News:

.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

cutter

alecu26

Ce părere ai despre soluția cu pilă pe mijlocul drumului?

TibiV

Quote from: cutter on August 27, 2015, 09:31:22 PM
Sper să nu facă efectiv 2 benzi de circulație, ci pistă de biciclete/trotuar.

Quote... obtinandu-se in zona podului o latime a zonei carosabile de 8.25m de fiecare parte a insulei, adica 4 benzi de circulatie, cate 2 pe fiecare sens, de o parte si de cealalta a insulei, avand latimea minima de 3.50m si doua acostamente cu latimea de 0.75m.

3,5+3,5+0,75=7,75 metri
8,25 metri lăţimea părţii carosabile de fiecare parte a insulei

Diferenţa de 0,5 metri o fi trotuarul ?...
Sau acostamentul de 0,75 ? Că e prea îngust pentru a opri o maşină, plus ca parcă este ilegal să oprești sub pod ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ciprebbe

Deci se demoleaza actualele culei si pun pila mediana?
Nu e nici o problema daca apare pila acolo nu se circula cu viteza de A. (ca idee la deschidere de 20m mergea si fara pilon median).
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

TibiV

Quote from: ciprebbe on August 27, 2015, 11:00:57 PM
Deci se demoleaza actualele culei si pun pila mediana?
Păi nu prea văd cum pot lărgi altfel şoseaua... Vezi pozele...

Quote from: ciprebbe on August 27, 2015, 11:00:57 PM
Nu e nici o problema daca apare pila acolo nu se circula cu viteza de A.
Absolut de acord.  Este în localitate, aşa că...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Nu e nici o problema dacă e protejata corespunzător.  Adică și pila sa fie protejata dar și o mașină sa fie cumva deviată dacă e scăpată de sub control. Nici pe autostrăzi nu e nici o problema....doar ca suntem noi mai catolici de cât papa și vrem soluții super moderne atunci când nu e cazul și ne zgârcim în alte părți.
O deschidere de 20 metri nu e o problema chiar și pentru CF.
Dar acolo bănuiesc ca e o chestie tehnologica....ca sa nu fie nevoiți sa întrerupă traficul complet pe DN.  Așa se face câte o deschidere....și se baga pe acolo traficul rutier.....După aia cealaltă deschidere.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

O explicatie simpla si logica... :)
Multumim !
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

stangabriel

Ca suntem la poduri, imi aduc aminte de constructia podului A3 de peste Dn1, Barcanesti ,Prahova.
Autoritatile au bagat spaima in noi, ca vor devia Dn1 prin satul meu, ca vai , nu se poate altfel. De, nu stiam atunci ce si cum...dar sa se scoata ei, au spus ca vor salva populatia fortand sa se limiteze la 2 benzi Dn1 6 luni...si cand colo, Umb-ul a ridicat restrictia in 2 luni. Nu are pic de rugina, e si el metalic, pe cabluri centrale.

TibiV

Poate la UMB rugina musca mai greu... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alexV

Quote from: Granata06 on August 19, 2015, 07:02:18 AM
Sunt curios daca se mai apuca si de celelalte doua poduri aflate la cativa zeci de metri de acest pod.

believe it or not, sunt patru poduri succesive la Turda :) pana nu le-am pozat nu stiam nici eu:

In ordine. Unu:

Doi:

Trei:

Si, tineti-va bine, patru ...



cutter

Quote from: alecu26 on August 27, 2015, 11:47:21 PM
Dar acolo bănuiesc ca e o chestie tehnologica....ca sa nu fie nevoiți sa întrerupă traficul complet pe DN.  Așa se face câte o deschidere....și se baga pe acolo traficul rutier.....După aia cealaltă deschidere.

Cît ar trebui să întrerupă traficul? Nu se ridică într-o noapte cu macaraua podul (consola metalică) propriu-zisă?

E urît să facă două deschideri. Și oricum nu prea are sens să faci 2 benzi pe sens pe 650m în zona acelui pasaj. N-ar avea sens nici dacă s-ar continua într-o direcție sau alta că problema acolo nu e de volum de trafic, ci de lipsa pasajului suprateran (care are HG aprobat, dar nu are finanțare și contract semnat) de la intersecția CB cu DN1A. Din cauza giratoriului de acolo, se fac cozi dimineața spre Mogoșoaia.

Dar lipsa de sens a celor două benzi e totală dacă luăm în considerare că nu se prea poate continua nici într-o parte, nici în cealaltă. Avem spații verzi și trotuare recent reabilitate (să nu uităm că DN1A este integral în localitate în zona respectivă) care arată decent. Să le distrugem ca să facem 2x2 ar fi o barbarie de neimaginat...  E totuși anul 2015, nu mai facem "pistele de avion" în care s-au transformat drumurile naționale în anii '90 la dublare prin localități (DN5, de exemplu, deși era loc gîrlă să faci ocolitoare - Slavă Domnului că la Adunații Copăceni cineva a gîndit).

adiarc

dupa cum spunea un coleag , acum ceva timp , soferii ( mai ales cei de pe autotrenuri ) , le transmit numai de bine celor responsabili de pasajele de la Arad ( Cnandr ) ,( daca aveti statie si copii mici in masina , inchideti-o cand ajungeti la cativa km de respectiva zona ),.........meniu complet , bazat pe multa carne





imaginea perfecta a neputintei , ignorantei , incompetentei , a celor care s-au ocupat in acest mod dezastruos de aceste proiecte , practic acum aproape finalizate , dar necirculabile si in proces de degradare





le multumesc si eu pe aceasta cale celor din Cnadnr, dar si celor , care in urma cu cativa ani au suspendat finantarea acestor 2 pasaje...de acolo s-a rupt filmul...

sper ca nu sunt vegetarieni , la ce le doresc.... :lol:
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

sebba

Mda, deja situatia de acolo a trecut de multa vreme de stadiile de dezinteres si incompetenta sau batjocura...
Nici nu stiu cum as putea sa o mai cataloghez, poate cu ceva asemanator cu tradarea sau subminarea economiei nationale.

Sailing away! S/Y Haimana

alecu26

acolo inclusiv proiectantul si cei care au aprobat proiectul au partea lor de vina. 80% din acel viaduct putea fi amenajat fara probleme ca si rambleu/terasament. Mai ales fiind DN-u...se putea cobora pana aproape de nivelul solului si dupa aia iar sus. Bani aruncati aiurea. Acolo un design&build facea minuni.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

JohannDB

Și ăsta de la CET Nord-Arad, nu este singurul...ăsta este cât-de-cât ridicat și adus la vreo 80%... Dar nu uitați că mai este și cel de peste linia spre Deva, unde fizic sunt cam (cu greu) 15% lucrări realizate...!!!

cutter

Cîteva poze de la podul de cale ferată de la Mogoșoaia: