News:

.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

florin74

#1290
Nu este nici o problema daca primesc o oferta, indiferent de procedura aleasa (cerere de oferte/licitatie), se poate semna contractul (important este ca oferta sa fie conforma, ca altfel sunt obligati sa anuleze  procedura si sa o reia ulterior).

CristiM

Salutare,

In drum spre Cheia am facut cateva poze la giratoriul suspendat de pe centura de nord a Ploiestiului. Pentru cei care nu-simai aducaminte proiectul arhitectural al acestuia, am sa adaug o schita a acestuia pe care am editat directiile care la va deservii: DN 1B (Centura de nord Ploiesti - Brasov/Buzau) si DJ 102 (Ploiesti/Paulesti).



Acum pozele!
Primele 12 de vineri dupa amiaza pe la ora 17 directia DJ102 -DN 1B (Ploiesti-Cheia), restul pozelor sunt de duminica ora 14 in sens invers (Cheia-Ploiesti) cu o mica deviere pe DJ 102 spre Paulesti cu intoarcere la capatul rampei de urcare pe inel ,spre Ploiesti:























































"Românului îi e greu până se apucă de treabă că de lăsat îndată se lasă"   Ion Creanga

spy_flo

Podul de pe varianta de ocolire Turda finalizat









Granata06

Sunt curios daca se mai apuca si de celelalte doua poduri aflate la cativa zeci de metri de acest pod.

spy_flo

Va trebui să se apuce și de celelalte, vin cu poze mai târziu, sunt în stare jalnica.

spy_flo


Earthchild

Aleluia, au renuntat la galben negrul de India? S-au modernizat normativele lui Pazvante?!

spy_flo

Acum că mi-ai amintit cred că se vrea o uniformizare cu parapetii de pe marginea drumului. Am văzut așa ceva montați noi în zona dintre râul Mureș și limita județului Cluj cu județul Mureș

florin74

#1298
Quote from: Earthchild on August 20, 2015, 03:01:46 PM
Aleluia, au renuntat la galben negrul de India? S-au modernizat normativele lui Pazvante?!

Nu cred. Se vopseau de zor parapetii intre Cluj si Zalau in galben si negru zilele trecute. Ori le-au ramas pe stoc si vor sa o termine rapid  :)

In alta ordine de idei, se lucra la inlocuirea rosturilor de dilatare pe un pod la iesire din Dej spre Bistrita/Baia Mare. (langa Petrom, inainte de sensul giratoriul). Rezultatul : 30 de minute sa trec dinspre Baia Mare spre Cluj. Coada dinspre Cluj : aproape de gara din Dej. Aia dinspre Bistrita nu am apucat sa o vad.  :)

spy_flo

Aleluia, s-au apucat în sfârșit și de el.

marinul

Salut tuturor,

Pun cateva poze cu cele doua pasaje din viitorea sosea care va face legatura intre Calea Clujului si Episcopia din Oradea, pentru cei care nu sunt din zona e vorba de iesirea spre Cluj Napoca si cea spre Satu Mare. Din cate am inteles aceasta sosea nu va fi destinata traficului greu.

Pasaj 1



Pasajul 2





unghi opus



Numai bine !




stangabriel

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/1_Comunicat%20CNADNR%20SA%20%2026%2008%202015%20pod%20Giurgiu.pdf

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România anunţă participanţii la
trafic că în cursul zilei de astăzi, pe podul de la Giurgiu, a fost turnat primul strat de covor
asfaltic de către Antreprenorul lucrării (Colini Lavori SpA).

TibiV

Quote from: marinul on August 24, 2015, 01:38:53 PM
Pun cateva poze cu cele doua pasaje din viitorea sosea care va face legatura intre Calea Clujului si Episcopia din Oradea, pentru cei care nu sunt din zona e vorba de iesirea spre Cluj Napoca si cea spre Satu Mare.

Banuiesc ca este o lucrare a primariei, nu a CNADNR ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

#1303
Pe DN1A București-Ploiești podul de cale ferată peste şosea va fi reconstruit iar sub el se va lăsa spaţiu pentru 2 benzi pe sens.
Podul va avea pilă centrală între sensuri.



Planul l-am luat de pe metrouusor, unde userul Adrian Rosca a postat:
QuoteExtras din memoriul tehnic:
Quote... obtinandu-se in zona podului o latime a zonei carosabile de 8.25m de fiecare parte a insulei, adica 4 benzi de circulatie, cate 2 pe fiecare sens, de o parte si de cealalta a insulei, avand latimea minima de 3.50m si doua acostamente cu latimea de 0.75m.

vezi: http://www.cfr.ro/files/doclic/BUCURESTI/km%201+510/

Este de fapt un proiect CFR de reabilitare poduri CF...

Lucrarea a început deja, iar userul paca a postat marti, 25 august, următoarele poze:




Iar alt user jura că acum 2 săptămâni nu era nimic început..
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cutter

Sper să nu facă efectiv 2 benzi de circulație, ci pistă de biciclete/trotuar. Sunt foarte mulți bucureșteni care merg în weekend la Palatul și Parcul Mogoșoaia (care e la 500m mai departe) cu bicicleta, iar un trotuar ar fi minunat pentru localnici (podul CF fiind în localitate). În prezent, aceștia traverseaza calea ferată (cu riscurile aferente).