Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Vlad94

Confirm. Aceelași autor(zofei.2006) a realizat o serie de filmări în zona Mogoșoaia precum aceasta

tom_sawyer

Începând de vineri după amiază, au avut loc teste cu automotoare Siemens Desiro pe linia de Otopeni, pentru că luni este așteptat președintele Klaus Iohannis în trenul de aeroport. Cerința ca trenul să aparțină CFR Călători a venit din partea șefului statului.

Materialul rulant a fost retras de pe un InterRegio București-Galați și de pe un Regio București-Urziceni. În consecință, trenul IR 1773 București Nord-Galați nu a mai fost operat cu Desiro, ci a fost format din locomotivă General Motors (GM) și două vagoane clasice, iar R 7038 Urziceni-București Nord a fost tractat de o locomotivă DA adusă de la Ploiești, la care a fost atașat un vagon.

https://clubferoviar.ro/iohannis-in-trenul-de-aeroport/

TibiV

Cerinta ca trenul sa apartina companiei publice ("a noastra", mai ales la subventii...) mi se pare corecta.
Nici nu vreau sa ma gandesc la ce ar fi aparut in presa "de stanga" daca presedintele s-ar fi "dat" in trenul unei companii private. "Tradare, spaga, este ruda cu patronul de la aia, fura tara, patronul i-a facut un Peles mai mic, dam calea ferata pe mana privatilor, etc. etc....)

Ce este cu adevarat grav este ca CFR Calatori nu a fost in stare sa puna pe picioare "doi armasari" din herghelia de Desiro "priponita" la gard, si a trebuit sa scoata doua trenuri din operarea normala.
Asta este de fapt stirea trista....  :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

Pai Desiro au, dar Desiro cu care sa fie siguri ca nu ramane Iohannis in camp, pote mai greu

Probabil merge numai dus, ca intorsul nu stim nici acum pe unde va fi

frunzaverde

CFR Calatori a avut (din momentul in care a expirat contractul de garantie) numai probleme cu intretinerea Desiro. E nevoie de un flux complet diferit de furnizori de piese si de servicii fata de toate celelalte vagoane si locomotive din parcul CFR, si nu au reusit sa-l faca vreodata sa mearga... De la vopsire pana la A/C, totul e diferit...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

subway

De ce nu au licitat si concesionat serviciile de mentenanta?

frunzaverde

Desirourile au fost cumparate in epoca de trista amintire Necolaiciuc-Mitrea... Probabil se gandeau la niste mismasuri cu mentenanta ulterioara garantiei. Toata afacerea a fost o porcarie - Desiro au fost niste automotoare de care CFR nu avea si nu are nevoie. Sunt trenuri gandite pentru linii rurale, de foarte scurt parcurs, cu viteze modeste si acceleratii proaste, de foarte mica capacitate si foarte slab confort. Adica exact liniile de care CFR incearca sa scape la privati sub numele de neinteroperabile. La CFR au ajuns initial pe lung-parcurs ca inter-city (unde au fost urate de pasageri, confort si zgomot de duba), apoi pe diverse trenuri regionale, unde se potrivesc ca nuca in perete...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

subway

#1642
Am inteles, manareala jegoasa, e marfa nemteasca, nu trebuie intretinute ca merg pana-si dau duhul sau se rupe linia, le menteniotizam noi pe romaneste cu sereleul din beciul matusii Tamara...

tom_sawyer

#1643
Totuși pe linia de aeroport sunt cele mai potrivite față de tot ce există acum în țară ca automotoare.
Au AC, podea joasă, uși cu deschidere largă și capacitate potrivită (nu cred ca o să fie nevoie de mai mult de cele 120 de locuri pe scaune + în picioare cât o încăpea).

Îmi permit să pun o poză de la "electrici" cu probele, mai sunt și altele acolo:


frunzaverde

Nu-s de acord. X72500-urile de la RegioCalatori sunt si mai moderne, si mai bine intretinute, si mai comfortabile decat Desiro-urile. La fel si noile automotoare de la Pascani. Chiar si IC2-urile de la Astra (daca nu se strica). Desirourile sunt probabil mult prea scurte si mult prea inghesuite pentru un serviciu normal la aeroport (nu "de pandemie" - la ce trafic e acum, 1xDesiro ajunge garantat).

Si asta fara a pune la socoteala ca aproape tot ce inseamna Desirouri sunt intr-o stare execrabila, AC-ul nu mai merge la marea majoritate, toate sunt pline de grafitti (pentru ca nu se pot vopsi ca vagoanele normale), multe au geamuri sparte etc. etc.)...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

tom_sawyer

#1645
Ai dreptate pentru drum lung, dar aici sunt numai 20 de minute petrecute în tren. Cele de la RC si Astra nu cumva au accesul mai greoi, cu trepte și usa mai îngustă? Am înțeles că la franțuze se deschide cam greu ușa.

Mai important e să nu crape în mijlocul drumului, că ar vui televiziunile și probabil s-ar compromite definitiv ideea de tren la aeroport.

Apropo, un cuplu de două Desiro, dacă unul se defectează, își poate continua călătoria împins/tractat de celălalt automotor?

AndreiB

#1646
X72500 sunt trenuri de lunga distanta - interiorul acela cu mini-saloane e mai dificil de navigat vs spatiul mare liber in Desiro. Mie Desiro mi se par foarte spatioase pe interior - mai ales segmentul cu geamurile inalte. Si eu cred ca sunt foarte potrivite pentru asta, dar nu stiu in ce stare tehnica/estetica e majoritatea parcului.

Sunt de acord insa ca sunt prea scurte si o sa fie risipa mare de personal cand vor rula cuplate.

myid

tichie de margaritar si eu - dar ar fi fain macar sa le aplice o colantare cu un design OK si sa scrie pe ele Transfer Aeroport. 

Poate aude cineva?

stangabriel

S-a finalizat lucrul la sol spre aeroport, mai trebuie doar gazonul.

cristi5

Mie locul de bagaje din Desiro nu mi se pare portivit pt aeroport. Sa trebuiasca sa tragi de valiza pe scarile alea in sus... Ca dupa 25 min sa le tragi in jos...

Calatorii cu bagaje vor prefera sa stea in partea aia low-floor, langa buda puturoasa.

E o ruta noua, "fanion", poarta de intrare in tara etc, deci aberant sa bage material rulant atat de vechi

Deci la acest fanion avem o lista de carpeli
- solutia fara perspective de conectare la T2
- capacitatea liniei lasata de izbeliste asa ca nu se pote asigura frecventa decenta
- si Desiro cu grafitti, geamuri sparte, buda praf, pe post de cireasa pe tort

Si merge KWI sa inaugureze aceasta harababura de management