Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tom_sawyer

^ Trafic Otopeni pe primele 3 trimestre: 3.759.065 pasageri.

Informația e de pe forum.fly-ra.com, citează AAR, dar pe site la AAR (Asociația Aeroporturilor) nu apare nimic.

frunzaverde

E plauzibila cifra. Pe CNAB au publicat cifrele pana in iunie (inclusiv): https://www.bucharestairports.ro/files/pages_files/AIHCB_WEBSITE_2019-_2020__ROM__SEM_I.pdf

Din cele 3.76 Mpax, ianuarie - martie inseamna 2.48 Mpax. Pana in iunie au fost 2.6 MPax (aprilie - iunie fiind aproape 0). Cifra mea pentru august (426 Kpax, cumulativ putin sub 3.4 Mpax), a fost luata din ZF ( https://www.zf.ro/auto/cum-se-vede-pandemia-de-pe-aeroportul-otopeni-traficul-pe-primele-19557762 ), si implica ca au fost cam tot atatia pax si in iulie...

Asta inseamna ca septembrie au fost ~376 Kpax, perfect plauzibil. Probabil octombrie a scazut la ~200-~300 Kpax si noiembrie va fi si mai jos. Asta inseamna 10.000 pax pe zi (plecari + sosiri), o nimica toata - aeroportul a trecut de la 200% din capacitate la 50%...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!


elphax

pentru ca pompierii nu mai sunt de ajuns :) nu uitati ca SMURD tine de Ministerul de Interne
nu va ganditi la arme, ganditi-va la ordine, disciplina si ajutor pentru populatie pe care armata il poate oferi organizat

Cetatean

Câteva poze din zona, preluate de la un prieten de la un prieten etc.




























Powered by API/PUM imgur uploader

tom_sawyer

^ Mulțumim!

Stația de la Țiriac au făcut-o pe partea opusă patinoarului, o să trebuiască să traversezi drumul. Nu e algomerat, dar totuși...

stangabriel

Adica propui sa fi fost deasupra drumului si scarile spre patinuar ? Cred ca a contat si faptul ca in aceasta varianta este cu fata spre sud, soarele incalzeste,iar viscolul bate dinspre nord est. A iesit mai ieftin  asa :)

AndreiB

#1807
Statia de la patinoar e o inutilitate completa si o marturie trista a influentei securistilor in Romania, dupa mai mult de 30 de ani de la revolutie.


tom_sawyer

#1809
@stangabriel: good point!

LE: acum îmi dau seama că doar pe partea aceea e trotuar, unul extrem de îngust de altfel.

horatiu.cosma

#1810
del

tom_sawyer

#1811
.

tom_sawyer

#1812
Propunere:



Ce ziceți de un astfel de racord din magistrala 700 către aeroport? Ar fi util trenurilor (făcute cu automotoare) de la Galați/Brăila/Urziceni/Slobozia să intre direct la Aeroport, fac stație si mecanicul se mută la celălalt post de conducere, apoi pornesc spre Gara de Nord (și la retur la fel).
Deci oferi acestor orașe conexiune directă la Aeroport.

Lungimea ar fi 10 km, doar teren agricol, neconstruit, de expropiat.

Problemele pe care le vad ar fi:
- permite ce am desenat sau ceva asemănator o viteză de măcar 80 km/h? Sunt razele de curbură suficiente pentru așa ceva? Am desenat curba cât mai largă posibil.
Viteză de 80 km/h avem pe racordul nou constuit către aeroport.

- dpdv al circulației feroviare, ar avea un impact prea mare un tren care întârzie de la Galați/Brăila pentru cel care pendulează GdN-aeroport? Practic s-ar suprapune doar pe cei 2 km de racord nou constuit.

horatiu.cosma

Pai o întârziere de 15 minute pentru 1-2 persoane care ar coborî la aeroport pare cam inutil. La Țiriac ar coborî sub o persoana per tren, întârziere de 2-3 minute care contează.

tom_sawyer

#1814
La un drum de 4 ore Galați-GdN, 15 min întarziere mi se par acceptabile. M-aș bucura să fie numai atât.

Din câte am auzit, vechiul PO Aeroport, ăla cu transfer cu duba, era destul de folosit de călatorii din GL-BR.