Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vlad94

Superba filmare. Nu stiu daca ati observat ca firul vechi dinspre Mogosoaia inspre Balotesti este are pancarta de interzicere a circulatiei.

frunzaverde

@bogdanstancu - limitarea la 100 este data de linie, terasament si geometrie - aia e viteza constructiva a liniei; o crestere la 120 cere RK, inclusiv ceva corectari de geometrie in zona Pajura. Limitarea permanenta de 70 este data de curba si de subtraversarea 301Q, care n-are gabarit. Poti vedea ca imediat dupa curba se revine la 100 (e panoul cu VS).

Interesant filmuletul. Gara Mogosoaia arata vai-mama-ei, terasamente inierbat, dezastru. Apoi se vede semnalul la racord, cu 80 pe racord plus prevestitor de 20, si apoi semnalul de intrare in gara Otopeni T1, cu 20.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

mirceaVRo

Legat de abonamente, poate se găsește si la noi o soluție pentru a plati un abonament valabil la toți operatorii și sa-si faca ei socotelile si sa nu mearga calatorii cu 2-3 abonamente dupa ei ...

AndreiB

@mirceavro

Cred ca sanse zero, avand in vedere sistemul de bilete neintegrat.

Sunt curios cum de 301Q nu a fost construita cu gabarit de electrificare, mai ales ca am vazut ca in general pe CF constructiile au fost in general future proof.

TibiV

Intrebare:
sunt singurul pentru care imaginea din acel video este groaznic de "arsa" (muuuult supraexpusa) ?...

Aproape nu se intelege nimic.
Este primul video pe care il vad asa...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AndreiB

Nu, si la mine se vede la fel si unele comentarii pe Youtube spun acelasi lucru.

frunzaverde

La mine, pe 1080p nu se vede prea rau. E supraexpusa, dar nu cine-stie-ce, culorile sunt un pic problema.

@AndreiB - daca nu ma insel, pasajul ala e acolo de la constructia liniei, in 1940 - ceea ce explica lipsa gabaritului.

Sistemul de bilete e usor integrabil : TFC si CFR Calatori folosesc acelasi sistem de rutare si bilete chiar si azi - xSELL. Doar ca au doua baze de date separate. In plus, exista o versiune (publica) a sistemului in care toti operatorii (inclusiv cei care nu folosesc xSELL) sunt prezenti; doar ca respectivul sistem nu vinde si bilete, doar ruteaza (si poti face rute RegioCalatori + CFR + TFC fara probleme). Motivul de neintegrare a biletelor e pur comercial; un ordin ARF (parte din contractul de subventie), de exemplu, ar rezolva problema in cateva ore.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

AndreiB

#1882
Da, 1940 ar explica multe. Credeam ca e mult mai recent - cand s-a cvadruplat (aproape) M1000 pana la Chitila? Cum de totusi tunelurile de la Predeal au avut gabarit de electrificare, insa tunelul (tehnic cred ca pod) mic de la Chitila pe M700, nu?

Usor tehnic. Birocratic sau comercial, nu stiu. Insa operatorii de transport feroviar privati aduc o crestere binevenita a frecventei, dar din punct de vedere al incasarilor par sa traiasca exclusiv din subventie, cu venituri proprii nesemnificative. In multe cazuri (e.g. Astra plimband un automotor diesel de doar 2 vagoane pe sub catenara) nu fac decat sa risipeasca capacitatea liniei.

Per total nu sunt ferm convins ca modalitatea in care s-au implementat operatorii open access in Romania e cel mai eficient mod.

Eu as fi integrat sistemul de bilete de la aparitia OTF privat, as fi licitat operarea per rute exclusiva si nu as fi finantat cu subventie operatorii open access pe rutele interoperabile. Cred ca banii ar fi mai bine folositi pentru RK.

Vlad94

O intrebare. Se poate asigura o frecventa de 40 de min folosind doar firul M700 de la Bucuresti Nord la Ramificatia Otopeni? (vad ca firul vechi intre Mogosoaia siRam Otopeni este inchis circulatiei) Nu se vor introduce trenuri si pe varianta prin Bucurestii noi?

frunzaverde

Da, se poate. Este practic maximul tehnologic (vezi ca eu si @cristi5 am pus niste grafice de circulatie posibile mai "in spate").

Nu se va circula in momentul asta prin Bucurestii Noi (301Y-301K-301L-100) pentru ca nu vor muschii lor. Aparent "rezerva" in caz de probleme e sa bage o parte din trenurile de Urziceni si Galati pe Buciumeni daca sunt probleme de ritmicitate; dar altfel nimic. Pentru circulatie ca lumea via Bucurestii Noi, trebuie facute ceva reparatii pe racordul Bucurestii Noi - Centura (1.7 km), care nu s-au facut. Eu inca sper sa le (re)vina mintea la cap, si sa faca lucrarile, ca 1.5 tph este slab, slab de tot.

Firul vechi pe 700 intre Mogosoaia si Balotesti este inchis pentru finalizarea lucrarilor de dublare. Se redeschide cand e gata totul. Nu afecteaza cine-stie-ce linia spre Otopeni, e un singur bloc acolo care ar fi dublu...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

catalin_i

Din filmare pare linie dublă pe tot parcursul până la ramificația spre Otopeni. Sau mi se pare mie?
Dacă e linie dubla de ce atunci 1,5 tph e maximul?

frunzaverde

@catalin_i:

Mai uita-te o data. Cu mai multa atentie.
Nu este deloc dubla - singura bucatica dubla este strict intre Gara Mogosoaia si Ramificatia Otopeni.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

AndreiB

E linie cvadrupla (Fir I, II si III Chitila plus M700) dar nu ajuta cu nimic pentru ca nu exista macaze si chiar daca ar exista ar incurca circulatia pe linia spre Ploiesti.

Firul care pleaca spre M700 si aeroport este simplu (exceptand doua macaze cu alta linie in statia Pajura) de la iesirea din Gara de Nord pana la Mogosoaia.

catalin_i

Ar fi frumos sa vedem și returul. Și așa vedem pe unde se întoarce de la Gara Mogoșoaia la GDN și ne lămurim dacă e linie dubla sau nu.

horatiu.cosma

^
Avem câțiva colegi printre care frunzaverde, AndreiB etc care nu își dau cu părerea aici în necunoștință de cauză. Dacă chiar nimic nu te poate convinge că e linie simplă acolo, poți să dai o fugă până acolo.