Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

cristi5

Quote from: carutasul on May 13, 2020, 08:02:55 AM
Numai să se dovedească rentabil.

Tocmai asta zic ca pt un tren fanion ca asta, rentabilitatea nu-i asa importanta. Mai spala imaginea. E o idee evidenta din moment ce a priceput si fostul prim ministru.

carutasul

Da, eu mă gândeam la rentabilitatea soluției în general. Că totuși trebuie să faci măcar o stație de încărcare ( aș bănui că în zona industrială a Bucureștiului există măcar o fabrică de hidrogen la care să o cupleze, fanion-fanion dar nici chiar să epuizezi bugetul CFR cu trenul ăsta :) ). Însă dacă s-ar dovedi rentabil ar putea fi o revoluție, inclusiv prin valorizarea liniilor neelectrificate, inclusiv Urziceni.

AlexxC

Discutia asta a mai fost...trebuie profitat de faptul ca trenul parcurge km buni pe sub catenara; un hybrid electric+baterii sau supercondensatori este o alta optiune ce ar trebui luata in considerare.
Un calator obijnuit,nefamiliarizat cu trenurile nu o sa faca nicio diferenta intre o rama diesel si una electrica sau cu hidrogen....Indiferent de tehnologia aleasa este nevoie de o reclama cu impact puternic in aeroport care sa le starneasca interesul de a alege trenul.
Exemplu:   Satul de ambuteiaje? Calatoreste spre oras in doar 16 minute cu primul tren Hibrid/cu Hidrogen din Romania/S-E Europei ! CFR Calatori va doreste calatorie placuta!
Gandind impactul economic si amortizarea proiectului, pretul biletului ar trebui sa fie de IR cam 12-13 Ron sau cu rezervare de minim 5 ore avans  redus la 2Euro=9,66 Ron.

Sorinus

Tot vad timp sub 20min intre OTP si GDN. Parca s-a discutat ca in cel mai bun caz iese 20-25 min calatoria...

ghrt

Ref peron, fiind capăt de linie accesul dintr-o parte în alta se poate face prin capăt.

Ar fi frumos un tren cu hidrogen, dar după aia trebuie ca angajaţii să îşi ia maşini pe hidrogen.
Cont (aproape) inactiv.

oc7avian

Uitându-mă cu alți ochi la planul stației, realizez că există o singură casă de bilete. Chiar dacă pui automate de bilete, spațiul total disponibil e de sub 15m x 8m. Înseamnă că musai trebuie să mai pui automate și în aeroport.

Soluția pe care o văd este un alt sistem de ticketing al CFR măcar pentru ruta asta. Actualmente nu se pot lua bilete online decât cu 6h în avans, iar opțiunea de plată cu telefonul nu există în niciun mod.

AndreiB

Porti de acces ca la Metrou si plata contactless in ambele statii. 10 lei. Pe termen lung, integrat in cardul Activ al STB.

oc7avian

Mie-mi sunt clare posibile soluții (apropo, nu poate fi doar una, ci trebuie opțiuni complementare cum e cea cu cardul STB). Întrebarea e ce se face? Că parcă văd că se va aplica fix sistemul de taxare existent ori un derivat foarte apropiat. În alte aeroporturi, pe sistemul cu aparat de bilete, măcar ai unde să stai la coadă sub adăpost. La noi imediat dai p-afară (de tot) dacă stai la coadă.


cristi5

Ce-i blocul ala de beton din capat? Sa nu intre trenul in parcare?

Ionut

Hard bumper, zic.
Sper sa-l deseneze foarte frumos cu graffiti.

tom_sawyer

#1166
^ cred ca acolo va fi liftul.

CFR Calatori va duce cu trenul la aeroport, iar CN Aeroporturi Bucuresti va ofera bonus (din profiturile facute an de an) o "excursie" de zeci de metri prin parcare, direct in bataia ploii si a soarelui. Cu trolerul dupa voi, evident:














Powered by API/PUM imgur uploader

(poze de pe facebook-ul aeroportului)

survola

Măcar au asfaltat parcarea, erau niște gropi acolo de te speriai.

Earthchild

#1168
Gropi erau și pe breteaua de urcare, perfect așezate cât să le iei cu rotile virate. Pe alea le-or fi rezolvat? Și lifturile mizerabil întreținute?

AlexOP

Chiar daca solutia care o primim cu accesul prin parcare in aer liber intre terminal si statia trenului este nefericita nu suntem noi primii care o practicam si nu zic asta doar ca sa mai indulcesc situatia dar am vazut ceva similar in Atena si am ramas surprins neplacut la momentaul acela, dupa ce cobori din metrou treci printr-un culoar acoperit destul de lung care se termina exact in fata drumului de acces in terminalul plecari si ai de traversat o trecere de pietoni peste o sosea cu 3 benzi destul de aglomerata.