, necesitand trei abonamente daca vrei sa o folosesti ca o ruta de naveta, e un mod "original" de a opera linia.

tom_sawyer

A introdus și TFC-ul opriri la patinoar, am modificat mesajul inițial. Mă așteptam la CFR să facă prima mișcare.

fulger nc

Ori opresc toti ..macar intr-un interval orar tipic de lucru(07-21), ori efectul va fi confuzia calatorilor si deci nemultumirea lor.
Punctul de la patinoar poate fi util , atat patinoarului , cat si cartierului de peste drum.
Nu ca ar aduce un numar mare de calatori in plus ..dar ..ori faci ceva previzibil,simplu , ori incurci lucrurile fara rost.


tom_sawyer

#2209
Începând cu 01.06.2021 se pare că și CFR Călători va opri la PO Patinoar, dar nu au anunțat oficial pe site până acum:

https://mersultrenurilor.infofer.ro/ro-RO/Statie/Patinoar-PO?Date=01.06.2021

LE: apar opririle și pe siteul lor:
https://bilete.cfrcalatori.ro/ro-RO/Itineraries?DepartureStationName=Bucuresti%20Nord&ArrivalStationName=Patinoar%20PO&MinutesInDay=0&DepartureDate=01.06.2021

tom_sawyer

#2210
RE 16051 opreste la Patinoar PO



RE 16050 opreste la Patinoar PO

subway

Mare gaselnita, ce sa spun!
E peronul prea ingust pentru avalansa de calatori ce va urma?
:) :) :)

tom_sawyer

Știe cineva dacă s-au terminat lucrările la noul PO Aeroport de lângă DN1?

tom_sawyer

Cab view București Nord Aeroport Henri Coandă traseu complet
(filmarea nu e chiar recentă, încă erau lucrări la PO Patinoar)


tom_sawyer

#2214
În video de mai sus trenul încetinește foarte mult începând de la min. 5:15. La min. 7:45 are loc o conversație interesantă. E restricție permanentă acolo sau a fost ceva ce s-a întâmplat doar în ziua aceea?


Conform ministrului (min. 27:45) sunt cam 600 de călători pe zi în total, creștere de la ~200 acum 1-2 luni.


La 35 trenuri/zi înca sunt <20 de călători/tren în medie.

35 trenuri/zi doar dus sau întors. Total 70 de trenuri pe zi. Medie sub 10 călatori/tren. Are dreptate subway. :-[

punktnet

Pare o restrictie de 30 kmph la cele doua schimbatoare de cale pentru abatuta din statie.
Just kidding.

subway

^^
In medie 8,33calatori/tren...ce aduc fabuloase incasari de 33lei/cursa!
:p

tom_sawyer


subway

Inca zece bube
https://clubferoviar.ro/trenurile-de-aeroport-nu-au-musterii/
E ca la Cascada Bigar...Bigger is Smaller!
:lol: :lol: :lol:

AndreiB

#2219
Analiza corecta trebuie facuta ca cota de piata. Pe OTP au fost in Mar-21 (cea mai recenta data pentru care exista date disponibile), 219k pasageri (sursa: https://www.bucharestairports.ro/files/pages_files/CNAB__WEBSITE_2020_2021___ROM__TRIM_I.pdf). Datele includ si Baneasa, dar acolo numarul e spre zero, asa ca nu prea conteaza.

600 pe zi = 18,600 pe luna = o cota de piata de 8%.

Heathrow Express (Londra) avea o cota de piata de 10.5% in 2018 (NB: include si drumurile de non-pasageri, dar probabil minore, avand in vedere caracterul cursei non-stop; probabil cota de piata doar de pasageri e mai mare). Sursa: https://www.heathrow.com/content/dam/heathrow/web/common/documents/company/investor/reports-and-presentations/annual-accounts/expres/Heathrow-Express-Operating-Company-Limited-31-December-2018.pdf

Dar OTP opereaza mult sub capacitate. In Martie 2019, au fost 1,059,142 pasageri (5x mai multi). Pastrand aceeiasi cota de piata, ar rezulta in 89,954 de pasageri pe luna, 2.9k pe zi sau 42 pe tren (vs 120 capacitate la Desiro). Nu e ideal, dar nici atat de rau pe cat pare.

TL;DR: problema principala e prabusirea traficului aerian pe OTP