Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

frunzaverde

@Vlad94 - bucata care ajuta marfa de care zici a fost deja refacuta (construita), pusa in functiune, inclusiv electrificarea, si este operationala complet.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

AndreiB

@frunzaverde

De acord, dar ai loc suficient intre triaj si pachetul M1000 sa construiesti un fir nou de la zero, cu geometrie mai buna. Ramane problema curbei din racord, recunosc.

cicotan

Pe orice faţă am întoare-o, e o ruşine felul în care s-a construit viaductul spre Otopeni. Cum să faci cale simplă de la Odăile la cel mai mare aeroport? e o cârpeală sinistră. Ca să nu mai spun de electrificare.

tom_sawyer

#1908
Pe mersultrenurilor.infofer.ro au încărcat trenurile spre aeroport de la noul mers, deocamdată doar TFC.

Plecări din GdN: 2:30  10:30  11:50  13:10  20:30

Timp de parcurs: 20'

Pret: 7 lei

BGP2597

Bucureşti,9 decembrie 2020
72 de 🚂 vor circula între Gara de Nord și Aeroport
3️⃣ operatori de transport feroviar vor asigura serviciul public de transport feroviar de călători între Gara de Nord București și Aeroportul Internațional Henri Coandă, odată cu intrarea în vigoare a noului Mers de Tren, valabil pentru perioada 13.12.2020 (ora 00.00) - 11.12.2021 (ora 24.00).
♦Legătura directă între Gara de Nord și Aeroport va fi asigurată pe relația București Nord - Mogoșoaia - Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti (și retur) de 72 de trenuri (36 de perechi), care aparțin următorilor 3 operatori de transport feroviar de călători:
🚂SNTFC CFR Călători (operatorul național de transport feroviar de călători) - 42 de trenuri, dintre care 20 de trenuri vor circula între orele 0:00 - 10:16 și 22 trenuri, între orele 14:30 - 24:00;
🚂Regio Călători (operator privat de transport feroviar de călători) - 20 de trenuri, dintre care 12 trenuri vor circula între orele 21:50 - 05:36 și 8 trenuri, între orele 09:50 - 14:56;
🚂Transferoviar Călători (operator privat de transport feroviar de călători) - 10 trenuri, dintre care 2 trenuri vor circula între orele 02:30 - 03:36, 6 trenuri între orele 10:30 - 14:16 și 2 trenuri în intervalul 20:30 - 21:36.
◘ Aceste intervale orare au ca referință orele de plecare/sosire din/în stația Gara de Nord.
✅Primele trenuri care vor asigura legătura directă Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti - Gara de Nord București (și retur) vor fi:
🚂IR 10702, care aparține operatorului național CFR Călători, cu plecare din stația Aeroport Internaţional Henri Coandă (T1), la ora 00.31 și sosire la Gara de Nord București, la ora 00.56.
🚂IR 16041, care aparține operatorului privat Regio Călători, cu plecare din Gara de Nord, la ora 00.30 și sosire la Aeroport Internaţional Henri Coandă (T1), la ora 00.50.
✅Ultimele trenuri care vor asigura legătura directă Gara de Nord București - Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti (și retur) vor fi:
🚂IR 10741, care aparține operatorului național CFR Călători, cu plecare din stația Gara de Nord București, la ora 23.50 și sosire la Aeroport Internaţional Henri Coandă (T1), la ora 00.10
🚂IR 16058, care aparține operatorului privat Regio Călători, cu plecare din stația Aeroport Internaţional Henri Coandă (T1), la ora 23.51 și sosire la Gara de Nord, la ora 00.16.
‼‼‼Menționăm faptul că durata călătoriei de la București Nord la Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti va fi de 20 de min, iar trenurile vor circula la un interval de 40 de minute pe sens (24h/24h).
♦Reamintim faptul că, pentru asigurarea legăturii directe între Gara București Nord și Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti, CFR SA a derulat două mari proiecte feroviare, și anume: Dublarea liniei de cale ferată Mogoşoaia - Baloteşti (contract în valoare 50,5 milioane lei, finanțat de la Bugetul de Stat) și construcție linie nouă pentru Racord C.F. (din zona Odăile) la Terminalul T1, Aeroportul Internațional Henri Coandă București (contract în valoare de 412.719.666 lei, finanțat din fonduri europene și buget de stat).

