Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.


Feri

^^^ Conform ClubFeroviar se pare ca da:

QuoteEXCLUSIV Închidere de linie Pajura-Mogoșoaia, pentru ridicarea vitezei spre Aeroport

"Se schimbă șina și se fac lucrări de sudură pe o distanță de 1,5 km, până la intrarea în tunel. Pe această porțiune, după finalizarea lucrărilor, viteza de circulație va crește la 100 km/oră. De asemenea, se va ridica de la 70 la 100 km/oră și viteza la trecerile la nivel de la halta Pajura. În ceea ce privește tunelul, viteza va rămâne la 70 km/oră", au declarat pentru Club Feroviar surse din cadrul Regionalei București a Companiei Naționale de Căi Ferate CFR SA.

Vom putea ajunge la Aeroport în 17 minute

Practic, se va renunța la sistemul clasic cu JIL-uri (joantă izolantă lipită) și se va trece la cel modern, cu șină sudată, cum întâlnim pe tronsoanele de cale ferată modernizate de fonduri europene, cum ar fi București-Constanța sau București-Predeal. În urma acestor lucrări pe care Regionala București le face în regie proprie, se așteaptă ca durata călătoriei între Gara de Nord și Aeroportul Henri Coandă Otopeni – Terminalul Sosiri, să scadă de la 21 la 17 minute, făcând noua conexiune feroviară și mai atractivă.

Închiderea de linie între halta Pajura și stația Mogoșoaia este programată pentru zece zile, însă responsabilii Regionalei București a CFR SA speră ca lucrarea să fie gata în șase zile. Asta pentru că cei mai afectați de lucrări sunt navetiștii care luau trenul spre București de la punctul de oprire (PO) Parc Mogoșoaia, situat lângă pasajul de cale ferată de peste DN1A.


https://clubferoviar.ro/inchidere-de-linie-pajura-mogosoaia/

bogdanstancu

De banii aia nu mai bine reparau sectorul ala care ar fi permis apoi circulatia pe 2 fire?

AndreiB

17min cu oprirea la Patinoar, presupun. O calatorie mai scurta e buna pentru reclama, desi as sugera ca pragul psihologic este de 15min. Insa frecventa e mai importanta decat o calatorie mai scurta cu 4min.

TibiV

Quote from: Feri on October 27, 2020, 03:20:42 PM
... cei mai afectați de lucrări sunt navetiștii care luau trenul spre București de la punctul de oprire (PO) Parc Mogoșoaia, situat lângă pasajul de cale ferată de peste DN1A.

Adica practic nimeni nu este afectat... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dan tm

#1790
Azi au fost citeva perechi de trenuri trasate spre Aeroport. Trenuri de proba

DAr nu au circulat.

P19990

0   Aeroport H.Coanda T1       29.10.2020 10:30
1   Patinoar PO                         29.10.2020 10:32     10:33
3   R. Aeroport T1               29.10.2020 10:35
6   Mogosoaia                      29.10.2020 10:40    10:41
8   Parc Mogosoaia h          29.10.2020 10:46
12   Depoul Buc.Triaj h         29.10.2020 10:49
14   Pajura Hm.                 29.10.2020 10:51
16   Carpati                          29.10.2020 10:53
19   Bucuresti Nord Gr. A       29.10.2020 10:58


P19995

0   Bucuresti Nord Gr. A       29.10.2020 13:00
4   Carpati                             29.10.2020 13:04
6   Pajura Hm.                       29.10.2020 13:06
8   Depoul Buc.Triaj h       29.10.2020 13:09
11   Parc Mogosoaia h       29.10.2020 13:12
13   Mogosoaia                   29.10.2020 13:16    13:17
16   R. Aeroport T1        29.10.2020 13:21
19   Patinoar PO                29.10.2020 13:25    13:26
19   Aeroport H.Coanda T1   29.10.2020 13:30



edvard

#1791
Quote from: bogdanstancu on October 27, 2020, 03:32:05 PM
De banii aia nu mai bine reparau sectorul ala care ar fi permis apoi circulatia pe 2 fire?

Probabil cã da, asa ar fi fost /meniul/ complet, ideal...

Dar la /procedurile/ :) actuale, parcã n-as fi prea sigur cã se încadrau pentru termenul de 12 Decembrie.

