Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

BGP2597

Din ce am văzut prin poze și filmări, se folosește doar linia 1. De altfel, la cum e făcut orarul, nu ai 2 trenuri simultan în OTP niciodată. Trenul care sosește în OTP staționează 20 de minute, apoi pleacă înapoi, 20 de minute e gara goală, apoi ciclul se repetă.

dr4qul4

Dar este macar posibil (in cazul cresterii frecventei) ca un tren sa soseasca la cealalta linie cat timp este un altul gata de plecare?
Sau instructiunile CFR nu permit asa ceva ?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Da, este posibil ca un tren sa soseasca la cealalta linie cat timp este un altul gata de plecare.
Doar ca trenul care va sosi va stationa in gara 40-45 de minute, nu 20-22 ca acum.

Adica timpul in care trenul care pleaca elibereaza linia pentru urmatorul care soseste.

Practic, pentru operator inseamna un tren in plus imobilizat in gara.
Care ar fi castigul?

Iar cresterea frecventei in momentul asta este imposibila. A explicat destul de clar frunzaverde de ce nu se poate...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

frunzaverde

Se pot folosi, fara probleme, ambele linii la Otopeni. Problema e ca singurul loc posibil de incrucisare este la Mogosoaia in gara (ar fi posibila si o incrucisare la Pajura, dar macazurile respective pot 15 km/h pe abatuta).
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Sorinus

Eu am o problema cu cosmetica, m-am tot uitat la filmulete pe youtube cu linia si cea mai mare rusine e gara Mogosoaia. Nu se poate cosmetiza cumva? Erbicidare, completat prisma de balast la linii...o mana de var la cladirea garii...

O mana de var ar merge si la cladirile de la Pajura HM, se vad f urat din tren.

La Bucuresti Triaj h, nu e nevoie, oricum nu se prinde nimeni ca acolo e halta (pe 700).

De molozul dintre Mogosoaia si DNCB nici nu mai zic, ceva curatenie si push sa nu mai arunce lumea...

Nu imi plac spoielile, dar e totusi primul contact cu Romania ptr multi, si clar nu e cea mai buna imagine, si nici cea mai edificatoare as spune.


oc7avian

^
"La nivelul Regionalei, s-a făcut un draft care a fost trimis la la companie. Închiderea de linie se face la solicitarea constructorului Wiebe, pentru lucrări la racordul de Aeroport, și va avea loc între orele 8,50-14,30, în perioada 25 ianuarie – 8 februarie 2021. În perioada 8 – 13 februarie 2021, vor fi anulate și trenurile spre și dinspre Urziceni, pentru că vor avea loc lucrări de sudură la macazurile din zona racordului", au declarat pentru Club Feroviar surse din cadrul regionalei București.

TibiV

Precizari la zi:

Quote
Condiții temporare de circulație pe relația București Nord – Aeroport International Henri Coandă București T1

Bucureşti, 21 ianuarie 2021
 
Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA informează că, în perioada 25.01.2021 - 08.02.2021, pe relația București Nord - Aeroportul Internațional Henri Coandă București, antreprenorul va executa, în intervalul orar 8.40 - 14.30, lucrările de sudură a șinelor și aparatelor de cale, conform proceselor tehnologice prevăzute în proiectul de realizare a investiției.
 
Lucrările de sudură a șinelor și a aparatelor de cale se execută după darea în exploatare a liniei și scurgerea tonajului de stabilizare a prismei de balast, cu închiderea liniei respective, procesul tehnologic necesitând un interval prestabilit pentru atingerea parametrilor tehnici de calitate a sudurilor. Este important de menționat faptul că, acest tip de lucrări se execută la orice investiție care presupune înlocuirea suprastructurii căii.
 
Fiind astfel îndeplinite conditiile tehnice de realizare a căii fără joante (CFJ) pe relația București Nord - Aeroportul International Henri Coandă București, prin atingerea tonajului de stabilizare și, de asemenea, fiind anunțate și temperaturi pozitive în perioada următoare, constructorul a solicitat închiderea temporară a circulației pentru desfășurarea acestor lucrări de sudură a șinelor și aparatelor de cale, prevăzute în procesele tehnologice ale proiectul de realizare a investiției și consemnate în documentele de recepție.
 
Menționăm faptul că, în perioada desfășurării lucrărilor, respectiv 25 ianuarie - 8 februarie 2021, între orele 8.40 – 14.30, CFR SA a solicitat operatorilor de transport feroviar de călători anularea a 18 trenuri din cele 72 de trenuri prevăzute în orarul zilnic de circulație pe relația București Nord - Aeroport International Henri Coandă București T1, celelalte trenuri respectând programul de circulație stabilit în intervalul orar 14:30 – 08:40, pe această rută.
 
