Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tom_sawyer


hefaistos

@Cristi5 știu de SF inițiat sub guvernarea Cioloș. Din punctul meu de vedere însă nu era "proiect" era "basm". Se pare ca basm era și pentru ce ce au făcut documentația la licitația câștigată de Porr, dovada ca au prevazut o stație CF dintre cele mai moderne. E, uita ca datorita presiunilor din presa legate de Cm fotbal au reinviat basmul care a devenit proiectul Arcada asa cum niciodată nu s-a mișcat înainte o procedura de atribuire (cel puțin eu nu știu). Și uite asa noul PO Aeroport a devenit redundant, sau de-a dreptul inutil încă înainte de finalizare.
O sa întrebi ce e aia "basm". Pai doar cu referire la Henri Coanda: drum expres de legătură cu A3, magistrala de metrou, noul terminal. Poate ca unele vor fi promovate la rangul de proiect, dar astăzi sunt doar basme.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

hefaistos

Stadiu 25 ale lui august 2020

Lucrarea PORR - Gara/Punct oprire, cum l-or mai boteza si ei. Termenul este decembrie 2020 si dupa cum  arata nu se grabesc sa-l depaseasca.
















Lucrarea Arcada viaductul cel lung, vazut de undeva la 1 km est de DN1.

Nu se vede in poze dar au pus traversele insa nu si sina (cel putin in zona in care am facut pozele).























Powered by API/PUM imgur uploader


Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

survola

#1473
Stadiul lucrărilor astăzi:







Powered by API/PUM imgur uploader

nenea_hartia

Mulțumesc tuturor pentru poze!

Aici e puțină burtă sau mi se pare mie?



Iar aici a intrat cineva cu vreun utilaj?



tom_sawyer

S-a emis AC pentru punctul de oprire de la patinoarul lui Tiriac:

http://mt.ro/web14/documente/interes-public/autorizatii/2020/47/AC%2047_28.08.2020.PDF

Lucrari suplimentare la pilele 18, 19, 20 si la deschiderile aferente.
Valoare lucrari fara TVA: ~ 10 milioane lei
Durata de executie: 5 luni de la data inceperii efective a lucarilor

subway


stangabriel

Din fuga masinii am observat ca s-au montat stalpi si izolatie fonica pe tot viaductul peste Dn1, inclusiv peste gradina cu pricina. E adevarat ca a fost ultima sectiune. Aveti idee daca s-a ajuns la vreo intelegere ?

dristor

Exista vreo sansa sa dea drumul la trenuri pana la sfarsitul lui septembrie?

tom_sawyer

Nu. Doar trenuri de test. De-abia din decembrie, de la noul mers al trenurilor, se pare ca se va da drumul.

https://clubferoviar.ro/tren-de-test-la-aeroportul-otopeni/


Vlad94

Deci stația se va numi Aeroport Henri Coandă T1 Hm. Un lucru nu înțeleg, în document figurează stația pe linia București Urziceni (M700). Linia nouă nu va primi un indicativ separat?

TibiV

Este fix pe M700.
De fapt este fostul PO Aeroport, care se pare ca este "avansat in grad" de la PO la Hm. Vor aparea acolo niste macaze (poate si o abatuta?...)

Macazele/macazurile alea (schimbatoare de cale, ca sa fim mai exacti...) si terminalul de la T1 sunt cele care impun suplimentarea posturilor IDM...

Vezi ca se vorbeste despre "grupa R. Aeroport T1" si despre "grupa Aeroport H. Coanda T1".
Nu stiu eu multa CFR-eza, dar mi se pare sa sunt lucruri diferite...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

tom_sawyer

#1483
Referitor la Hotărârea AGA din 27.08.2020:

Noua Hm. va fi la km 16+550, conform documentului.

Nu cred că e vorba de noul PO Aeroport, pe pagina precedenta avem in postarea lui cristi5 un extras în care apare că acesta e la km. 19 și ceva.

Km. 16+550 este cam in zona în care noul racord spre aeroport se desprinde din 700 (se desprinde la 16+100).

https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=504.420

https://i.imgur.com/0qowuAS.jpg

Este puțin înainte de cladirea CED din planșă. Deci o nouă Hm. Întrebarea e de ce e nevoie de ea?


Referitor la Hotărârea AGA din 31.07.2020:

E vorba de noul punct de oprire de la patinoarul lui Țiriac. Zice că e amplasat la km. 18+317.

Avem AC emis pe 28.08 pentru lucrări suplimentare la pilele 18,19,20 si la deschiderile aferente.

Dar daca ne uităm pe planșă:
https://i.imgur.com/IIEmmJf.jpg

vedem că acestea sunt pe la km. 18+200.

Undeva e o greșeala...

frunzaverde

Hm. Aeroport H. Coanda T1 este noua statie de la Aeroport, din fata terminalului. Este pozitionata la km. 16+550, adica exact acolo unde incepe racordul separat dinspre linia 700.

Statia este formata din doua grupe, grupa R. Aeroport, adica Racord Aeroport si grupa Aeroport T1, fiecare corespunzand cu doua seturi de macazuri, setul de macazuri care desprinde racordul din 700 si setul de macazuri de la peronul din fata aeroportului. Asta inseamna ca scriptic cel putin, macazul de la racordul care separa 700 de linia de aeroport apartine scriptic de Hm. Aeroport H. Coanda T1, nu de Mogosoaia, si tot racordul este o singura statie infundata, racord la 700, deci probabil nu va primi indicator de linie si sectie separata. Nu e o solutie noua.

Hm. inseamna "halta miscare", adica are IDM si macazuri.

PO-ul infiintat pare a fi fostul PO Aeroport pe 700, dar e ambiguu documentul. PO inseamna "punct oprire in linie curenta", adica nu are macazuri.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!