Dragosdimitrescu

Cu ce le-o fi asa de important acest 12 decembrie cand intra noul mers al trenurilor in vigoare fata de un termen in primavara lui 2021 pentru realizarea reabilitarii si sectiunii ce ar fi permis circulatia pe 2 fire?!
Greu e cu obligatiile de imagine in fata electoratului...

voicul

Trenul Otopeni - Gara de Nord va funcționa de pe 12 decembrie. Cât timp va dura călătoria

"Așa cum bine știți, în această perioadă se realizează testele dinamice pentru acest obiectiv. Estimăm că recepția acestui obiectiv se va realiza în intervalul 2 - 4 decembrie.

Punerea în funcțiune cu călători se va realiza odată cu noul mers al trenurilor - 12 decembrie 2020.

În acest moment, CFR Infrastructură, care este proprietarul infrastructurii, primește solicitări de trasă, ei vor analiza câte solicitări au. Cert este că 19,5 km, din care 7,8 km linie dublă, plus acest racord nou, în condiții normale, ar trebui să fie parcurs între 15 și 17 minute", a spus Lucian Bode, în cadrul conferinței de presă privind bilanțul anului de mandat de la Minister.

Acesta a explicat că intervalul de timp între plecări va fi stabilit când se va ști câți operatori vor fi pe acest traseu.

"Vom vedea la momentul imediat ce vom avea toate solicitările inventariate câți operatori vor opera pe acest traseu și atunci vă vom spune exact la ce interval de timp va pleca un tren din Gara de Nord, respectiv Otopeni", a afirmat Bode.

https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/trenul-otopeni-gara-de-nord-va-functiona-de-pe-12-decembrie-cat-timp-va-dura-calatoria-1395509

AndreiB

Mi se pare foarte ciudat sa nu se stie orarul cu o luna inainte de deschidere. In mod normal orarul trebuia stiut inainte de a construi ceva - pentru ca sa dimensionezi dimensiunea investitiei la frecventa/timpul de calatorie pe care vroiai sa il obtii.

Sorinus

Ma gandeam ca ar fi o idee buna niste monitoare la benzile de bagaje si chiar la coada la control pasapoarte, in care sa apara orarul mijloacelor de transport spre Bucuresti. Astfel oamenii stiu ce pleaca primul (tren, 783, 780) si in ce directie, si nu mai stau sa bajbaie si sa-si dea seama ca trenul pleca imediat, dar s-au dus la 783 care pleaca in 20 minute.

frunzaverde

Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

AndreiB

Cu orarul live? Tin minte ca erau afise dar orele live nu tin minte. Ce e drept - a trecut asa mult timp de cand nu am mai fost :(...

tom_sawyer


frunzaverde

#1799
@AndreiB - parca erau ecrane, dar poate erau afise... Cert e ca atunci cand am fost in decembrie la OTP pe sosiri, am ajuns la 780 pentru ca tin minte ca am vazut undeva ca urma sa vina in 5 minute dupa ce mi-am luat bagajul, deci ceva orar am vazut, si n-am stat sa caut - l-am vazut intamplator... Si stiu sigur ca n-am cautat la RATB pe site.

De ce-o sa se intample intr-o luna, la cum arata lumea, nu ma mira ca nu exista inca orar... Traficul pe OTP este efectiv o gluma in momentul asta - am zburat de pe OTP la jumatatea lui august, cand de obicei era maximum de cerere si cozi care ieseau in afara terminalului. Anul asta, la ora de varf, terminalul era gol, cativa zeci de oameni rasfirati in tot terminalul; functionau doar doua posturi de securitate in tot aeroportul, si nu a fost nimeni in fata mea la control. La fel, in zona sterila, gol tot... cu majoritatea lucrurilor inchise din lipsa de clienti. In avion, destinatie de vacanta, pe care de obicei erau 3-4 zboruri pe zi, acum 1 zbor pe saptamana regulat + 0.5 charter, eram 33 pe 180 de scaune, si echipajul se mira de "ce plin e azi".

Nu am vazut niciodata OTP-ul asa gol - nici macar la miez de noapte in 2005-6 nu era in halul asta de gol...

In situatia curenta, mai mult de un "soft opening" nu are de ce sa se intampla, trenul va cara oricum aer... Asta daca va fi posibila o deschidere (la cum merg lucrurile, armata pe strazi si carantinarea totala sunt posibilitati clare) - lumea a ajuns poveste de film horror...

@Dragosdimitrescu - pentru ce s-astepte, traficul pe OTP este atat de minuscul acum, incat chiar si un tren pe ora este overkill la majoritatea orelor... In cea mai buna luna de pana acum, august, OTP a avut 400.000 pasageri fata de aproape 2 milioane intr-un an normal... Practic, in cea mai buna luna, ne-am intors la nivelele de trafic din 2005...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!