Sursa: https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/3990450890989749

Prostie foarte mare cu încadrarea lor ca IR pentru 19km. Sper ca măcar la nivel de operatori să fie tarifate ca R.

Sorinus

De ce, ca sa coste 3 lei biletul (atat e pe Bucuresti Nord - Chitila, distanta similara)? Lasa-l sa fie IR, e 7 lei biletul, au aparut deja pe infofer.ro trenurile de aeroport, doar cele TFC, si atata costa.

Ca timp, vor face 20 minute.

Spectre

Poate ma ajutati cu o clarificare. Intentionez sa las pe cineva la statia de la aeroport pe 13 ca sa ia trenul, nu imi este foarte clar cum trebuie procedat mai nou.
1. Intru in parcarea pe termen scurt si platesc parcare ca sa o las?
2. Exista vreun loc la baza statiei unde o pot lasa ca sa mearga direct la bilete?(fara sa incurc circulatia)
Multumesc
Siemens Desiro Series 312

BGP2597

@Sorinus, tot ce îmi doresc e să văd un tarif unic al tuturor operatorilor. La CFR pe aceeași distanță un bilet la IR costă 12 lei. Suma de 7 lei nu mi se pare mare în termen absolut, dar raportat la tarifele pe alte distanțe feroviare și de materialul rulant care va fi folosit, mi se pare puțin neechilibrat.

@Spectre, în dreptul giratoriului de la sosiri există un spațiu hașurat și un mic trotuar unde poți să mai oprești să iei / lași rapid pe cineva fără să incomodezi circulația. În configurația actuală, acest spațiu ar fi chiar sub stație.





Powered by API/PUM imgur uploader

Knattspyrnufelag

Ar trebui ca toți operatorii să implementeze plata contactless direct în tren.

tom_sawyer

CFR Călători a demarat astăzi, imediat după comunicarea traselor pentru această rută de către CFR Infrastructură propunerea de modificare a tarifului, la 5 lei. Până la aprobarea de către Ministerul Transporturilor Infrastructurii și Comunicațiilor a acestui tarif sau a altuia, prețul unui bilet pe ruta Gara de Nord București – AIHCB este 8,30 lei conform Ordinului de Ministru valabil la acest moment, care reglementează tarifele de deservire generală din transportul feroviar public de călători.

cfrcalatori.ro

AndreiB

In tara cash-ului, cred ca tariful ar trebui sa fie ori 5 ori 10 lei. Orice e intre o sa fie ineficient la case/vandut in tren.

frunzaverde

Pe site e 11.30, adica 8.30 biletul + 3 lei rezervarea (obligatorie) de loc. Superba politica de tarifare CFR Calatori... Serviciu la 40 minute, timp de calatorie nu foarte bun, preturi mai degraba comparabile cu taxiul decat cu autobuzul...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Sorinus

#1917
Dar 5 lei mi se pare prea putin, macar sa scoata cat sa intretina garisoara si linia pana la aeroport, poate niscaiva investitii in crescut viteza. La RATB e 3.50, dar scot bani si de la navetistii din Otopeni, si nici nu platesc TUI.

RazvanN

Exceptand statia de la patinoar, pana cand o fi gata etc, acest tren va mai efectua vreo oprire?

5 Ron un tren de la Aeroport pana la Gara in 20 de min, mai ales cand aterizezi in perioade de varf de trafic auto, nu suna rau deloc. Atata costa si expresul parca, iar ala face si 40 de min doar pana la P-ta Victoriei, am facut si mult mai mult. Daca te mai si sincronizezi un pic cu oraru si mai bine, dar la ce timpi ai in general in calatoriile cu avionul, probabil ca iti permiti sa astepti si dupa un tren direct la gara.

La cat de rau poate fi traficul, nu m-ar mira deloc sa fie folosit mult si de locuitori din Otopeni. Poate pune Primaria o linie speciala, face un parteneriat cu CFR si iese un abonament foarte atractiv probabil. 

Personal sunt curios daca vor face compartimente speciale suficiente in trenuri. Lipsa lor e in general o problema destul de mare cand vorbim de pasageri de la Aeroport cu valize mari etc. As da exemplu negativ TGVair al SNCF cu putine spatii si inghesuiala mare, uneori nu putea sa plece din statie la timp, inca se chinuiau pasagerii sa intre in timp ce altii blocau culoare cu bagajele. 

AndreiB

11.30, numai bun sa lase un rest de 70 de bani lumea...