Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

tom_sawyer

La CFR Călători nu se poate rezerva loc, online prețul e tot 4 lei.

Văd că nu s-a schimbat rangul trenurilor la RE, a rămas tot R.

Pe site la CFR Călători este următorul anunț:
QuoteNou! Cumpara acum bilete online intre Aeroportul Henri Coanda si Gara de Nord Bucuresti sau retur cu pana la 10 minute inainte de plecarea trenului.
Și într-adevăr, pare că este posibil.

paullie

,,Dat fiind faptul că este prima secţie de cale ferată, pe care se aplică sistemul de operare de tip "cadenţat", pe o linie nouă şi cu o instalaţie nouă, au apărut aceste probleme tehnice, însă ele au fost deja identificate şi vor fi rezolvate în scurt timp, astfel încât circulaţia trenurilor spre şi dinspre Aeroport să se desfăşoare in condiţii normale de trafic"

https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/trenurile-pe-ruta-gara-de-nord-otopeni-au-inceput-sa-circule-de-azi-la-cateva-ore-au-aparut-problemele-1417079

tom_sawyer

Am văzut cu toții că dimineață au fost unele probleme tehnice manifestate între orele 7.25 si 10.30, din cauza unor disfuncționalități generate de suprapunerea regimului cadențat al trenurilor, peste circulația pe relația București-Urziceni.

Până la ora 10,30 s-a luat măsura tehnică de dublare a postului de mișcare de la punctul de racordare, situația fiind rezolvată.
(facebook Bode)

subway

Din treaba asta ce directie ca circulatie a fost favorizata?

catalin_i


ciprebbe

Sper ca nu vor trage atata cu goarna cand se apropie de PO Otopeni.
Incerc sa inteleg cum e amplasata tabela aceea cu mersul trenurilor. Iti da si binoclu cand ajungi pe peron? Mi se pare prea in spate amplasata.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe


ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

subway

Din clipuri se aude tzaca-tzaca ceea ce sugereaza o linie eclisata nu sudata. Are cineva mai multa informatie concreta asupra acestui aspect?

jonny

Spre Chicago cu ,,Săgeata Albastră". Cum arată călătoria spre Aeroportul Otopeni pe singura cale ferată construită după Revoluție
Citeşte întreaga ştire: Spre Chicago cu ,,Săgeata Albastră". Cum arată călătoria spre Aeroportul Otopeni pe singura cale ferată construită după Revoluție


QuoteREPORTAJ. Linia Gara de Nord - Aeroportul Otopeni a atras, duminică, 13 decembrie 2020, mai mulți curioși și pasionați de trenuri și doar ceva oameni care aveau un avion de prins. Tinerii născuți la Revoluție văd cu ochii lor prima inaugurare de rută feroviară. Descriere: ruta are 19 kilometri, doar 3 kilometri fiind construiți în ultimii 31 de ani, e parcursă în 20 de minute, iar biletul costă 4 lei, dacă găsești de unde să îl cumperi.

https://www.libertatea.ro/stiri/sageata-albastra-calatorie-gara-de-nord-aeroportul-otopeni-3331242

tom_sawyer


TibiV

Foarte buna filmarea.
Lamureste multe dintre problemele discutate pana acum, aici si pe alte topice "colaterale".
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AndreiB

Excelenta filmare. E dezamagitoare viteza in statia Mogosoaia. Personal as fi preferat, daca lipseau fondurile, ca dublarea sa nu se faca intre Racord si Balotesti si sa nu construiasca PO Aeroport nou (pe M700, nu statia care apare in filmare) si din economiile facute sa reabiliteze macazele si liniile din Mogosoaia. Pare ca se pierd minut bune acolo.


voicul

Bun si acum ca au facut mare minune, ceva ce nu mai e in Europa sau in lume ... ce rost mai are M6 pana la aeroport?

In afara de intarzieri (care sunt importante doar la dus), mi se pare ieftin, decent totusi ca timp (cam atat face si 783) si pare si curat.
Apropo - poate scoate STB 780 cu totul, sau poate il rareste sau poate il interpune intre trenuri.