Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

frunzaverde

15 minute in plus la un parcurs de 4 ore este imens, mai ales ca afecteaza 90-95% din calatori, pentru beneficiul a 5-10% cel mult. In plus, deja cele 4 ore sunt la limita negativa a atractivitatii modului de transport (atat comparativ cu rutierul, cat si "de sine statator").

Un automotor scurt in plus (care poate oricum prelua si capacitate suplimentara spre Bucuresti a celora care nu sunt "time sensitive", daca restul garniturii e plina) si un mecanic strict pentru parcursul acesta scurt (restul turnusului si-l poate face din alte trenuri, de exemplu din trenul standard Bucuresti - Otopeni) este o nimica toata.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

AndreiB

Eu cred ca operarea via PO Aeroport este mai eficienta, mai ales ca ai limita capacitatea Galati-Bucuresti la 50% (daca folosesti doua automotoare) sau ai introduce 15+min la ramura via OTP.

Avand in vedere numarul extrem de mic de trenuri intre Bucuresti si Galati, numarul calatorilor OTP-Galati va fi oricum limitat. PO Aeroport va avea toate facilitatile pentru a oferi un schimb ok pentru calatorii la care orarul se potriveste.

In rest as sugera ca toti banii sa se duca in RK pentru a reduce durata de calatorie enorma.

tom_sawyer

#1832
@funzaverde: cand s-a introdus mersul trenurilor curent, automotorul Galați-București prin Urziceni făcea 3h 45'. Acum a ajuns la >4h.
Trenurile prin Buzău și Ploiești au făcum mereu peste 4h.
Chiar nu cred că 15 min în plus se "simt", adică de la 3h30 sau 3h45 la 4 sau 4 fără ceva.

Dar oricum, mai repede convingi STB-ul sa tragă un autobuz pe la terminal decât CFR-ul să facă ceva ce nu li-e comod.
Poate TFC-ul sau alt privat să miroasă oportunitatea.

Knattspyrnufelag

Se poate sincroniza orarul autobuzului STB (R442) care are capătul la P.O. oricum. Și se pot adăuga opriri la Plecări și Sosiri pentru R442 (oricum ar fi utile!).

subway

Atata vreme cat traficul aerian tinde spre zero iar prezicatorii spun ca nu-si va reveni complet mai inainte de 2024 credeti ca va baga cineva bani intr-un tren care sa fluture vantul la aeroport?

frunzaverde

Nu stiu ce sa zic de prezicatori. Pfizer tocmai a anuntat ca le merge vaccinul, si inca mult mai bine decat s-au asteptat.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

AndreiB

Da, cred ca ar trebui ca toate autobuzele Regionale sa intre in incinta OTP. Trebuie insa o banda de autobuze la iesirea spre Bucuresti - e loc de largit la 3 benzi.

fulger nc

#1837
   Microbuzele/autocarele merg de obicei cu intre 6-9 si pana la 30 pasageri , ptr ca iau pasageri numai ptr orasele de destin si inca unul , sau doua de pe finalul traiectului , daca nu au pasageri.
   Nu au un orar fix ..cu toate ca spun ca il  au.
Timpul e de vreo 5 ore intre Otopeni-aeroport si Galati , ptr ca fac si o oprire de vreo 15-30 min pe drum.
   Cu trenul devine mult mai atractiv ..daca reusesti un timp sub 4 ore ..pana in gara de nord si de acolo sa ai trenul spre aeroport la sub 40 min .
  Ptr ca in orice situatie esti sub timpul microbuzelor , fara sa tii cont de comoditatea de a putea calatori cu bagaje , de a avea o toaleta tot timpul.
   Si cu timpul tot mai multi se vor reorienta catre tren.
   Solutii tehnice ca trenurile sa treaca prin Otopeni-halta in drumul lor dinspre si inspre Galati ar fi binevenite ,daca nu cresc timpul de parcurs.Si sa ai solutii civilizate de transport de acolo spre aeroport.Gen ..un autobuz al STB ..care sa treaca pe acolo spre aeroport.
   Ar fi mai multe alternative si conexiuni ptr a alege ce iti convine.

subway

#1838
Stai sa vedem cate vaccinuri comanda Biden pentru ai lui si cat costa, ca atat romanii cat si statul roman sunt cam sarmani la portofel. Eu sunt mai putin entuziast, parca vad ca iar vom fi lanterna rosie in UE si nu ne mai primeste nimeni ca nu suntem nici testati nici vaccinati...mai intrevad o problema, daca te vaccinezi capeti anticorpi si in situatia asta va fi greu de diferentiat intre cei imunizati si cei cu adevarat infectati, toate testele actuale vor iesi pozitive in ambele variante, e ca la pesta porcina...banuiesc. Speranta e ca totusi testele pisiar sa continue sa functioneze corect si dupa vaccinare.
Despre prezicatori n-am facut decat sa postez ce colporteaza ei...dar daca e sa stam stramb si sa judecam drept nici traficul cf nu se simte prea bine, scartaie din toate incheieturile din pacate...

Ionut


tom_sawyer

#1840
Autorizatie  63/28.10.2020

Continutul pe scurt al autorizatiei - ,,Pasaj semi acoperit (copertină)", din cadrul obiectivului de investiție ,,Modernizarea liniei de cale ferată București Nord - Aeroportul Internațional Henri Coandă București - Faza I: Racord C.F. la Terminalul T1, Aeroportul Internațional Henri Coandă București"

Durata de valabilitate a autorizatiei -  Până la finalizarea lucrărilor, cu condiţia începerii execuţiei lucrărilor în termen de 12 luni de la data emiterii
Durata de executie - 5 luni

http://mt.ro/web14/documente/interes-public/autorizatii/2020/63/AC%2063_28.10.2020.pdf

http://mt.ro/web14/documente/interes-public/autorizatii/2020/63/Anexa%20AC%2063_2020.pdf


Policarbonat pe structură metalică; valoarea lucrărilor fără TVA: ~ 5 milioane lei.

stangabriel


myid

a facut cineva poze la sol?
sunt curios cum au adus zona la starea initiala, ce cosmetizare/igienizare s-a facut.
Inainte era decent, sper sa fi ramas macar la fel.

stangabriel

Acum se intuneca devreme pt poze. A iesit mult mai bine decat inainte. Sper curand ceva imagini.

Vlad94

#1844
https://clubferoviar.ro/lucrarile-pe-linia-pajura-mogosoaia/
Am gasit articolul asta despre cateva lucrari pe M700 intre Pajura si Mogosoaia. Sunt curios daca pe viitor se va continua cu reabilitarea liniei intre Post Rudeni si Bucurestii Noi,pentru a se putea creste numarul de trenuri pe ora.