Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TVlad

Deci ar fi fost tot cu transbordare auto doar ca ar fi crescut capacitatea, fiind linie dubla.
A fost un mare avantaj, presupun, ca linia a fost prevazuta inca de la constructie (1943) cu posiblitate de dublare. O mare parte a rambleului era deja construit iar podul de peste DN1 era deja acolo.

tom_sawyer

#1126
Arcada Company a început pregătirile pentru montarea ultimelor pile (stâlpi de susținere) la calea ferată de aeroport, în parcarea hotelului Vienna House.

"Luni începem relocarea utilităților – linii electrice de joasă și medie tensiune, rețele de fibră optică, telecomunicații, gaz și alimentare cu apă. La finele lunii mai va fi finalizată această operațiune, astfel încât în ultima săptămână să putem mobiliza instalațiile de forare".

Au fost montate și aproape toate grinzile viaductului, cu excepția celor din dreptul punctului de oprire ce va fi realizat la Telekom Arena, patinoarul lui Ion Țiriac.
Montarea grinzilor la punctul de oprire de la patinoar va începe pe data de 18 mai și va dura trei zile.

De cealaltă parte a DN1, viaductul este gata până în dreptul Terminalului Sosiri. Acum, se lucrează la instalații, iluminat și acoperiș, care va fi placat cu alucobond, pentru a se încadra în arhitectura generală a aerogării.

Mai multe foto si video in articol:
https://clubferoviar.ro/calea-ferata-de-aeroport-3/

Lucrari la noul PO Aeroport (constructor PORR, a nu se confunda cu cel care va fi construit la patinoarul lui Tiriac):




Powered by API/PUM imgur uploader


tonică

alucobond!!! Atat a inteles Dorel din proiect? Cat oare vom mai inghiti astfel de mizerii :(

Duta C

am si eu o intrebare..de la bifurcatie spre aeroport este doar un fir montat....nu au apucat inca sa-l monteze si pe al 2 lea?

GDPR

^Tot proiectul e o incropeala, iar tu visezi spidere?

TibiV

@DutaC,
doar atat va fi...

Un singur fir. 1 (unul). Suficient. Gata. " Mesdames et messieurs, faites vos jeux. Rien ne va plus!..."
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TVlad

Dar sub copertine pare sa fie mai mult loc, pentru doua linii. Va fi macaz sau o sa fie totusi o singura linie si o sa extinda peroanele laterale?
Vad ca in zona vechiului PO sint niste sine si traverse vechi. De unde au aparut oare? Firul activ are traverse de beton iar astea sint de lemn; in plus, inca nu s-au apucat de lucrari la firul existent asa ca nu pot proveni din el.

Ionut

Sunt două linii fix în stația finală la OTP.

alinuttt

De ce stadiul fizic din procente e atât de redus dacă în teren sunt atât de înaintați? În zona otopeni pare chiar finalizată structura.

Sorinus

Stiti cumva ce VS este de la iesirea din GDN si pana la Mogosoaia? Vad ca s-au reparat ceva linii prin Chitila.

De asemenea, Halta Odaile este inclusa in modernizare?

Si, Desiro au capacitatea de a anunta statiile automat? Cand vine strainul, sa stie unde naibii se duce sau unde coboara?

dan tm

Foarte tare, un singur fir.
In general la defectarea unei locomotive in parcurs(automotor) dureaza cam doua ore pina se acorda ajutor. Chiar daca depoul este alaturi sau in apropiere.

TibiV, tu sti discutiile despre locomotivele de ajutor de pe celalalt forum.

Traversele alea de lemn, nu le-au gasit muncitorii in tufele alaturate caii ferate, aruncate acolo la o reparatie sau la inlocuirea lor cu cele de beton?Daca le-a acoperit vegetatia n-a mai stiut nimeni de ele.

Sorinus

Sunt 2km linie simpla, sunt mici sansele sa bubuie tocmai acolo. Si gara Mogosoaia e la cativa km.

AlexxC

Si linia are ceva declivitate ...deci nu cred ca o sa ramana vreodata ceva blocat pe estacada.

TibiV

@TVlad,

Asta este proiectul, asta se construieste...


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Duta C

@TibiV,@Ionut.....multumesc de explicatii...m-ati lasat masca....suntem in secoul vitezei....e bine si asa decit deloc..... :)