Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.


Feri

^^^  :lol: mod inedit de a rezolva cu balastul

@survola
Cred ca se refera la cei care vin dinspre Urziceni si vor avea de asteptat trenul de aeroport care sa opreasca in PO.
Asta in varianta in care vor fi doua categorii de trenuri spre aeroport intercalate la 30min, BucNord-Otp direct si respectiv unul care sa opreasca la PO, Patinoar si ce-o mai fi.

Defapt problema este ca nu stim nimic despre mersul acestor trenuri si sistemul de plata/tarife/abonamente, ceea ce este ciudat avand in vedere ca lucrarile sunt spre finalizare.

cristi5

PO aeroport se muta spre vest, dupa traversarea DN1, corect?

^ daca e asa, trenul GdN -OTP nu va ajunge in PO aeroport.

Feri

Poate au de gand sa faca GdN-OTP via acest PO si sa intoarca automorul cine stie  :o
Improbabil dar deocamdata doar speculatii ca nu avem nimic oficial.

rota


frunzaverde

@Feri - Nu se poate intoarce nici un tren intr-un punct de oprire (PO) - este o simpla halta in linia curenta, fara macazuri. Statia va fi folosita exclusiv de trenurile Bucuresti - Urziceni - [Galati], si are o oarecare utilitate - pentru cei care vin de la Galati/Urziceni/Slobozia, pot cobori aici si face o scurta transbordare auto pana la Aeroportul Otopeni, versus a merge pana in Bucuresti Nord si a lua de-acolo ceva. Vor fi putini pasageri, dar complet inutila nu e gara.

@Cristi5 : PO aeroport e tot la est de DN1, pe Drumul Garii Balotesti, in imediata vecinatate de vechiul PO Aeroport, vizibil pe Google Maps. Probabil vor folosi transbordare la cele 2-3 trenuri de Galati/zi + 4-5 trenuri de Urziceni, si atat, pentru a deservi pasagerii non-bucuresteni.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

cristi5

#1461
^ mvai dar ce s-a intamplat cu propunerea de mutare cu 400m spre vest, langa DN1? A ramas... propunere? A fost prea mare graba?

Cine o sa coboare acolo ca sa mearga la avion pe strazile laturalnice ale Otopeniului? Si cu ce o sa mearga?

Pe DN1 parca erau legaturi mai bune... Dar si ala trebuia traversat, complicat...

Quote from: cristi5 on December 23, 2018, 01:51:18 PM




hefaistos

Aia fuse fuse și se duse.
Lipsa de coordonare intre lucrari. În 2018 era noul PO Aeroport pentru ca nu exista proiectul Arcada. . Astăzi e... nimic, deoarece a fost înlocuit de lucrarea Arcada.
Ar putea deveni capăt de linie pentru o linie suburbana: expres între aeroport și GdN/ Basarab, cursa cu opriri multiple. Evident, trebuie sa capete nume nou, ca PO Aeroport nu se mai potrivește.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

subway

Stai ca inca nu stim cum se va numi statia cea mai tare din parcare!
:)

tom_sawyer

#1464
@hefaistos: faci confuzie. Noul PO Aeroport e cu totul alta lucrare (Porr) fata de noua gara de la aeroport (Arcada).

@cristi5: nu stiu daca s-a schimbat amplasarea noului PO Aeroport. Pe clubferoviar.ro zice asa:
QuoteStructura clădirii a fost finalizată recent și au fost turnate fundațiile pentru cele două peroane, pe cele două fire. De astăzi a început montarea prefabricatelor din beton din care vor fi făcute peroanele și care fuseseră în prealabil aduse la fața locului.

Lucrările au fost un pic stânjenite de faptul că, atunci când ele au început, constructorul a aflat că terenul din fața stației aparține unei persoane private. Tot atunci a aflat și CFR SA acest lucru, iar șantierul a fost reorganizat.

In imaginile de pe satelitul Sentinel apar niste lucrari, dar nu sunt chiar lipite de DN1.

hefaistos

Exact asta ziceam și eu. Când lucrarea Arcada nu exista s-a licitat la Porr și un nou PO Aeroport. Care de când a apărut lucrarea Arcada nu mai are nici o valoare.
Dacă citești atent postul mei vei vedea un text: "lipsa de coordonare intre lucrari."
Ca veni vorba aici se potrivește povesteacu nea Dorel care începe podul de pe ambele maluri și îl potrivește din ochi. Dacă nu-i iese, asta e, o sa avem doua poduri.
Sau altfel văzut avem doua gări la aeroport, una la terminal și alta ceva mai încolo.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Vlad94

Eu nu vad aceasta halta ca fiind inutila. In apropiere se poate construi un park and ride si poate folosi de cei care vin pe DN1. Sau ar putea fi un punct de acces a celor dinspre Urziceni, Faurei, Braila, Galati la aeroport via autobuz. De asemenea, ar fi si unii locatari ai zonei rezidentiale.

Vlad94

Legat de nume, de ce sa nu se denumeasca Petresti Ilfov sau Corbeanca, acestea fiind in apropierea statiei.

cristi5

Quote from: hefaistos on August 22, 2020, 07:53:35 PM
În 2018 era noul PO Aeroport pentru ca nu exista proiectul Arcada.

Ba exista SFul pt actuala estacada (da click pe mesajul pe care l-am citat, cu 1-2 mesaje inainte sunt randari ale estacadei). Cred ca e acelasi SF cu cel al dublarii si estacadei.

@tom_sawyer m-am uitat si eu pe satelit, n-am vazut mare lucru si am crezut ca am visat mutarea... Apoi am cautat pe topic si am gasit mesajele din 2018.

Deci intrebarea ramane daca noul PO aeroport are acces la DN1 sau ba...

frunzaverde

Accesul la PO Otopeni este din Drumul Garii Balotesti, in spatele saormeriei si benzinariei de la intersectia dintre drumul asta si DN1. E cam la 250-300 metri est de vechiul PO Otopeni, pe aceiasi parte a DN1 (la vest de DN1), si pe aceiasi strada cu vechiul PO. Si halta veche si halta noua aveau un acces relativ facil in DN1.

Se poate teoretic merge pe jos de la PO Aeroport la terminal, dar nu cu usurinta. Cel mai usor e pe stradutele cu litere, si apoi pe perimetralul extern al aeroportului (la fel se putea si inainte). Pe DN1 e o idee proasta, nu exista trotuar continuu. Microbuzul de transfer mergea tot "prin spate", nu e trafic, spre deosebire de DN1 si e si mai scurt - drumul lua doar cateva minute.

Singura utilitate a haltei asteia este pentru un autobuz de transfer la aeroport pentru trenurile de la Urziceni si Galati. Un park and ride nu are nici un fel de atu, dat fiind frecventa foarte slaba a trenului, si directia de mers care nu e prea avantajoasa pentru nimeni.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!