Trenurile anulate în perioada 25 ianuarie - 8 februarie 2021, între orele 8.40 – 14.30, sunt următoarele:
·                     CFR Călători – 4 trenuri (10715, 10718, 10717, 10720);
·                     Regio Călători – 8 trenuri (16049, 16048, 16051, 16050, 16053, 16052, 16055, 16054);
·                     Transferoviar Călători – 6 trenuri (15022, 15023, 15024, 15025, 15026, 15027). 

În ceea ce privește operatorul de transport feroviar Transferoviar Călători, precizăm faptul că acesta a solicitat din proprie inițiativă anularea a încă 4 trenuri (15028, 15029, 15020, 15021), care însă nu circulau în intervalul orar necesar desfășurării lucrărilor de sudură a șinelor și aparatelor de cale.
 
Reamintim faptul că, lucrările aferente obiectivului de investiții Modernizarea liniei de cale ferată București Nord – Aeroport Internațional Henri Coandă București - FAZA I: Racord C.F. la terminalul T1, Aeroport International Henri Coandă București, au fost executate în conformitate cu prevederile legale în vigoare și cu cerințele contractuale, fiind recepționate în data de 03.12.2020.
 
Compania Naţională de Căi Ferate CFR S.A. cere scuze călătorilor pentru disconfortul creat și le mulțumește pentru înțelegere, asigurându-i totodată că lucrările executate pe această linie îndeplinesc toate condițiile de siguranță, prevăzute de instrucțiile feroviare de specialitate.

Sursa: email
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

subway

#2078
Alta prosteala marca cfr, dupa atingerea tonajului de rodaj se face burarea finala a liniei si se pot ridica restrictiile provizorii prevazute in instructie si se poate da drumul la circulatie conform prescriptiilor de proiectare, pentru sudura caii fara joante e nevoie sa astepti temperaturi medii de +15C.
Astia ne iau de prosti???
Ca sa-l citez pe dl ministru, asta e proiectul elefantului alb de portelan ce risca sa sparga in bucatele la cea mai mica zguduitura...

AndreiB

Rodajul tine de durata sau doar de tonaj? Daca e tonaj nu puteau sa ruleze un tren de marfa cu niste piatra sparta inainte si inapoi pana se atingea tonajul?, sau nu functioneaza asa?

dan tm

E ca si cum ai construi o casa, te muti in ea si dupa 3 luni refaci zugraveala( sau o faci atunci prima data, schimbi tevile ca s-au folosit si erau doar de proba)

Nu cumva lucrarile nu erau gata si au deschis pe motiv electoral?

Altfel e interesanta faza cu rodajul liniei.E ca la autostrada, dupa ce s-a atins nivelul tonajul de rodaj s-a constatat ca se surpa si trebuie completat stratul si  chestii d-astea.

frunzaverde

#2081
Puteau sa ruleze trenuri cu piatra sparta, cu orice, pana la tonajul de rodaj. Au ales sa foloseasca trenuri de calatori cu calatori in ele, mai ales ca viteza normala a liniei noi e modesta (15 in proiect, 40 in exploatare). In principiu asa se face mereu si la RK si la constructii noi (30-buraj-70-inspectie-VS) de cand lumea pe reteaua CFR.

@subway - nu gasesc instructia, dar parca redusesera acum multi ani temperatura ambientala pentru sudare CFJ la 5 grade de la 15 (ceva schimbare de la UIC), cu conditia sa poata tine temperatura corecta in sina. De altfel, o sa vedem daca sudeaza - o sa fie sigur cineva care pozeaza ce lucrari se vor face, si la cate filmulete s-au facut cu nenorocenia asta de improvizatie, o sa mai faca cineva un filmulet dupa (si o sa auzim daca au sudat sau nu)...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

carutasul

păi și care ar fi fost avantajul dacă plimbau piatră spartă? Creșteau "fondurile circulante" ? :) Așa au trecut niște trenuri și au dus niște oameni, cărora dacă și-au luat bilet înseamnă că trenul le-a fost util, așa șchioapă cum e soluția...

AndreiB

Nu mai trebuiau sa inchida acum daca faceau totul inainte de deschidere - rodaj, sudura, deschis firul II. Oricum, data deschiderii a fost motivatie electorala asa ca probabil ca nu prea conta ideea.

carutasul

îți spun cinstit că motivația mi se pare fără noimă (  și dacă inchid acum ce?) . E ca și cum mi-ai spune că decât să merg cu mașina în perioada de rodaj ( în zilele noastre roajul constând în "indicații" de genul să nu depășești 100km/h și 4 persoane sau similar) mai bine plătesc pe cineva să meargă cu ea pe banii mei. Pare doar așa, un fel de "oftică" că a fost folosită în campania electorală. Eu nu văd nici o problemă în a te lăuda cu lucrările pe care le-ai făcut :) În fine, nu are importanță, era doar o observație. Plimbatul de vagoane aiurea are un cost, o cheltuială pe care nu o văd justificată...