Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.


Feri

Intradevar geamurile trebuiau sa fie fumurii/tratate sa nu permita full uv.
Dar, cred ca mult mai problematic decat efectul de sera vara va fi gerul si viscolul iarna.

fulger nc

@Feri
total de acord cu tine
am pus pasajul pietonal din sticla doar ptr a sesiza diferenta ..estetic vorbind , fara sa mai vorbim de cum se va pastra in timp
la cat de mare e deschiderea interioara si fara capete ..sigur va fi ca pe stadion , partial acoperit
ce e clar e ca nu stiu in minister sa faca chestiile astea , am vazut modernizarea garii Braila , gara noua Galati ..sunt numai improvizatii ,au cheltuit mult pe a "aduce" trenul in otopeni , ptr ca structurile si tot proiectul costa si s-au zgarcit in ultimul hal la gara propriuzisa
macar de se foloseau materiale de calitate putea sa arate mai bine ..chiar daca functional nu era ultimul racnet

TibiV

@fulger nc

chiar daca esti "youngster", ar trebui sa inveti chestii... De exemplu postarea pozelor.
Te ajut eu (strict pe OTP).






Daca nu intelegi, da "quote" la postarea mea...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

BogdanTea



Se putea folosi chiar si solutia de la Pasajul Basarab unde bolta este partial descoperita. Din experienta de calator care tranziteaza zilnic acea statie este foarte bine ventilata, cand ploua nu se uda peronul, iar iarna chiar si pe viscol se comporta decent.

rota


subway

Si daca urcau piatra sparta cu haba dupa aia ce faceau, o luau la carat si umprastiat cu roaba si cu furca?
Am criticat de nenumarate ori aceasta lucrare dar de data asta nu e cazul.

cutter

Alternativ puteau să folosească o soluție de cale ferată fără balast.

AlexxC

Care ar fi argumentele pro si contra balast pe viaduct vs alte solutii tehnice?

dan tm

De ce nu au adus piatra cu vagoanele speciale pentru piatra ,,Facps" sau cum se numesc?

ciprebbe

Pai inca nu e gata linia sa poata "circula" pana in capat pe ea.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

cutter

@AlexxC
Wikipedia: https://en.wikipedia.org/wiki/Ballastless_track
Și un paper mai detaliat: https://bjrbe-journals.rtu.lv/article/download/bjrbe.2019-14.444/1645

Oricum discuția e deja off-topic. Presupun că au ales soluția clasică pentru că e cea mai rapidă/ieftină de executat.

subway

Mai sunt si alte considerente legate de diferenta de elasticitate a caii la trecerea garniturii de pe balast la fara balast.

tom_sawyer

Cum arată acum noul PO Aeroport. Semne de întrebare privind utilitatea acestuia





Noul PO Aeroport va fi gata, dar asupra utilității lui planează mai multe semne de întrebare. În primul rând, nimeni nu va veni de la Gara de Nord la Aeroportul Otopeni pe aici, pentru că până la aerogară sunt aproape 3 km, distanță pe care se va face transbordare auto. Bucureștenii vor alege legătura directă, care va fi gata până la finele anului.

Ea ar putea fi utilă celor din Urziceni, Brăila sau Galați care vor să ajungă la Aeroportul Henri Coandă, dar totul depinde de frecvența trenurilor. Acum aceasta este destul de redusă, drept pentru care vor prefera în continuare transportul rutier.

Ar mai putea fi utilă și celor care locuiesc în vilele din imediata apropiere, pentru a ajunge repede la București, dar aici intervine aceeași problemă a intervalului de succedare între două garnituri. Dacă vei fi nevoit să aștepți mai bine de o oră trenul, vei folosi în continuare mașina pesronală sau autobuzele STB SA.

Și mai apare o problemă: dacă CFR SA nu va angaja o firmă care să asigure paza non-stop a stației, ea va fi vandalizată cât de curând.

https://clubferoviar.ro/noul-po-aeroport/

survola

Nu înțeleg cum e cu așteptarea de o oră a trenului.
Dacă știi că plecarea este la 9.45, 10.45, 11.45 etc, te duci la ora respectivă în gară (PO).
Nu te duci la 10.50 ca să stai până la 11.45.