Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MTR31

Pare ca s-a lucrat ceva la ambele fire 100 la intrarea in Nord + macazul de 15 schimbat. Atât am văzut din Dacia azi, posibil sa fie mai mult înspre Bucurestii Noi. Sa aibă oare legătura cu trenurile de aeroport?  : :o

tom_sawyer

#2041
Cab view București Nord - Aeroport Henri Coandă (traseu complet)
28 dec. 2020



"Acum, pe perioada sărbătorilor, restricția a fost ridicată și se circulă cu 100 km/oră între Mogoșoaia și Balotești. Însă când vom reîncepe lucrările, pe 4 ianuarie, vom reintroduce restricția", a mai spus Adrian Bodoc, șeful de șantier al Porr Construct.

El a precizat că întreaga lucrare va fi finalizată pe 15, cel târziu 20 ianuarie 2021, după ce vor fi gata și lucrările de la noul PO Aeroport, aflat la intersecția DN1 cu Strada Gării Balotești din Otopeni  (a nu se confunda cu noua stație de la Aeroportul Henri Coandă), dar și cele din stația Balotești.
https://clubferoviar.ro/calea-ferata-mogosoaia-balotesti/

AndreiB

Din acelasi articol: https://clubferoviar.ro/cea-mai-noua-gara-din-romania/

Noul PO Aeroport va avea doar 10 locuri de parcare (pentru ca suprafata pe care trebuia sa fie parcarea din proiect e teren privat si o alta suprafata e inchiriata catre o saormerie) si eco toilets, pentru ca nu au apa curenta.

Ma depaseste logica de a construi o statie suburbana de naveta cu lifturi si scari rulante, dar cu traversare la nivel pentru linia 2, cu toalete ecologice si cu 10 locuri de parcare pentru a nu expropria un teren privat si o saormerie...

Decat prostia existenta mai bine economiseau banii si nu construiau nici o statie.

tom_sawyer

Pun aici 2 procese la CAB cu termene în ianuarie, cu care noua echipă de la minister va trebui să se confrunte, deși s-a scris mai demult pe clubferoviar.ro că ministerul ar fi câștigat procesele cu contestatarii:

http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000378805&id_inst=2

http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000379353&id_inst=2

cezar-mario2012

#2044
  Pe data de 7 ianuarie am făcut o călătorie cu trenul CFR dus întors Gara de Nord - Aeroport Otopeni. Impresii, la dus trenul a mers fără oprire până la aeroport, destul de repede cam 20 de minute, trenul curat și decent, călători fără mine un grup de cinci cu bagaje. Gara Otopeni OK, mai lucrau la pasajele acoperite către aeroport. Aeroportul destul de pustiu, pe intervalul  16-17 erau doar trei avioane la sosire. La întoarcere trenul a avut întârziere de 7 minute, a stat foarte mult în gara Mogoșoaia așteptând un alt tren din direcție opusă și apoi a mers foarte încet până în București. Trei grupuri cu bagaje au venit de la aeroport, în total șase persoane. Am întrebat pe conductor dacă sunt călători pe această rută, a spus că sunt, părea destul de mulțumit. Bilete pentru CFR pe această rută se poate lua de la ghișeu din Gara de Nord sau Aeroport, de la automate și de la conductor. Angajata CFR de la aeroport ce vindea bilete foarte sictirită și acră, iar alt aspect mare negativ observat este marea groapă de gunoi de pe lângă calea ferată de la Mogoșoaia până la CFR Grivița.

Trenul CFR (GPS)


Interior tren CFR (GPS)


Gara Aeroport Otopeni (GPS)


Automate de bilete, CFR și Transferoviar Calători (GPS)


Gara Aeroport Otopeni văzută din parcarea de scurtă durată (GPS)


Pasajele către și dinspre aeroport, dreapta (GPS)


Pasajele către și dinspre aeroport, stânga (GPS)


Aeroport Otopeni, terminal plecări 7 ianuarie 16.30 (GPS)


Decolare Wizz, Liverpool 16.10 (GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Concluzie: pentru mine nu este folositor acest tren. Eu stau în Doamna Ghica și ar trebui să fac trei schimbări: mers pe jos până la stație 250m - tramvai 21 - transfer metrou 100m  - M3 Obor- Gara de Nord - transfer metrou tren 200m - tren Gara de Nord - Aeroport - mers pe jos până la terminalul plecări 350m, durată 1.15 h minim, cu taxiul din fața blocului circa 30 minute.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cezar-mario2012

#2046
În primul rând vorbim de timp și comfort. Ca preț pot spune că transportul în comun este mai ieftin. Taxi costa 40 lei cu totul, ultima dată când am fost plecat, chiar înainte de pandemie. Acum prețul pentru drumul la aeroport cu transportul în comun trebuie calculat pentru trei persoane, 3x1.3+3x2,5+3x4=23,40 lei, dar mai trebuie ținut cont și de orele de plecare și întoarcere. De obicei plec destul de devreme, zbor pe la 6-7 dimineața și mă întorc după 11-12 noaptea.

dobrogean

De astazi 2 perechi de trenuri de aeroport care opresc la Parc Mogosoaia (10711, 1073, 10726 si 10728). Se pare ca sunt solicitari pentru persoane care lucreaza in apropiere.

AndreiB

#2048
Si returul pentru trenurile care opresc si la Parc Mogosoaia a ajuns sa fie 26min. Ne apropriem de 30min daca o sa opreasca si la Patinoar.

Knattspyrnufelag

Din punctul meu de vedere cererea pentru tren e foarte bună până acum. Trebuie făcute investiții în vederea creșterii frecvenței pentru când traficul la aeroport va crește post-pandemie.

@cezar-mario2012, cât ar fi costat drumul cu Uber sau Bolt? Presupun că ar fi fost ceva mai puțin decât taxiul?

cezar-mario2012

Am folosit aplicația, fosta Clever, acum FreeNow era mai scump cu altă variantă, decât taxiul. Iniția aplicația îți vinde parteneri acum și nu taxi, dacă insiști îți trimite taxi. Ai lor FreeNow costa 60-70 lei. Uber sau altceva nu folosesc, nu am cont și nu am nevoie. Taxiul folosesc doar când merg la aeroport și la întoarcere, asta foarte rar, de 3-4 ori pe an. Pentru loco nu am nevoie, mașina personală sau transportul în comun.


Sorinus


survola

Parca s-a mai cosmetizat vegetația luxuriantă (boscheții)